problem z połączeniem do internetu (ZTE MF 100)

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
janowiusz1996
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2010-09-23, 16:07
Lokalizacja: Kętrzyn

problem z połączeniem do internetu (ZTE MF 100)

Post autor: janowiusz1996 »

Witam was.
To mój pierwszy dzień na tej stronie więc przepraszam, jeżeli powtarzam temat, ale zależy mi na czasie.
A więc do rzeczy ;)
Zakupiłem modem ZTE MF 100 (bez simlocka) na allegro.
Posiadam internet z PLAY.
Po włożeniu karty do modemu i podłączeniu modemu do komputera wszystko było ok.
Problem jednak stanowi język angielski, którym nie władam biegle :D.
Instalacja przebiegła pomyślnie.
Kartę rozpoznało..
Po pewnym czasie, gdy pojawił się przycisk connect nacisnąłem i czekałem.

Czekałem ok. 15 sekund i wyświetliła mi się informacja:
"Failed to connect to the network
Please verify that you have a good coverage and check your user profile"

Nie wiem o co chodzi, a internetu dalej nie ma.

mogę jeszcze dodać, że przy pierwszym uruchomieniu menedżera wyświtliło mi się okno, żeby zaznaczyć jakieś dane do 'o2' ale to zignorowałem.

Dziękuję za pomoc.
djdavemix

Re: problem z połączeniem do internetu (ZTE MF 100)

Post autor: djdavemix »

Musisz skonfigurować profil internetowy - bo aktualnie domyślnie użyty jest do zagranicznej sieci dla ktorej modem został wyprodukowany.
Tutaj masz dane do ręcznej konfiguracji Play:
http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/pola ... ja-danych/
W zasadzie po utworzeniu nowego profilu wszystkie pola zostawia się puste a w APN (punkt dostępu) wpisuje: internet.
ODPOWIEDZ