
Będę mógł zerwać z nimi uwowę bez ponoszenia konsekwencji finansowych? Taka cena dla mnie nie jest zbyt odpowiednia ..
Moderator: Moderatorzy
Mało danych. Od kiedy umowa itp. najlepiej zadzwonić do BOK i tam zapytać dlaczego 105zł.smrodek11 pisze:Będę mógł zerwać z nimi uwowę bez ponoszenia konsekwencji finansowych?
A nie była czasem na 12 miesięcy?smrodek11 pisze:Umowa od roku
No to my tu możemy sobie pogdybać tylko.smrodek11 pisze:Umowa na 24 miechy
No to pisz reklamację , domagaj sie korekty faktury i zapłać bezsporną cześć kwoty czyli 75 zl . Powinni to wyprostować bez problemu.smrodek11 pisze:Umowa na 24 miechy
Czy ja dobrze zrozumiałem, że jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony to płacimy zgodnie z tym cennikiem? http://www.iplus.pl/materialy/Cennik_iP ... 683-30.pdfPijo pisze:Zapewne skonczył Ci sie okres promocyjny i umowa wskoczyła na czas nieokreślony.
A nie zmieniałeś czasem taryfy na taką z wyższym limitem? Akurat by pasowało 75+30.50smrodek11 pisze:Umowa na 24 miechy
Tak. Do 16.09 cennik standardowy pokrywał się z cennikiem promocyjnym jeśli chodzi o wysokość cen za samą taryfw , tzn. i w cenniku stand. i promocyjnym np. iplus 75 kosztował 75 zl . Od 16.09 iPlus 75 w ceniku promocyjnym kosztuje 75 zl a w standardowym 105 zl. Te zmiany są tylko po to aby naliczyć wyższą karę za zerwanie umowy przed czasem albo jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony klient musiał płacić więcej , zgodnie z cennikiem standardowym.marens pisze:Czy ja dobrze zrozumiałem, że jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony to płacimy zgodnie z tym cennikiem?
Wiedziałem o zmianie cennika, ale nie przyszło mi do głowy że będzie zmiana ceny po przejściu umowy na czas nieokreślony. Niby jest to oczywiste, ale chwyt poniżej pasa.Pijo pisze: jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony klient musiał płacić więcej
Najbardziej sensowną opcją było -25% przez cały czas umowy.Pijo pisze:Dodatkowo spartolili też promocję Iplus bez modemu .