senshiro pisze:Po tym zabiegu program Mobile Partner wcale się nie uruchamia (komunikat "Init fail!")
Czy ręcznie też się nie da go uruchomić?
a Top netinfo niby się włącza i nawiązuje połączenie z siecią, ale oprócz tego nic nie wyświetla (siła sygnału, tryb sieci, SMS, itd.). Po wejściu w ustawienia i zaznaczeniu opcji "Komunikacja AT" po chwili pojawia się komunikat "Nie otrzymano prawidłowej odpowiedzi z portu. Odpowiedź modemu: ".
Sprawdź, czy przypadkiem w tle nie chodzi jakiś proces od Mobile Partnera, który zajmuje wolny port.
- próbuję się podłączyć na porcie nazwanym "Port HUAWEI Mobile Connect - 3G PC UI Interface"
Ten port powinien być ustawiony do komunikacji AT.
Otwórz sobie Menadżer Urządzeń i:
- w gałęzi "Modemy" sprawdź, na którym porcie COM odbywa się transmisja danych z modemu,
- w gałęzi "Porty (COM i LPT)" sprawdź jakie masz do dyspozycji porty COM (łącznie z modemem powinny być 3 porty COM),
- sprawdź, czy w TNI masz ustawiony właściwy modem oraz właściwe porty.