Witajcie.
Mam oto taki problem: dnia 27.lipca 2010 zaczął się nowy okres rozliczeniowy a blueconnect dalej nie przekracza 16 kbps dlaczego tak jest i co mam zrobić?
Nowy okres rozliczeniowy a blueconnect dalej muli
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 2010-07-13, 17:57
- Lokalizacja: Chełm
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 509
- Rejestracja: 2008-07-23, 14:46
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy okres rozliczeniowy a blueconnect dalej muli
Może w Erze mają burdel, zadzwoń do BOK-u i wyjaśnij sytuację.
vectra = 300 Mbps
Vodafone + iPhone 7
Vodafone + iPhone 7
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 2010-07-13, 17:57
- Lokalizacja: Chełm
Re: Nowy okres rozliczeniowy a blueconnect dalej muli
A jaki jest numer do BOKu ery i jak zadzwonie to co mam podać ? 

- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: Nowy okres rozliczeniowy a blueconnect dalej muli
sebo600 pisze:A jaki jest numer do BOKu ery

Zbiór ważnych numerów (BOK, Pomoc Techniczna, Infolinia, itp.) - numery, faksy, e-maile do operatorów .
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nowy okres rozliczeniowy a blueconnect dalej muli
Jaco, przydałaby się poprawka, bo one są już płatne niestety. *500 - bezpłatnie jest po wybraniu "1" i "9", a reszta 0,50 zł z VAT za całość połączenia w przypadku prepaid, nie wiem jak z abonamentem. *200 - jest płatne 0,22 zł z VAT (przynajmniej w planach dla Firm). *600, *100, +48 510 600 600, +48 510 100 100 - 1,50 zł z VAT za połączenie.
Na stronie Orange.pl jest jeszcze numer *900.
Na stronie Orange.pl jest jeszcze numer *900.
http://www.orange.pl/portal/map/map/con ... ET=CONTACTEkspert Assistance
pomoc przy konfiguracji telefonu, modemu lub routera
*900 z telefonu Orange
510 900 900 w Polsce z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego
opłata 1,50 zł brutto za minutę połączenia