minineo pisze:Jojo pisze: do reklamacji może dadzą jakiś zastępczy bo powini tak zrobić..
nie dadzą :> mogą ale nie mają takiego prawa

niestety.....
Nie tak dawno modem, którego używam na codzień (właśnie ES75) wylądował w serwisie.
Modem oddałem w salonie firmowym Ery (Katowice - ul.Wawelska).
Na czas naprawy dostałem sprzęt zastępczy.
W prawdzie na początku oferowano mi kartę na PCMCIA ale niestety w moim kompie przejściówki brak. Dostałem więć telefon z obsługą GPRS (horror -> GPRS po wcześniejszym używaniu EDGE).
Więc sprzęt zastepczy dają (przynajmniej w Katowicach).
Problem jedynie w samym serwisie.
Wg karty gwarancyjnej mają usunąć awarię w ciągu 14 dni roboczych.
To jednak jedynie na papierze.
Modem wrócił po prawie miesiącu (bez 2 dni). Wymiana płyty głównej.
Ale najciekawsze jest to, że pomimo zapisu w karcie gwarancyjnej serwis Siemensa nic sobie z tego nie robi. Odpowiedź : "nie ma części - czekamy" to można było usłyszeć cały czas.
Modem powrócił i jak na razie spisuje sie OK.