A to dziwne, kiedyś musieli przepisać na umowę 2 cyfry z peselu.Adamgl pisze:przy podpisywaniu umowy kurier nawet nie prosił o dowód osobisty
Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
Moderator: Moderatorzy
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10352
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
- Adamgl
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 254
- Rejestracja: 2007-04-19, 19:50
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
2 cyfry peselu były ale ja je wypisałem.krystianb pisze:A to dziwne, kiedyś musieli przepisać na umowę 2 cyfry z peselu.
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10352
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
Cóż tak wygląda niekompetencja kuriera. Lepiej nie będę pisał jakie to może mieć konsekwencje.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
A na Neostradę nie ma cyfr z peselu i dowodu też kurier nie chciał.
Niby weryfikacja uproszczona, bo to stacjonarna usługa, ale zawsze spore ryzyko dla obu stron umowy przecież istnieje.
Niby weryfikacja uproszczona, bo to stacjonarna usługa, ale zawsze spore ryzyko dla obu stron umowy przecież istnieje.
- Brylant19
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 285
- Rejestracja: 2010-05-04, 14:36
- Lokalizacja: ---
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
A ja mam takie pytanie..
Czy zamawiajac przez telefon sa takie same warunki ja przez internet?
tzn. dodatkowe GB i te faktury emailem?
Czy zamawiajac przez telefon sa takie same warunki ja przez internet?
tzn. dodatkowe GB i te faktury emailem?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2008-01-25, 23:09
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
Dołączam się do pytania. Zadzwoniła do mnie konsultantka, proponując przedłużenie oferty OF Platinum (za 150zł) z 30% rabatem, czyli płaciłbym 105zł.Brylant19 pisze:A ja mam takie pytanie..
Czy zamawiajac przez telefon sa takie same warunki ja przez internet?
tzn. dodatkowe GB i te faktury emailem?
W cenie miałbym 36GB, czyli dokładnie tyle samo ile miałem dotychczas (usługę zamawiałem przez eSklep, czy jak to się tam nazywa) i darmowe ściąganie od 24 do 8 rano (to chyba standard).
Myślałem, że przy przedłużeniu dostanę jakiś gratis - np. 1GB. Mówiła też o nowej taryfie i proponowała 38GB za około 135zł, czyli ze zniżką ale bez zwiększenia limitu (podobno można mieć 41GB).
Co ciekawe, kilka tygodni wcześniej dzwoniła do mnie inna konsultantka proponując 37 GB. Zgodziłem się, jednak żaden kurier nie przyjechał z nową umową, ani limit się nie zmienił. Umowę ostatnio podpisywałem na 12 miesięcy i taką też chciałbym teraz podpisać.
Nie mam możliwości sprawdzenia oferty internetowej (chodzi mi głównie o to, czy dostałbym więcej GB i czy w ogóle przez internet można jeszcze przedłużać stare taryfy), bo trzeba podać kod SMS, a ja używam rutera Axesstel MV410 i nie mogę odbierać sms-ów w aplikacji Orange.
Czy po przejściu umowy z na czas nieokreślony będzie możliwość przedłużenia na warunkach takich, jak przed końcem umowy?
Jeżeli ktoś wie co i jak, to proszę napisać.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Edycja, 30.10.2010:
Dzisiaj rozmawiałem z dwoma konsultantami. Jeden ze sklepu internetowego - proponował podpisanie umowy z 37GB limitu bez Szczęśliwych godzin za 105zł, a drugi - z centrali Orange proponował 37GB ze Szczęśliwymi godzinami, ale bez rabatu, czyli za 150zł. Różnica w cenie jest duża. Co ciekawe, konsultant z Centrali powiedział, że ich oferta i oferta sklepu internetowego są identyczne, a różnica wynika z tego, że Centrala aktualizuje ofertę codziennie, a oferta sklepu internetowego aktualizowana jest raz na tydzień. Wie ktoś jak to w końcu jest?
- Easy-Wifi
- Stały użytkownik forum
- Posty: 114
- Rejestracja: 2010-05-12, 08:35
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
Szczerze mówiąc to ni sami nie wiedzą. Ale przeważnie podczas zakupu usługi w sklepie internetowym,czy to Orange czy Plusa,zawsze dostajemy dodatkowe korzyści,bonusy. Fakturę emailem zawsze można sobie zażyczysz,więc nie jest to dodatkowy gratis.
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10352
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?
Ale, żeś przekręcił. Obraz faktury przesyłany mailem to największy problem sklepów internetowych.Easy-Wifi pisze:więc nie jest to dodatkowy gratis.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!