Zaraz po tej rozmowie zadzwoniłem ponownie - odebrał inny Pan i zapytałem o taką rzecz: w liście jest napisane, że jest to specjalna oferta, tylko dla wybranych klientów, więc jak ten zapis ma się do tego, że cena netbooka jest taka sama, jak dla każdego nowego klienta z ulicy? No to Pan powiedział, że można negocjować cenę. Przyjął jakieś zgłoszenie negocjacji ceny i powiedział, że oddzwoni następnego dnia. Tak też zrobił, oddzwonił wczoraj i zaproponował cenę 500-coś zł (nie pamiętam końcówki, może 49zł to było). Cena ta jednak mnie nie satysfakcjonuję, powiedziałem Panu, że w takim razie będę zmuszony do rozwiązania umowy, Pan podziękował za rozmowę i się rozłączył...
Pytanie teraz jest takie - czy mam jeszcze jakieś szanse na zmniejszenie ceny tego laptopa? Iplus jest na firmę, na jednym koncie jest też drugi telefon na abo (elastyczna 100), razem około 200zł rachunki, oprócz tego w firmie jeszcze jeden telefon (ponad 100 zł rachunki), w rodzinie natomiast jeszcze dwa telefony abo i mix...
Atut w rękawie jest taki, że razem z iplusem kończy się umowa na ten numer na wspólnym koncie (elastyczna 100), czyli można rozwiązać obie umowy...
Nie wymagam, żebym dostał tego netbooka za 1zł,, ale gdybym otrzymał go za maksymalnie 200zł, byłbym w pełni zadowolony. Jak sądzicie, jest to możliwe? Może jakieś porady co robić, dzwonić, iść do salonu?
Choć to pewnie większego znaczenia nie ma - jest to drugie przełużenie iplusa (od 2006r.), a w plusie telefon na abo (ten elastyczna 100) jest od 2000r. Pozdrawiam serdecznie
