Play, telekod, problemy...

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
eldominiko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-12-27, 11:33
Lokalizacja: Chorzów

Play, telekod, problemy...

Post autor: eldominiko »

Witam.

Korzystam w internetu na kartę od Play. Nie powiedział bym, że jestem jakoś super zadowolony, ale cóż, internet na kartę ma i swoje plusy. Dziś rano po zakupie prowiantu dla psa i siebie postanowiłem doładować konto za 30zł, gdyż potrzeba mi wysłać "trochę" danych, więc nabyłem "telekod" z terminalu. Odpalam aplikację plejowską, która została jeszcze z czasów nieszczęsnego abonamentu (nigdy więcej!), wpisuje kod doładowujący, wysyłam na nr 100 i... nic. Pomyślałem, że może sieć coś nawala, więc spróbowałem ponownie, i ponownie. Zero odpowiedzi od play. Nie trza było długo główkować - "telekod" jest do bani. Ubieram buciory, kieruje swe kroki do sklepu i mówię sprzedawczyni, że kod doładowujący jest nieaktywny. Po paru (nie)uprzejmościach, kobita doszukała się paragonu z fajkami, prowiantem i telekodem i skierowała me kroki do salonu. Ja mimo wszystko spróbowałem jeszcze raz doładować, ale nic. Więc już zdenerwowany dzwonię do BOKu, a tam, jak wiadomo, kobita nie ma zielonego pojęcia co się dzieje, jeno mówi, że doładowanie może przyjść w ciągu 24h i jeśli - po upływie tego czasu - nic się nie zmieni z moim stanem konta, to mam zgłosić się z reklamacją do salonu. Więc reklamacji w BOKu złożyć nie mogę, kobita nie może sprawdzić czy "telekod" jest w ogóle aktywny, bo nie ma takiej możliwości, a ja mam czekać 24h, które i tak nie przyniosą żadnego, pozytywnego rezultatu. Po wpisaniu w google "problemy z doladowaniem w play" znalazłem parę stron, na których widnieją smutne informacje:
Cóż, moja historia jest dłuższa. A skończyła się listem do rzecznika praw konsumenta w Sopocie i sprawa ma dalej swój tok, albo rzecznik pomoże, albo jestem w kropce(...)
Ponad 2 miesiące miałem reklamację takiego kuponu(...)
Można znaleźć tego więcej, a to tylko pierwsza strona z wynikami wyszukiwania. Play mnie męczy od bardzo długiego czasu i nie wiem czy mam siły na to żeby użerać się z nimi, i mimo tego, że 30zł o nie jest jakaś kosmiczna kwota, to jednak drogą to nie chodzi, a także zwyczajnie zapłaciłem za usługę.
Zgłosiłem to także na Play24, ale... nie oczekuję cudów.

Powiedzcie mi Panowie, czy to będzie walka z wiatrakami, czy wziąć i olać to?
Darek.74
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 574
Rejestracja: 2010-12-18, 09:41
Lokalizacja: Okolice Warsaw

Re: Play, telekod, problemy...

Post autor: Darek.74 »

Swego czasu gdy miałem Play na kartę też miałem taką hecę, dzwoniłem do obsługi a oni że 24 godziny i co? odpowiedź z doładowaniem przyszła po 23 godzinach :hyhy: , czekaj będzie dobrze :)
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: Play, telekod, problemy...

Post autor: marens »

eldominiko pisze:Powiedzcie mi Panowie, czy to będzie walka z wiatrakami, czy wziąć i olać to?
Zrób zgłoszenie na Play24, następnie napisz jego numer do użytkownika Play4You2
Mam wrażenie, że niektóre sprawy przerastają BOK.
eldominiko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-12-27, 11:33
Lokalizacja: Chorzów

Re: Play, telekod, problemy...

Post autor: eldominiko »

Jak wspominałem w pierwszym poście - Play24 dostało ode mnie stosowną notkę.

Obrazek

Wysłałem maila do Pana Zbyszka B[*]., to chyba Play4You1, nie wiem, gdzieś na blogu Playa znalazłem ten maila, po wstukaniu w Google "Play4You".

Z tym odczekaniem to ja się cholernie dziwię, bo zdarza mi się doładować i dwa razy w tygodniu, a nigdy nie musiałem czekać dłużej niż 30 sekund.

Cztery telefony na abonament, jedna przedłużona umowa, obecnie trzy słuchawki w play fresh, internet play na abonament, a obecnie na kartę i oni tak traktują swoich klientów? Krew człeka zalewa!

Czy to nie powinno być też, że miła pani w BOKu sprawdza autentyczność "telekodu" (numer seryjny), sprawdza mój numer "telefonu", przeprasza za niedogodności i za pomocą jednego, góra dwóch kliknięć powoduje ów kobitka, że na moim koncie znajduje się dana kwota? Gdzie my żyjemy, do jasnej cholery...
Ostatnio zmieniony 2010-12-27, 22:38 przez eldominiko, łącznie zmieniany 1 raz.
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Play, telekod, problemy...

Post autor: zDaleKi »

eldominiko pisze:Wysłałem maila do Pana Zbyszka B[*]., to chyba Play4You1
Na forum nie podajemy nazwisk bez zgody zainteresowanych!!!

[mod]
Wyciąłem - Blazejczyka

PS. Do moderatorów - jak widzicie nazwiska to wycinajcie to poza zgłoszeniem.
[/mod]
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Modem
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 209
Rejestracja: 2010-12-15, 19:54
Lokalizacja: Południe

Re: Play, telekod, problemy...

Post autor: Modem »

I ja i moja Mamusia zostaliśmy w Play naciągnięci w ten sam sposób , każdy po 10 zł. nieudanego doładowania. Łobuzy i oszuści.Nigdy więcej play !
eldominiko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-12-27, 11:33
Lokalizacja: Chorzów

Re: Play, telekod, problemy...

Post autor: eldominiko »

BliSki pisze:Na forum nie podajemy nazwisk bez zgody zainteresowanych!!!
Proszę o wybaczenie. nazwisko jest ogólnodostępne na blogu playa - żeby było jasne.

Sprawa się rozwiązała sama, Darek miał rację, wystarczyło trochę cierpliwości.

Dla zainteresowanych:

Obrazek

Ha? Musiał bym mieć ze trzy promile, ale jak widać miałem swój przebłysk i jakoś mi się udało. Eh, jak Wam Playiki system szwankuje to go naprawcie lub zmieńcie, nie róbcie z ludzi idiotów.
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: Play, telekod, problemy...

Post autor: marens »

eldominiko pisze:Wysłałem maila do Pana Zbyszka B[*]., to chyba Play4You1
To nie jest on, jest to osoba odpowiedzialna za BOK.
eldominiko pisze:Sprawa się rozwiązała sama, Darek miał rację, wystarczyło trochę cierpliwości.
To może lepiej ładować przez doładowania.play24.pl lub elektronicznie w salonie Play.
ODPOWIEDZ