Pisałem już do supportu TP-Link ale na razie nikt nie odpowiada

Problem jest następujący, po 9-14 dniach normalnej, ciągłej pracy rutera nie można wejść na stronę konfiguracyjną przez www. Inne usługi działają perfekcyjnie. Próbowałem wejść po wifi jak i po kablu - efekt ten sam, odrzuca połączenie. Soft jest oryginalny TP-Linka - 3.11.8 Build 100609 Rel.61214n, wersja sprzętu WR941N v2/v3 00000000.
Co jeszcze dziwniejsze mam drugi ruter w innej lokalizacji - WR841ND - identyczna sytuacja.
Obydwa rutery obsługują połączenie z netem od UPC. Trzeci ruter WR941ND w firmie stoi jako APek - też raz na jakiś czas nie można wejść przez www.
Nasuwa się pytanie - błąd producenta? (firmware?). Jeśli by tak było to pojawiła by się masa wpisów w necie reportująca o tym problem, jednak ja nigdzie takiego wpisu nie znalazłem
