Co do tytułu mojego posta:
Dostałem darmowe 60 min połączeń na firmę - tzn przy zakupie tego 'internetu'. Włożyłem sim do telefonu i pogadałem z bratem (orange) przez 2 minuty - chciałem wykorzystać te darmowe. Jednak po zalogowaniu do panelu w orange.pl (obsługa klienta/historia połączeń) dowiedzialem sie ze zapłacę za tę chwilę przyjemności 5 ZŁ !!!
Za połączenie *500 (automatyczne biuro obsługi) zapłacę 0,5 ZŁ !!! Uwaga sms-y też są płatne.
Nigdzie nie ma kodów do sprawdzenia limitu, darmowych minut, i innych przydatnych rzeczy.
Przy aktywacji karty wyrzuciło mnie ze strony i nie założyłem za pierwszym razem konta online. Po napisaniu maila na sklepdlafirm 'malpa' 'orangutan'.pl i wyslaniu sms-a z tej sim zostala ona aktywowana (nie wiem co w koncu poskutkowalo - nie otrzymalem odpowiedzi mailem od biura).
Strona orangutana też jest do .... Ładuje mi się 10 razy wolniej niż inne.
Co do Easy Wireless Net - też ŚĆIEMA. NIE intuicyjny. Nie można wysyłać bezpośrednio z niego sms-ów (iplus daje taką możliwość i wiele innych ok). Mało czytelne komunikaty i brak pomocy (tzn przycisku albo kodu błędu).
Jedyny + -> mam możliwość zwrotu. Albo jeszcze: miły w dotyku ten modem (anydata adu-635wa). Trzeba się w końcu czymś zadowolić

Pytanie (odpowiedzi na nie nie doczekałem pisząc do BOKu):
Czy mogę zwrócić ten modem do salonu jeśli kupiłem ze sklepu internetowego oranga?
Czytałeś tego posta po 23-ej? Sory jak nie uśniesz przez niego
