Problem z instalatorem windows, co zrobić?

Zagadnienia dotyczące technice w szerokim tego pojęcia znaczeniu czyli luźne dyskusje o zagadnieniach technicznych ale nie związanych z główną tematyką forum, m.in, komputery, oprogramowanie, systemy operacyjne - techniczny Hyde-Park.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
proteka
Stały użytkownik forum
Posty: 143
Rejestracja: 2007-12-31, 12:33
Lokalizacja: Sosnowiec

Problem z instalatorem windows, co zrobić?

Post autor: proteka »

Ostatnio na laptopie żony chciałem zainstalować pakiet open offica, ale po włączeniu instalacji po dłuższej chwili pojawił się komunikat, że uszkodzony jest instalator windows. Potem próbowałem zainstalować inny program i komunikat pokazał się podobny. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Jak to naprawić? Czy trzeba wgrać system Vista od nowa?
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z instalatorem windows, co zrobić?

Post autor: Jaco »

proteka
Stały użytkownik forum
Posty: 143
Rejestracja: 2007-12-31, 12:33
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z instalatorem windows, co zrobić?

Post autor: proteka »

Dziękuję za pomoc, trochę ciężko napisane, i po pobieżnym przeczytaniu nie jestem pewien czy opisane procedury dotyczą systemu Vista, ale przyjrzę się bliżej temu problemowi i spróbuję zrobić tak jak jest napisane w tym artykule. Dziękuję.
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z instalatorem windows, co zrobić?

Post autor: Jaco »

proteka pisze:nie jestem pewien czy opisane procedury dotyczą systemu Vista
Tam masz tego linka http://support.microsoft.com/ph/11732
Ten artykuł nie dotyczy komputerów, na których jest uruchomiony system Windows Vista. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących pomocy i obsługi technicznej związanej z systemem Windows Vista, skorzystaj z Centrum rozwiązań dla systemu Windows Vista:
http://support.microsoft.com/ph/11732 (http://support.microsoft.com/ph/11732)
ODPOWIEDZ