Play online abonament problem z aktywacja

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
surem
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2011-07-07, 11:48
Lokalizacja: szczecin

Play online abonament problem z aktywacja

Post autor: surem »

Witam, taki mam oto problem, dzis przyszedl do mnie play online abonament bez modemu, sama karta. I ta karta powinienem aktywowac pod linkiem, ktory dostalem na mejla, tam pyta mnie o nr ktory ma byc aktywowany. I tu pojawia sie problem, jaki to nr? Wiem, powinienem miec go w umowie, ale nie mam umowy, kurier powiedzial, ze jest w kopercie a nie ma(moj blad, nie sprawdzilem), podpisalem tylko egzemplarz do playa. dzwonilem na infolinie 2 razy, raz powiedzieli, ze musze isc osobiscie do salonu a drugim razem ze zostanie automatycznie aktywowana do 48h, wolalbym uniknac pierwszej opcji, mam zlamana noge, mieszkam za miastem, czy wiec to prawda ze karta aktywuje sie automatycznie? czy moge jakos modemem sprawdzic?
Awatar użytkownika
compile
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 271
Rejestracja: 2007-09-19, 11:47
Lokalizacja: Poznań

Re: Play online abonament problem z aktywacja

Post autor: compile »

Pozwól jej się zalogować do sieci to powinno wystarczyć, żeby się uaktywniła.
Nr tel sprawdza się pod *121#
agent07
Użytkownik forum
Posty: 46
Rejestracja: 2011-03-16, 17:04
Lokalizacja: wawa

Re: Play online abonament problem z aktywacja

Post autor: agent07 »

no dokladnei zalogowanie powinno wystarczyc
janior
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2011-08-26, 09:38
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi

Re: Play online abonament problem z aktywacja

Post autor: janior »

to mój 1 post więc witam wszystkich serdecznie
pytanko dotyczy tematu, czyli ile może trwać taka aktywacja, szczerze mówiąc myślałem, że karta przysyłana już jest aktywna, jakieś 2h temu był kurier i postanowiłem sprawdzić działanie netu w play, tym bardziej, że to na próbę i przy próbie połączenia aplikacją play mam taki komunikat: "zarejestruj się w sieci przed próbą połączenia"
wkładałem też kartę do telefonu bez simlocka i brak reakcji, wnioskuję więc, że karta nieaktywna, ciekaw jestem jak to było u was, ile trzeba czekać, a może wcale, tylko od razu telefon do play z reklamacją ?
pozdrawiam
ODPOWIEDZ