Ponownie problem z PLAY.
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2010-04-21, 20:01
- Lokalizacja: Radom
Ponownie problem z PLAY.
Witam serdecznie.
Ostatni wątek pisałem jakoś w sierpniu - również były problemy z play, jednak ustawienie komputera w odpowiedniej pozycji załatwiły sprawę. W dzień nieco ponad 140-150kb/s w nocy prawie max (210-220kb/s) Od 4-5 dni problem powrócił z tym, że nawet kombinacje z komputerem nie pomagają. Zasięg słabiutki, a do BTS mam jakieś 400m około. Fakt faktem pomiędzy BTS a mną jest kilka drzew, jednak wcześniej nie miało to wpływu na jakość łącza, które dla mnie było zadowalające.
I co mam teraz zrobić? Kompletnie nie mam pomysłów. Ryzykować z anteną, która może pomóc albo i nie trochę mnie nie zachęca, lecz w ostateczności mogę spróbować... Tylko jaką wybrać?
Jakieś pomysły poza anteną?
Modem Huawei E173U2
Ostatni wątek pisałem jakoś w sierpniu - również były problemy z play, jednak ustawienie komputera w odpowiedniej pozycji załatwiły sprawę. W dzień nieco ponad 140-150kb/s w nocy prawie max (210-220kb/s) Od 4-5 dni problem powrócił z tym, że nawet kombinacje z komputerem nie pomagają. Zasięg słabiutki, a do BTS mam jakieś 400m około. Fakt faktem pomiędzy BTS a mną jest kilka drzew, jednak wcześniej nie miało to wpływu na jakość łącza, które dla mnie było zadowalające.
I co mam teraz zrobić? Kompletnie nie mam pomysłów. Ryzykować z anteną, która może pomóc albo i nie trochę mnie nie zachęca, lecz w ostateczności mogę spróbować... Tylko jaką wybrać?
Jakieś pomysły poza anteną?
Modem Huawei E173U2
-
- Użytkownik forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-04-18, 16:45
- Lokalizacja: lubelskie
Re: Ponownie problem z PLAY.
Vertizor pisze:a do BTS mam jakieś 400m około
No chyba żartujesz 400 m i antena?Vertizor pisze:Ryzykować z anteną, która może pomóc albo i nie
Ja wykonywałem prace dla nich to wiem że akurat u nich to norma poradziłbym Ci cierpliwie poczekać być może wyłączył im ktoś stację BTS-a bo tak już się zdarzało:)

-
- Użytkownik forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2010-04-21, 20:01
- Lokalizacja: Radom
Re: Ponownie problem z PLAY.
Hm... Prawie tydzień minęło od tego prawdopodobnego wyłączenia BTS. No nic, muszę się wstrzymać
A do Playa raczej nie będę dzwonił, bo i tak wcisną kit jak każdemu, że u nich wszystko ok.

-
- Użytkownik forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-04-18, 16:45
- Lokalizacja: lubelskie
Re: Ponownie problem z PLAY.
No to sporo na tyle to rzadkość nawet u nich. A próbowałeś zobaczyć z jakim Btsem Cię łączy w TNI. Może Ci ściąga sygnał z jakiegoś innego?Vertizor pisze:Prawie tydzień minęło od tego prawdopodobnego wyłączenia BTS.
Dodatkowo spróbuj od nowa skonfigurować połączenie.
U mnie był taki przypadek dopiero reinstalaka systemu pomogła i zmiana programu z Iplusa na TNI.
A na jakiej technologii korzystasz i jakie masz teraz prędkości bo te co pisałeś to były przed tym problemem przynajmniej ja tak zrozumiałem.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-01-30, 11:48
- Lokalizacja: Leszno
Re: Ponownie problem z PLAY.
Witam
też mam problem z działaniem Play online na kartę w centrum Poznania na Huawei 173 (modem sprawny testowany z inną kartą).
2 miesiące było OK a teraz awaria co kilka dni, zanik dostępu do internetu na parę godzin, sygnał jest ale nie można nawet sprawdzić kodem *101# stanu konta - brak odpowiedzi.
Czy sadzicie że wymiana karty sim coś pomoże?
też mam problem z działaniem Play online na kartę w centrum Poznania na Huawei 173 (modem sprawny testowany z inną kartą).
2 miesiące było OK a teraz awaria co kilka dni, zanik dostępu do internetu na parę godzin, sygnał jest ale nie można nawet sprawdzić kodem *101# stanu konta - brak odpowiedzi.
Czy sadzicie że wymiana karty sim coś pomoże?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 2010-04-21, 20:01
- Lokalizacja: Radom
Re: Ponownie problem z PLAY.
Mam identycznie. Kiedyś proponowali mi (play) wymianę sim, ale w samą porę wszystko wróciło do normy. Trzeba będzie spróbować ponownie.daarek5 pisze:Witam
też mam problem z działaniem Play online na kartę w centrum Poznania na Huawei 173 (modem sprawny testowany z inną kartą).
2 miesiące było OK a teraz awaria co kilka dni, zanik dostępu do internetu na parę godzin, sygnał jest ale nie można nawet sprawdzić kodem *101# stanu konta - brak odpowiedzi.
Czy sadzicie że wymiana karty sim coś pomoże?
Co do teraz - żadnych zmian. W nocy łączy mi się z BTSem, tym prawidłowym w mojej miejscowości, a rano leci aż do Warszawy

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-01-30, 11:48
- Lokalizacja: Leszno
Re: Ponownie problem z PLAY.
Mojemu też samo się poprawiło - to chyba nie karta sim - na razie daruję sobie kombinacje.
BTW tylko raz padła mi karta sim - właśnie z Play ale wyglądało to zupełnie inaczej. Pokazało "błąd karty SIM" niczego nie dało się odczytać
BTW tylko raz padła mi karta sim - właśnie z Play ale wyglądało to zupełnie inaczej. Pokazało "błąd karty SIM" niczego nie dało się odczytać
