Lidl Mobile - pytanie o flatrate

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
bombek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2012-06-21, 18:47
Lokalizacja: Lipsk

Lidl Mobile - pytanie o flatrate

Post autor: bombek »

Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem internetu mobilnego w sieci Lidl Mobile. Zakupiłem samą kartę SIM, na koncie startowo jest 10 Euro do wykorzystania. Po rejestracji karty aktywowałem pakiet 2 Euro za 24h (max 500MB dziennie).

Problem (a może nie) jest tej natury, że z pakietu korzystam drugi dzień a na koncie mam nadal tą samą kwotę. Druga sprawa - wsadziłem kartę SIM do modemu z sieci T-Mobile, po włączeniu dostałem informację z aplikacji, że moje ustawienia są nieprawidłowe i żeby skontaktować się z operatorem. Po kliknięciu "Połącz" jednak internet działa - mimo ustawień z T-Mobile. Jak to możliwe i o co chodzi? Jeśli ktoś ma jakiś pomysł będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ