Od prawie dwóch lat jestem użytkownikiem internetu Orange Fredom Pro.
W lipcu włączyłem usługę Szczęśliwe Godziny,nie była to zbyt szczęśliwa usługa (zjadało limit mimo włączonej usługi).
Ale po wielu reklamacjach usługa zaczęła działać należycie a nawet rzekłbym że bardzo należycie.
Od dwóch miesięcy tzn.wrzesień.październik i teraz przy nowym cyklu rozliczeniowym jest to samo.Już wyjaśniam o co chodzi przez te miesiące czy to rzno czy w godzinach nocnych limit się nie wyczerpuje

W miesiącu wrzesniu pobrałem prawie 100Gb danych natomiast w październiku ponad 100Gb.

Oczywiście płacę abonament w wysokości 49zł- 1,5 za ekofakturę czyli 47,5zł
Nie powiem ale jestem cholernie szczęśliwy z tego powodu

Mam pytanie czy mam się martfić takim stanem ??
Obawiam się o jakieś opłaty związane z tym stanem
Dzięki z góry za porady