Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-02-11, 01:06
- Lokalizacja: Wo?omin
Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
Witam, a więc jak w temacie, mam problem z internetem Orange, otóż:
Od kilki miesięcy posiadam internet bezprzewodowy Orange Business Everywhere bądź Orange Free(dom), nie mam pojęcia w sumie, ale to chyba nie ma różnicy(?), modem Huawei E1752.. Wszystko mi ładnie śmigało, na prędkości ponad 1MB/s (czasami i po 3mb/s). Aż do dnia 10 listopada.
A więc tak, internet działał mi jak zwykle dobrze, 10 listopada przekroczyłem limit transferu danych, po czym od razu wykupiłem dodatkowy transfer 2 GB. Po minucie transfer był już aktywny, i normalnie wszystko ładnie mi chodziło - na zasięgu 3G.. internet rozłączyłem w nocy, z 10 na 11 listopada, jakoś o 1, i dotąd wszystko było dobrze.
Następnego dnia rano, włączam program Orange, łącze internet, przychodzi mi sms "aby dokupić dodatkowy pakiet... bla bla bla.." - ten sms przychodził zawsze bezpośrednio po przekroczeniu limitu, natomiast mi przyszedł następnego dnia. Po tym smsie internet straszliwie zwolnił. Tak jakbym stracił ten transfer który dokupiłem, a w zasadzie i wolniej.. Strony ładują mi się masakrycznie wolno ( w zasadzie tak jak po przekroczeniu limitu ), a to co najważniejsze to chyba to że w miejscu gdzie widnieje ikonka zasięgu mam ikonkę "3G+" - zawsze było samo 3G.. Może to ma coś wspólnego..
Napisałem o tym do biura obsługi klienta w piątek rano, zero odzewu.. Dziś wysłałem znowu maila. Nie wiem co mam zrobić, z ich strony zero odzewu, ja sam nie mam zielonego pojęcia co się z tym moim internetem stało.. Odnowienie transferu mam 19 listopada, wiec niedlugo..
Z góry dzięki za jakąś pomoc, poradę..
Od kilki miesięcy posiadam internet bezprzewodowy Orange Business Everywhere bądź Orange Free(dom), nie mam pojęcia w sumie, ale to chyba nie ma różnicy(?), modem Huawei E1752.. Wszystko mi ładnie śmigało, na prędkości ponad 1MB/s (czasami i po 3mb/s). Aż do dnia 10 listopada.
A więc tak, internet działał mi jak zwykle dobrze, 10 listopada przekroczyłem limit transferu danych, po czym od razu wykupiłem dodatkowy transfer 2 GB. Po minucie transfer był już aktywny, i normalnie wszystko ładnie mi chodziło - na zasięgu 3G.. internet rozłączyłem w nocy, z 10 na 11 listopada, jakoś o 1, i dotąd wszystko było dobrze.
Następnego dnia rano, włączam program Orange, łącze internet, przychodzi mi sms "aby dokupić dodatkowy pakiet... bla bla bla.." - ten sms przychodził zawsze bezpośrednio po przekroczeniu limitu, natomiast mi przyszedł następnego dnia. Po tym smsie internet straszliwie zwolnił. Tak jakbym stracił ten transfer który dokupiłem, a w zasadzie i wolniej.. Strony ładują mi się masakrycznie wolno ( w zasadzie tak jak po przekroczeniu limitu ), a to co najważniejsze to chyba to że w miejscu gdzie widnieje ikonka zasięgu mam ikonkę "3G+" - zawsze było samo 3G.. Może to ma coś wspólnego..
Napisałem o tym do biura obsługi klienta w piątek rano, zero odzewu.. Dziś wysłałem znowu maila. Nie wiem co mam zrobić, z ich strony zero odzewu, ja sam nie mam zielonego pojęcia co się z tym moim internetem stało.. Odnowienie transferu mam 19 listopada, wiec niedlugo..
Z góry dzięki za jakąś pomoc, poradę..
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
Po 1, na pewno nie wykorzystałeś tych 2GB dodatkowych? Po 2, Masz konto na orange.pl na ten numer? Jeśli tak, to sprawdź ile transferu Ci zostało, jeśli nie, to załóż i sprawdź.Krist_95 pisze:Tak jakbym stracił ten transfer który dokupiłem, a w zasadzie i wolniej..
Pisanie maili i odzew od BOK, to jest około 7 dni. Lepiej zadzwonić pod *800, oni Ci może pomogą.Krist_95 pisze:Napisałem o tym do biura obsługi klienta w piątek rano, zero odzewu.. Dziś wysłałem znowu maila. Nie wiem co mam zrobić, z ich strony zero odzewu, ja sam nie mam zielonego pojęcia co się z tym moim internetem stało..
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-02-11, 01:06
- Lokalizacja: Wo?omin
Re: Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
Założyłem konto, sprawdziłem i proszę:
dostępne środki na Twoim koncie
dane aktualne na 14.11.2010 6:25
dodatkowe ważne do suma
Pakiet Data 18.11.2010 (4 dni) 1858,07 MB
czyli pakiet jest, praktycznie cały....
btw. kod abonencki znajdę w umowie?
dostępne środki na Twoim koncie
dane aktualne na 14.11.2010 6:25
dodatkowe ważne do suma
Pakiet Data 18.11.2010 (4 dni) 1858,07 MB
czyli pakiet jest, praktycznie cały....
btw. kod abonencki znajdę w umowie?
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
Więc telefon pod *800 i powiedz, że pakiet danych jeszcze masz, ale prędkość jest limitowana.Krist_95 pisze:czyli pakiet jest, praktycznie cały....
Tak.Krist_95 pisze:btw. kod abonencki znajdę w umowie?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-02-11, 01:06
- Lokalizacja: Wo?omin
Re: Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
ale myslisz ze przy tej rozmowie nie bedzie potrzebny?
bo umowe mam w biurze i nie bardzo teraz jest jak wziac ;]
bo umowe mam w biurze i nie bardzo teraz jest jak wziac ;]
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
Mnie zawsze pytali.ale myslisz ze przy tej rozmowie nie bedzie potrzebny?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 2008-02-11, 01:06
- Lokalizacja: Wo?omin
Re: Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
Zadzwoniłem, pogadałem.
Okazało się, że pakiet jest, ale limit dalej był nałożony. Pan z obsługi wyłączył i już wszystko działa.
Dziękuję za pomoc!!
Okazało się, że pakiet jest, ale limit dalej był nałożony. Pan z obsługi wyłączył i już wszystko działa.
Dziękuję za pomoc!!
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1332
- Rejestracja: 2009-07-05, 16:15
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z internetem Orange Business Everywhere/Free...?
To jest tak, że zależy to od konsultanta i sprawy, raz pytają, a raz nie.Krist_95 pisze:ale myslisz ze przy tej rozmowie nie bedzie potrzebny?
Proszę bardzo.Krist_95 pisze:Dziękuję za pomoc!!
