Blueconnect - pytanie

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
avechmi3l3k
Użytkownik forum
Posty: 22
Rejestracja: 2009-08-08, 09:59
Lokalizacja: Luboń

Blueconnect - pytanie

Post autor: avechmi3l3k »

Witam, czy jak się kończy umowa na Blueconnect to Era dzwoni bądź piszę?
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: Jaco »

avechmi3l3k pisze:Witam, czy jak się kończy umowa na Blueconnect to Era dzwoni bądź piszę?
Niekiedy dzwonią ale jeśli chcesz się tego pozbyć to pisz wcześniej rezygnację.
avechmi3l3k
Użytkownik forum
Posty: 22
Rejestracja: 2009-08-08, 09:59
Lokalizacja: Luboń

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: avechmi3l3k »

A jeżeli umowa kończy się tak jak w moim przypadku 28 listopada, to 29 świadczenie usługi powinno być zakończone prawda? Chodzi mi o to, że nie uśmiecha mi się dzwonić, pisać do nich bo po prostu nie lubię się z nimi użerać. Zależy mi na tym żeby to oni zadzwonili albo napisali wiadomość z zapytaniem czy chcę kontynuować współpracę czy jak to tam nazwać, i definitywnie zakończyć to.
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: Sundance_kid »

nie. Jezeli nie wypowiesz uslugi przechodzi ona na czas nieokreslony.
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: Jaco »

avechmi3l3k pisze:to 29 świadczenie usługi powinno być zakończone prawda?
Jeśli nie wypowiesz umowy zostaje ona automatycznie przedłużona na czas nieokreślony.
avechmi3l3k pisze:Chodzi mi o to, że nie uśmiecha mi się dzwonić, pisać do nich bo po prostu nie lubię się z nimi użerać. Zależy mi na tym żeby to oni zadzwonili albo napisali wiadomość z zapytaniem czy chcę kontynuować współpracę czy jak to tam nazwać, i definitywnie zakończyć to.
Niestety ale musisz sam złożyć wymówienie. Najlepiej udaj się do punktu w którym podpisywałeś umowę i złóż wypowiedzenie już .
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: Sundance_kid »

Miesiac wczesniej zadzwon lub pojdz do salonu i wypowiedz umowe.

[ Dodano: 2010-10-10, 16:58 ]
Zdublowalismy sie :]
avechmi3l3k
Użytkownik forum
Posty: 22
Rejestracja: 2009-08-08, 09:59
Lokalizacja: Luboń

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: avechmi3l3k »

Dzięki wszystkim za pomoc ;)
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: Jaco »

avechmi3l3k pisze:Dzięki wszystkim za pomoc
Nie daj się namówić na super promocje przy przedłużaniu umowy jeśli chcesz na prawdę zrezygnować.
Sundance_kid pisze:Zdublowalismy sie :]
No to co :P
avechmi3l3k
Użytkownik forum
Posty: 22
Rejestracja: 2009-08-08, 09:59
Lokalizacja: Luboń

Re: Blueconnect - pytanie

Post autor: avechmi3l3k »

Nie daj się namówić na super promocje przy przedłużaniu umowy jeśli chcesz na prawdę zrezygnować.
Wiem, wiem;D Btw jeżeli ktoś by mogł odpowiedzieć w dziale Wimax to byłbym wdzięczny, bo właśnie szukam jakiegoś neta;D
ODPOWIEDZ