Witam czy jak skończy mi się umowa, i jak przedłużę to dostane nowy modemem LTE i nowy limit np.za wcześniejsze 70 zł 10 GB ?
Teraz mam modem ZTE na HSPA+ Limit 5 GB za 70 zł . Proszę o odpowiedzi
Drugi dzień za tym jeżdżę i dalej bez efektów. Wczoraj wieczorem w Promenadzie sprzedali przy mnie ostatni modem, a klient, który go kupował, siedział tam dobrą godzinę, bo serwer CP padł. Dzisiaj z kolei przejechałem się do Piaseczna (po 4 telefonach do bliższych punktów, modemów brak, "będą"), po czym okazało się, że modem co prawda jest, ale nie da się podpisać umowy, bo system już nie działa ("jeszcze godzinę temu działał").
Zastanawia mnie tylko co Solorz chce zrobić z Plusem, bo jeśli sprowadzić go do poziomu CP, że nawet umowy się nie da podpisać, to szczerze życzę mu powodzenia.
willix pisze:system już nie działa ("jeszcze godzinę temu działał")
Cyrk jest z ich systemem, chciałem oddać w czwartek - "kontrakt niezarejestrowany".
Chciałem oddać dzisiaj, "niestety system strasznie dzisiaj muli i nie jestem w stanie się nawet zalogować". Gdyby nie to, że ktoś chciał podpisać przedemną umowę na internet i został odprawiony z kwitkiem to już miałbym myśli "Plusowo - drukarkowe".
Chociaż z drugiej strony tak się zastanwiam czy tego sobie nie zostawić.
To w Polsacie nadal jest taka prowizorka? Pamiętam w pierwszych dniach lutego 2010 jak dopiero wprowadzali internet do swojej oferty, chciałem zakupić u nich aktywację.
- najpierw przez pierwszy tydzień nie było modemów
- potem system nie był gotowy i pracownik nie mógł się zalogować żeby podpisać umowę
- jak już system działał, to coś się pierniczył, bo, nie wiem czemu przy aktywacji wyskoczyła mi kaucja 400zł.. Ok, zapłaciłem, w końcu i tak miała iść do zwrotu.
- kupiłem modem z kartą na próbę, ale mimo informacji na mapce, nie było u mnie zasięgu,
- więc po 3 dniach oddałem modem i kartę, a pracownik wyjął z kasy 400zł i oddał wpłaconą kaucję,
- po 2 godzinach zadzwonił do mnie, żebym przyjechał, bo muszę zwrócić mu tą kaucję, a on musi ją wpłacić na konto CP, ja zaś mam pisać podanie o zwrot kaucji. Napisałem i wysłałem. Minął miesiąc - nic. Minęły 2 miesiące i nic. Dopiero po kilkunastu telefonach pod koniec kwietnia przeleli mi moje 400zł na konto.
Od tamtej pory omijam Cyfrowy Polsat z daleka. Choćby dawali 1000 Mb/s nigdy nie podpiszę z nimi jakiejkolwiek umowy.
Pomoc w doborze anten EDGE/UMTS/HSDPA/HSPA/HSPA+/LTE/CDMA