Nie mozna sie polaczyc Huawei E1750

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
miqelm
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-02-27, 16:30
Lokalizacja: Mielec

Nie mozna sie polaczyc Huawei E1750

Post autor: miqelm »

Witam serdecznie, kupiłem sobie modem Huawei E1750 bez simlocka, z oryginalnie zainstalowanym dashboardem w wersji niemieckiej, modem opatrzony jest logiem O2 i takie tez jest w Mobile partner. Kupilem sobie starter Orange Free na karte, doladowalem i podlaczylem do komputera. Program wykrywa modem, znajduje zasieg Orange UMTS, ale gdy naciskam polacz, po okolo sekundzie pojawia sie komunikat o rozlaczeniu. Czy moglibyscie mi poradzić co zrobic zeby to polaczenie doszlo do skutku?

Mam Windows 7 x64 Home Premium

Dane modemu:

Kod: Zaznacz cały

Gerät
Gerätename: E1750
Anwendungsport: COM5
Hardware-Version: CD6ATCPU
Firmware-Version: 11.126.08.01.00
Software-Version: 16.002.03.01.40
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26433
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Nie mozna sie polaczyc Huawei E1750

Post autor: wojteks »

1. Zainstalować sterowniki najnowsze do Huawei 4.12.20.00
2. Użyć <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557" target="_blank">»Top NetInfo«</a> albo zdefinować nowy profil w programie O2 jeżeli się da (znasz niemiecki)
Nie pomagam na PW!
miqelm
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-02-27, 16:30
Lokalizacja: Mielec

Re: Nie mozna sie polaczyc Huawei E1750

Post autor: miqelm »

Zainstalowalem najnowszego Mobile Partnera po polsku, okazalo sie ze wystarczylo dane polaczenia do orange wpisac, a nie wiedzialem tego. A jest jakis dashboard w wersji polskiej do tego modemu? Zeby mi po podlaczeniu nie chcialo niemieckiego instalowac tylko od razu polski?
toshibal300
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-04-05, 08:11
Lokalizacja: Janów Lubelski

Re: Nie mozna sie polaczyc Huawei E1750

Post autor: toshibal300 »

Możliwe, że źle skonfigurowałeś połączenie. Pewnie zły login, hasło, apn (jeżeli łączysz się przez Dial-up, to numer będzie taki: *99***1# lub *99#). Bardzo możliwe, że nie masz środków na koncie, lub wykorzystałeś limit. Możliwe, że masz też słaby zasięg. Niżej daje link do spisu APN'ów.

____________________
Spis APN'ów - bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7589

[ Dodano: 2011-04-09, 11:29 ]
PS: język w menu możesz zmienić. Parametry do konfiguracji zamieszczone wyżej.
...Tak to leciało!...
Huawei E1750; Edimax EW-7711USn; Tp-Link TL-WN422G; D-link DIR-300; ZTE ZXDSL852; SIEMENS A100; Nokia E90; Nokia E52; Nokia 5130
Internet: BlueConnect; Netia 8Mb/s; iPlus
ODPOWIEDZ