Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem internetu mobilnego w sieci Lidl Mobile. Zakupiłem samą kartę SIM, na koncie startowo jest 10 Euro do wykorzystania. Po rejestracji karty aktywowałem pakiet 2 Euro za 24h (max 500MB dziennie).
Problem (a może nie) jest tej natury, że z pakietu korzystam drugi dzień a na koncie mam nadal tą samą kwotę. Druga sprawa - wsadziłem kartę SIM do modemu z sieci T-Mobile, po włączeniu dostałem informację z aplikacji, że moje ustawienia są nieprawidłowe i żeby skontaktować się z operatorem. Po kliknięciu "Połącz" jednak internet działa - mimo ustawień z T-Mobile. Jak to możliwe i o co chodzi? Jeśli ktoś ma jakiś pomysł będę wdzięczny za info.
Pozdrawiam.
Lidl Mobile - pytanie o flatrate
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-06-21, 18:47
- Lokalizacja: Lipsk