Ponownie problem z PLAY.

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Vertizor
Użytkownik forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-04-21, 20:01
Lokalizacja: Radom

Ponownie problem z PLAY.

Post autor: Vertizor »

Witam serdecznie.

Ostatni wątek pisałem jakoś w sierpniu - również były problemy z play, jednak ustawienie komputera w odpowiedniej pozycji załatwiły sprawę. W dzień nieco ponad 140-150kb/s w nocy prawie max (210-220kb/s) Od 4-5 dni problem powrócił z tym, że nawet kombinacje z komputerem nie pomagają. Zasięg słabiutki, a do BTS mam jakieś 400m około. Fakt faktem pomiędzy BTS a mną jest kilka drzew, jednak wcześniej nie miało to wpływu na jakość łącza, które dla mnie było zadowalające.

I co mam teraz zrobić? Kompletnie nie mam pomysłów. Ryzykować z anteną, która może pomóc albo i nie trochę mnie nie zachęca, lecz w ostateczności mogę spróbować... Tylko jaką wybrać?

Jakieś pomysły poza anteną?

Modem Huawei E173U2
pawel0381
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-04-18, 16:45
Lokalizacja: lubelskie

Re: Ponownie problem z PLAY.

Post autor: pawel0381 »

Vertizor pisze:a do BTS mam jakieś 400m około
Vertizor pisze:Ryzykować z anteną, która może pomóc albo i nie
No chyba żartujesz 400 m i antena?
Ja wykonywałem prace dla nich to wiem że akurat u nich to norma poradziłbym Ci cierpliwie poczekać być może wyłączył im ktoś stację BTS-a bo tak już się zdarzało:)
:zdziwko: Wiem niektórzy zrobia oczy ale w Playu to norma jak zasilania elektrycznego nie mają od ZE tylko od ludzi na 50 % BTSach.
Vertizor
Użytkownik forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-04-21, 20:01
Lokalizacja: Radom

Re: Ponownie problem z PLAY.

Post autor: Vertizor »

Hm... Prawie tydzień minęło od tego prawdopodobnego wyłączenia BTS. No nic, muszę się wstrzymać :P A do Playa raczej nie będę dzwonił, bo i tak wcisną kit jak każdemu, że u nich wszystko ok.
pawel0381
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-04-18, 16:45
Lokalizacja: lubelskie

Re: Ponownie problem z PLAY.

Post autor: pawel0381 »

Vertizor pisze:Prawie tydzień minęło od tego prawdopodobnego wyłączenia BTS.
No to sporo na tyle to rzadkość nawet u nich. A próbowałeś zobaczyć z jakim Btsem Cię łączy w TNI. Może Ci ściąga sygnał z jakiegoś innego?
Dodatkowo spróbuj od nowa skonfigurować połączenie.
U mnie był taki przypadek dopiero reinstalaka systemu pomogła i zmiana programu z Iplusa na TNI.
A na jakiej technologii korzystasz i jakie masz teraz prędkości bo te co pisałeś to były przed tym problemem przynajmniej ja tak zrozumiałem.
daarek5
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-01-30, 11:48
Lokalizacja: Leszno

Re: Ponownie problem z PLAY.

Post autor: daarek5 »

Witam

też mam problem z działaniem Play online na kartę w centrum Poznania na Huawei 173 (modem sprawny testowany z inną kartą).
2 miesiące było OK a teraz awaria co kilka dni, zanik dostępu do internetu na parę godzin, sygnał jest ale nie można nawet sprawdzić kodem *101# stanu konta - brak odpowiedzi.
Czy sadzicie że wymiana karty sim coś pomoże?
Vertizor
Użytkownik forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-04-21, 20:01
Lokalizacja: Radom

Re: Ponownie problem z PLAY.

Post autor: Vertizor »

daarek5 pisze:Witam

też mam problem z działaniem Play online na kartę w centrum Poznania na Huawei 173 (modem sprawny testowany z inną kartą).
2 miesiące było OK a teraz awaria co kilka dni, zanik dostępu do internetu na parę godzin, sygnał jest ale nie można nawet sprawdzić kodem *101# stanu konta - brak odpowiedzi.
Czy sadzicie że wymiana karty sim coś pomoże?
Mam identycznie. Kiedyś proponowali mi (play) wymianę sim, ale w samą porę wszystko wróciło do normy. Trzeba będzie spróbować ponownie.

Co do teraz - żadnych zmian. W nocy łączy mi się z BTSem, tym prawidłowym w mojej miejscowości, a rano leci aż do Warszawy :( (sprawdzane topnet info)
daarek5
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-01-30, 11:48
Lokalizacja: Leszno

Re: Ponownie problem z PLAY.

Post autor: daarek5 »

Mojemu też samo się poprawiło - to chyba nie karta sim - na razie daruję sobie kombinacje.
BTW tylko raz padła mi karta sim - właśnie z Play ale wyglądało to zupełnie inaczej. Pokazało "błąd karty SIM" niczego nie dało się odczytać :cry:
ODPOWIEDZ