W związku z powyższym postanowiłem rozwiązać umowę z Play. Moja umowa kończyła się 19 października, więc aby uniknąć problemów z przejściem umowy na czas nieokreślony wymówiłem usługę 8 sierpnia i otrzymałem stosowne potwierdzenie pocztą.
Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy na fakturze zobaczyłem opłatę 80 pln. Złożyłem reklamację i otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest w porządku.
Wszystko przez to że rok temu przedłużałem umowę. Poprzednia umowa obowiązywała również do 19 października więc przyszedłem ją przedłużyć we wrześniu 2009. Pracownik salonu przedłużył ją OD 9 WRZEŚNIA. Efekt - poprzednia umowa straciła ważność w momencie podpisania nowej ale nadal obowiązywał mnie termin do października 2010.
W ten sposób play w zgodzie z regulaminem oszukał mnie na 35 zł i nic nie wskazuje na to żeby moja reklamacja została uznana

Pozdrawiam użytkowników i odradzam tą oszukańczą sieć.