Od wczoraj mam dziwny problem - mianowicie korzystając z internetu Play Online(abonament) nie mogę używać systemu kontroli wersji (SVN) , dowolne polecenie checkout, update, commit powoduje "wiszenie" polecenia przez b. długi czas w terminalu po czym komunikat :
Kod: Zaznacz cały
svn: PROPFIND of [...]: timed out waiting for server
Kod: Zaznacz cały
svn checkout http://jquery-translate.googlecode.com/svn/trunk
Spędziłem kilka godzin myśląc że to problem z konfiguracą komputera / klientem svn ale następnie testowo włożyłem kartę sim play fresh do modemu.
Po włożeniu do modemu karty PlayFresh wszstko zaczyna funkcjonowac normalnie, wymiana karty na abonamentową = nie można korzystać z systemu kontroli wersji.
Dodam że problem objawia sie tak samo na dwóch różnych komputerach (modemach) oraz systemach operacyjnych (win7/linux)
Dzwoniłem do BOK i powiedziano mi że na moim koncie nie ma blokad na żaden rodzaj ruchu sieciowego, konsultant zasugerował zrobienie duplikatu karty co też niezwłocznie zrobiłem po odwiedzeniu salonu Play ale niestety bez pozytywnych efektów.
Sprawa jest dla mnie kluczowa , skoro płacę za ten abonament to nie chciałbym płacić podwójnie kupując transfer do play fresh żeby być w stanie pracować!
Ma ktoś jakieś pomysły lub sugestie związane z opisanym problemem?
Pozdrawiam