Play problem z przepustowością

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Kamil86
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-01-26, 11:49
Lokalizacja: Żyrardów

Play problem z przepustowością

Post autor: Kamil86 »

Witam

Kilka miesięcy temu zakupiłem internet bezprzewodowy w play limit danych wynosi 5 GB
transfer 1Mb/s modem Huawei, przez pierwsze miesiące net działał mniej więcej, nie wiem jaki był rzeczywisty transfer ale program play pokazywał do 200 kbps choć marne szanse wyglądało raczej na 100 ale dało się korzystać, niestety od około 3 miesięcy internet praktycznie padł, program play pokazuje download 180 kbps upload 25 kbps ale nawet przeglądanie witryn stało się praktycznie niemożliwe, zasięg wynosi 96% zainstalowałem prosty program do monitorowania sieci który wykazuje download rzędu max 30 kbs, limit ma się świetnie od 4.01 pobrałem 600 MB danych , generalnie moge sobie sprawdzić najwyżej rozkład pkp bo o np. youtube już dawno zapomniałem
przepraszam za taka formę posta ale jestem w pracy i strasznie się śpieszę , szczegółowe dane dopiszę wieczorem.
Co mogę z tym zrobić ?
Ostatnio zmieniony 2011-01-26, 12:24 przez Kamil86, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26431
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Play problem z przepustowością

Post autor: wojteks »

Co mogę z tym zrobić ?
Najpierw zdecyduj się na używanie prawidłowych jednostek, część poprawiłem ale resztę nie mam pomysłu jak poprawić.

Zrób testy prędkości wcześnie rano, możesz użyć jakiegoś programu z <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=6047" target="_blank">»NetMetery«</a>
Nie pomagam na PW!
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Play problem z przepustowością

Post autor: Sundance_kid »

Kamil86 w jakim stanie jest komputer? Może masz jakiegoś syfa w systemie lub ewentualnie cos się aktualizuje.
Kamil86
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-01-26, 11:49
Lokalizacja: Żyrardów

proszę o pomoc

Post autor: Kamil86 »

Nie ma znaczenia rano czy wieczorem tak jest bez przerwy od 3 miesięcy (wcześniej ktoś inny korzystał z tego internetu ja tylko okazjonalnie)
Komputer jest zabezpieczony i wolny od wirusów , wszystkie zbędne procesy są powyłączane , zero aktualizacji , sprawdzałem też na netbooku
Program play pokazuje 100-180 kbps a program do monitorowania sieci (networx) od kilku do chwilowych max 20 kB/s
Zasięg WCDMA 40-99% a HSDPA 90-99%
Modem to huawei e1750c
jak już wspomniałem limit transferu ma się swietnie
nie mam pojęcia gdzie w Żyrardowie są nadajniki play
Awatar użytkownika
Cezar1871
Stały użytkownik forum
Posty: 61
Rejestracja: 2009-01-24, 18:02
Lokalizacja: Polska

Re: proszę o pomoc

Post autor: Cezar1871 »

Potwierdzam to co kolega powyżej napisał. Mam identyczny problem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam PLAY od 3 lat na tej samej karcie może tu leży problem. I właśnie od około 3 miesięcy transfer jest na poziomie EDGE :(.
Dzwoniłem już do PLAY ale oczywiście u nich wszytko gra, a my tak naprawdę nie możemy im udowodnić że coś jest z BTS. W każdym razie nie umiem sobie z tym poradzić i wkurza mnie to niebotycznie. W stopce jest pokazane jak to było jeszcze pół roku temu.
ODPOWIEDZ