Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-02-02, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Witam,
ja mało korzystam z internetu i monitoruję zawsze wymianę danych za pomocą różnych oprogramowań. Wynika, że wykorzystałem z ok. 1,5GB.
Jeżeli wygeneruję report PDF z ICOK widzę, że rzeczywiście mam ok. 1500MB wykorzystanego transferu. ALE.... w ICOK w zakładce "dostępne jednostki" widzę, że zostali mi tylko 15GB a ja mam pakiet 25GB!!
Jak to możliwe? Na infolinii mówią, że zostali 15GB a jeżeli mam coś przeciwko to złożyć reklamację. Już złożyłem ale mam czekać nie wiadomo ile na odpowiedź.
czy ktoś z Was ma podobny problem?
ja mało korzystam z internetu i monitoruję zawsze wymianę danych za pomocą różnych oprogramowań. Wynika, że wykorzystałem z ok. 1,5GB.
Jeżeli wygeneruję report PDF z ICOK widzę, że rzeczywiście mam ok. 1500MB wykorzystanego transferu. ALE.... w ICOK w zakładce "dostępne jednostki" widzę, że zostali mi tylko 15GB a ja mam pakiet 25GB!!
Jak to możliwe? Na infolinii mówią, że zostali 15GB a jeżeli mam coś przeciwko to złożyć reklamację. Już złożyłem ale mam czekać nie wiadomo ile na odpowiedź.
czy ktoś z Was ma podobny problem?
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Nie jest to przypadkiem Twój pierwszy okres rozliczeniowy, gdzie masz przyznaną niepełną ilość transferu?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-02-02, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Chyba tak. Minęło ok. 1 tygodnia od zawarcia umowy... o co chodzi z tą przyznaną niepełną ilość transferu?
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 2010-04-08, 18:40
- Lokalizacja: Sulejówek
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
O to że na cały miesiąć w Twoim wypadku masz przyznane 25 GB.. okres rozliczeniowy to pełny miesiąc = 25 GB. Zawarłeś po okresie rozliczeniowym czyli przyznali ci 15 GB i przyjdzie mniejszy rachunek warty 15 GB.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Czyli wszystko się zgadza. Przygotuj się na większą pierwszą fakturę ~250złpikks pisze:Chyba tak. Minęło ok. 1 tygodnia od zawarcia umowy... o co chodzi z tą przyznaną niepełną ilość transferu?
(pierwszy niepełny okres, następny pełny okres z góry, aktywacja). Jeśli się nie mylę, to w Polsacie są cykle rozliczeniowe 22, 12 i być może jeszcze jakiś dzień.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-02-02, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Hmm... umowa została podpisana 31 stycznia 

-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Sprawdź w ICOK jaki masz okres rozliczeniowy.pikks pisze:Hmm... umowa została podpisana 31 stycznia
Wtedy można łatwo proporcjonalnie obliczyć.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-02-02, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
W zakładce "wykorzystanie usług" mam napisane "15 GB 582 MB ważne do 2012-02-21"
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Więc już tłumaczę, po podpisaniu umowy dostałeś pakiet ~17,5GB warty 84zł (przy założeniu taryfy 25GB/120zł). Wykorzystałeś ~1,5GB więc jest ~15,5GB więc wszystko się zgadza.
Później na fakturze będziesz miał opłaty
50zł/aktywacja
84zł za okres 31.01-21.02
120zł za okres 22.02-21.03 (tego dnia dostaniesz pełne 25GB + 50GB)
Sumę łatwo obliczyć ~ 250zł
Następne faktur będę przychodzić normalnie 120zł za okres 22.03-21.04, 22.04-21.05 itd.
Warto jeszcze wspomnieć o usłudze Limit Internet 0, którą warto aktywować.
Dziwie się, że Ci w momencie podpisywania umowy nikt nie wytłumaczył.
Później na fakturze będziesz miał opłaty
50zł/aktywacja
84zł za okres 31.01-21.02
120zł za okres 22.02-21.03 (tego dnia dostaniesz pełne 25GB + 50GB)
Sumę łatwo obliczyć ~ 250zł
Następne faktur będę przychodzić normalnie 120zł za okres 22.03-21.04, 22.04-21.05 itd.
Warto jeszcze wspomnieć o usłudze Limit Internet 0, którą warto aktywować.
Dziwie się, że Ci w momencie podpisywania umowy nikt nie wytłumaczył.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-02-02, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Też się dziwię... jeszcze bardziej dziwię się, że tyle razy dzwoniłem do infolinii z prośbą o wytłumaczenie a wszyscy mówią mi, że wykorzystałem 10GB!! Jakie głupoty - totalna niekompetencja, chyba sami nie wiedzą jak ich serwisy działają.marens pisze: Dziwie się, że Ci w momencie podpisywania umowy nikt nie wytłumaczył.
Dzięki wielkie za pomoc.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Aktywuj jeszcze usługę Limit Internet 0, zablokuje wtedy dostęp do internetu w przypadku przekroczenia pakietu a nie będą naliczane dodatkowe środki ponad abonament. Tak na wszelki wypadek.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-02-02, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Tak, tak, dzięki
- Jax
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-02-07, 09:29
- Lokalizacja: Olszewnica Stara
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
U mnie jest dokładnie to samo, net LTE 10GB aktywny od wczoraj i ani monter, ani konsultanta, ani infolinia nie ma pojecia co sie dzieje na koncie klienta.
Mam zużyte nocne 14GB z 50GB i 3GB z 10GB i przyjeli reklamacje, że pewnie wczoraj w nocy ktos sie podłączył do routera przez wifi i naściągał danych.
Oczywiście później sie kapnąłem że to widać nie pełny okres bez tych 9dni i wsio sie zgadza.
Mam zużyte nocne 14GB z 50GB i 3GB z 10GB i przyjeli reklamacje, że pewnie wczoraj w nocy ktos sie podłączył do routera przez wifi i naściągał danych.
Oczywiście później sie kapnąłem że to widać nie pełny okres bez tych 9dni i wsio sie zgadza.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-02-02, 15:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Widzę, że ludzie z Polsata potrzebują dobrego szkolenia!Jax pisze:U mnie jest dokładnie to samo, net LTE 10GB aktywny od wczoraj i ani monter, ani konsultanta, ani infolinia nie ma pojecia co sie dzieje na koncie klienta.
Mam zużyte nocne 14GB z 50GB i 3GB z 10GB i przyjeli reklamacje, że pewnie wczoraj w nocy ktos sie podłączył do routera przez wifi i naściągał danych.
Oczywiście później sie kapnąłem że to widać nie pełny okres bez tych 9dni i wsio sie zgadza.
Bo teraz to brak kompetencji, żal...
==
Ale mam pytanie... jeżeli zostanie mi jakiś GB, czy będzie do wykorzystania w następnym okresie rozliczeniowym czy zostanie stracony?
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26430
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Problemy z Polsatem LTE - i ilość dostępnych jednostek
Zostanie stracony.pikks pisze:czy zostanie stracony?
Nie pomagam na PW!