Witam,
z góry uprzedzam, że zakładam już ostatni temat, proszę o wyrozumiałość.
Bardzo proszę o zapoznanie się z moim problemem i utwierdzenie mnie w przekonaniu, czy mój router jest na pewno uszkodzony.
1. Włączam komputer, router, połączenie sieciowe nawiązane, później tylko axess manager, wpisuje PIN, zasięg na max, chwila oczekiwania i internet działa...
2. Mija 5 - 10 - 15 lub nawet 30 minut, internet działa i nagle... strona www nie chce się załadować, internet przestaje działać.
3. Sprawdzam axess manager - połączenie zostało przerwane, kreski oznaczające zasięg co sekundę pokazują inną wartość, od 0 kresek do 5 (max), połączenia nie da się nawiązać. Klikam na POŁĄCZ, niestety nie przynosi to rezultatu.
4. Sprawdzam router - świeci się power oraz 1x/ev-do. Wyłączam i włączam router przyciskiem z prawej strony. Ponownie wpisuje pin w axess manager, zasięg na full, internet znowu działa aż do kolejnego zerwania połączenia.
Co zauważyłem, zerwał dzisiaj ponad 10 razy połączenie, z czego 2 razy po kilku sekundach złapał zasięg ponownie i axess manager automatycznie nawiązał połączenie.
W pozostałych przypadkach pomagało tylko ponowne włączenie routera.
Pytanie: uważacie, że router może być uszkodzony? kwalifikuje się on do wymiany?
Dodam, że dziś podłączyłem antenę kierunkową do cdma 450 - 470mhz.
Zmiany: przed podłączeniem anteny zrywał połączenie, w axess manager kreski zasięgu oscylowały na 0 - 1 - 2. (max 5 kresek).
Po podłączeniu anteny zrywa połączenie, w axessie kreski pokazują wartość 0 - ... - 5.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
[zasięg] Axesstel mv410r - problem ze znikającym zasięgiem
Moderator: Moderatorzy
- deejaymg
- Stały użytkownik forum
- Posty: 88
- Rejestracja: 2011-04-21, 14:10
- Lokalizacja: jesteś?