Ciągłe problemy z modemem od ERY

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
daniel666
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-05-05, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Ciągłe problemy z modemem od ERY

Post autor: daniel666 »

Witam,

Kompletnie nie wiem co z tym zrobić i zaczyna mnie to już ostro irytować.
Mam w erze neta 35 GB i dostałem modem Huawei E1823

Problem w tym taki że po pierwsze modem strasznie się grzeje, wręcz parzy jak bardzo długo chodzi po 2 przy dużym obciążeniu np. ściąganie filmu, bufor na youtube czy cokolwiek co zmusza modem do ciągnięcia 1,5MB/sec i więcej albo staje mi dysk, tzn. zaczyna ciąć dźwięk, spowalnia cały komp aż w końcu zwiecha na max, albo wywala blue screeny i kończy się zabawa.

Myślałem że to wina modemu (i dalej tak uważam) ale wysłałem do ERY i odesłali że wszystko jest jak najbardziej w porządku. Co gorsza na innym laptopie modem działa już poprawnie (oba ACER jeden Aspire 6935 na którym są problmy drugi tez Aspire tylko model niżej )

Myślałem że to może przez konfigurację systemu albo przez zaśmiecony dysk, ale dzisiaj robiłem format, świeżutki win7 a problem ten sam.

Spotkał się ktoś z takim problemem?

HELP :D
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Ciągłe problemy z modemem od ERY

Post autor: Patryk »

Jest to najpewniej wina niestabilnego zasilania portów USB w danym komputerze.
Maciek764
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1620
Rejestracja: 2008-07-19, 17:07
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Ciągłe problemy z modemem od ERY

Post autor: Maciek764 »

Używasz softu od Ery? Bo u mnie program z Ery orze po procku jakbym 5 filmów konwertował na raz...
daniel666
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-05-05, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ciągłe problemy z modemem od ERY

Post autor: daniel666 »

Tak soft erowy, jestem w tym zupełnie zielony. To co win wyrzucił po blue przed chwilą

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 50
BCP1: FFFFF88009CF5E73
BCP2: 0000000000000000
BCP3: FFFFF88006A310EC
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\050711-38641-01.dmp
C:\Users\Teillman\AppData\Local\Temp\WER-66550-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt


@EDIT

ew. jest jakiś sposób żeby te porty dobrze ssały prądzik ? :D
Charper
Stały użytkownik forum
Posty: 84
Rejestracja: 2010-11-06, 17:12
Lokalizacja: sochaczew

Re: Ciągłe problemy z modemem od ERY

Post autor: Charper »

zakup HUB'a USB.
ODPOWIEDZ