Gry sieciowe przez Iplusa (HSDPA)

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Tomisek
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 193
Rejestracja: 2008-09-11, 10:04
Lokalizacja: Rzeszów

Gry sieciowe przez Iplusa (HSDPA)

Post autor: Tomisek »

Witam. Zbliża się premiera Starcrafta 2 i tak sie zastanawiam - czy przy pingach na poziomie 150ms bedzie jakis problem zagrania w tą gierką ??? Nie jest to w sumie FPP gdzie tę milisekundy maja takie znacznie ;) ale moze się mylę. Moje pytanie - jak internet komorkowy sprawuje sie w takim przyopadku. Syn kiedys grał w CoD IV i powiedzmy jakos pograł ale ciężko było - ciekawi mnie jak takim przypadku wyglądają gry strategiczne ????
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

Re: Gry sieciowe przez Iplusa (HSDPA)

Post autor: ra-v »

Tak naprawdę trzeba by protestować na Starcraft 2 tylko. Bo testowałem w sumie 5 FPS (FPP) i powiem że tylko w 2 sie spisuje w miarę, w trzeciej średnio a w pozostałych 2 tragicznie - w Postal 2 MP strzelałem do gościa który się prawie nie ruszał i 5 strzałów ze śrutowca go nie zabiło.

Dużo zależy od gry, potem od serwerów, potem od gatunku. I tak przyjmuje się że w strzelanki, bijatyki, piłkę nożną i inne szybkie sporty i wyścigi jest potrzebny ping, w RPG róznie, a w RTSy nie jest aż tak ważny (w tórówki to można grać pewnie na poziomie 1000ms i nic się nie zlaguje;))

Ściągnij Warzone 2100 jest chyba za free i chyba ma multi, na niej możesz sprawdzić jak się RTSy GENERALNIE sprawują na twoim łączu,
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
ODPOWIEDZ