Sprawa wygląda następująco: okres rozliczeniowy zaczyna się 14ego każdego miesiąca, po północy (13/14). Zawsze było ok, żadnych problemów, niestety tym razem jest inaczej. Limit nie odnowił się do 15.07, czyli praktycznie po całym jednym dniu.
Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją (to moja druga umowa w temacie internetu z Orange i nigdy z nimi nie było żadnych problemów, zazwyczaj wszystko zgodnie z zasadami).
Jaki może być tego powód?
/według orange.pl limit został odnowiony 14.07.2010, czyli tak jak powinien
Orange Free i nieodnowiony limit [ROZWIĄZANY]
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-02-19, 19:04
- Lokalizacja: Warszawa
Orange Free i nieodnowiony limit [ROZWIĄZANY]
Ostatnio zmieniony 2010-07-17, 12:56 przez kurczak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Orange Free i nieodnowiony limit [ROZWIĄZANY]
Na Orange.pl w zakładce "stan konta i pakietów" powinno być pokazane ile jeszcze MB masz do wykorzystania, a także do kiedy możesz je wykorzystać. Jeżeli jest tam 0 MB, to dzwoń do BOKu.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-02-19, 19:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Orange Free i nieodnowiony limit [ROZWIĄZANY]
W tym powyżej chodziło mi właśnie o tą zakładkę, ilość danych jest dokładnie taka jak być powinna na początku okresu rozliczeniowego./według orange.pl limit został odnowiony 14.07.2010, czyli tak jak powinien
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Orange Free i nieodnowiony limit [ROZWIĄZANY]
Więc co? Internet działa jak na po limitowej?kurczak pisze:ilość danych jest dokładnie taka jak być powinna na początku okresu rozliczeniowego.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-02-19, 19:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Orange Free i nieodnowiony limit [ROZWIĄZANY]
Tak, prędkość tradycyjnie przyjmuje wartości w okolicach 0 
Nie jest to kwestia szeroko rozumianego sprzętu, sprawdzone. Jutro do nich zadzwonię, ale znając życie miesiąc z umowy... ekhm, przepadł.
//
po telefonie do biura obsługi stwierdzili, że rzeczywiście 14ego dali 4 GB, ale nie zmienili przyciętej prędkości, zwiększyli od ręki.

Nie jest to kwestia szeroko rozumianego sprzętu, sprawdzone. Jutro do nich zadzwonię, ale znając życie miesiąc z umowy... ekhm, przepadł.
//
po telefonie do biura obsługi stwierdzili, że rzeczywiście 14ego dali 4 GB, ale nie zmienili przyciętej prędkości, zwiększyli od ręki.