Hyperion MNI "Południe" = MNI Telecom =>serwis

Wszystko na temat pozostałych metod dostępu do internetu, czyli łącza przewodowe (TPSA, Dialog, Netia).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
RadzioBielsko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2012-08-15, 13:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Hyperion MNI "Południe" = MNI Telecom =>serwis

Post autor: RadzioBielsko »

Witam serdecznie forumowiczy,

Przestrzegam przed firmą Hyperion Oddział Bielsko-Biała Obecnie MNI Telecom S.A Oddział Bielsko-Biała,
Posiadałem od nich samo łącze internetowe 4 Mbit/s Download i 1/Mbit Upload
z umową na ponad rok za 44 zł/mies.

i.. wszystko było w miarę Ok /za wyjątkiem kilkunastu przerw w dostępie do sieci i zaniżonym transferze ściągania/
do momentu gdy łącze się popsuło w dniu 5 maja 1012

od tego czasu....
w przeciągu 2 kolejnych miesięcy zgłosiłem ponad 10 SZCZEGÓŁOWYCH !! reklamacji z prośbą/żądaniem naprawienia usterki

A CO PADŁO - już wyjaśniam:
olbrzymie wachania w szybkości transferu /usunięto po około 1.5 mies./
brak zadeklarowanej prędkości ściągania 4 mbit/s /poprawiono po prawie 2 miesiącach/
i co NAJGORSZE to całkowity brak możliwości posługiwania się technogią VOIP
a w szczegółności posługiwania się Skype'em
oraz co JESZCZE GORSZE telefonią VOIP /za pomocą urządzenia stacjonarnego VOIP jak i aplikacji/ !

DO KAŻDEGO ZGŁOSZENIA ZAŁĄCZAŁEM SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ŁĄCZNIE Z PLIKAMI AUDIO w FORMACIE MP3 aby wskazać jakiego typu usterka występuje.

Reakcja "firmy kogucik" MNI Telecom o/Bielsko:

a) przez okres 1,5 miesiąca nikt z Hyperionu Bielsko nie był łaskawy zadzwonić i ustalić dlaczego klient /czyli ja/ zgłasza ciągle problemy,
b) na moje kilkanaście maili reklamacyjnych NIKT NIGDY NIE ODPISAŁ ANI SŁOWA do dzisiaj /tj.: przez ponad 3 miesiące/
c) elektroniczną kopię korespondencji z oddziałem bielskim wysłałem do dyrekcji firmy Katowice/Radom - > bez rezultatu,
d) zgoszenia do eBOA /elektroniczne biuro obługi abonenta/ - nie działa - witryna miała usterkę i nie dało się dodać nowego zgłoszenia,
e) telefoniczne zgłoszenie usterki z opisem w/w problemów z oddziałem w Bielsku
do ogólnopolskiego telefonicznego centrum eBOSA skutkuje ... skierowaniem mnie do.... oddziału w Bielsku !!! Paranoja !
f) i co najśmieszniejsze - po ponad 2 miesiącach usterki z VOIP'em i Skypem dzwoni technik aby .. umówić się na ... demonstrację, iż wg jego "firmy kogucik" wszystko działa ( i działało ) jak należy i mogą mi to zademonstrowac u mnie w lokalu

Niestety nie dotrwałem fizycznie i psychicznie do tego "pokazu" jakości bo w międzyczasie .. puściły mi nerwy i "zabolała mnie" kasa jaką przez 2 miesiące wydałem ja i firma na opłaty za telefon komórkowy /bo VOIP i SKype nie nadawały się do pracy czego Hyperion nie był w stanie nawet zrozumieć/ i...
zmieniłem dostawcę internetu na innego

w związku z tym mam obecnie
0 /słownie: zero/ problemów od tego czasu z łączem.

Obecnie u konkurencji łącze ma znowu tyle ile było na umowie,
bez względu na porę dnia i nocy,
Skype z wideo i bez idzie "jak żyletka",
VOIP działa jak należy z dowolnego urządzenia,
ściąganie plkiów momentami szybciej niż "zadeklarowana prędkość ściągania"
oraz
dodatkowo "otrzymałem" 6-cio portowy modem-router WI-FI w technogii "n" gratis /na czas trwania umowy :-) oczywiście /

Jedyne co "zwrócili " mi za 3 miesiące "użerania się " to ... bonifikata 40 zł za miesiąc maj.
Słowem ....
Żenada - na same rachunki za komórkę poszło w maju 120 zł i kolejne 120 w czerwcu

Na szczęście dla mnie w 3-im miesiącu od pojawienia się problemów skończyła mi się umowa na czas określony
w przeciwnym wypadku sprawa nadawała się już tylko do sądu.

Jakby ktoś był zainteresowany detalami:
posiadam całą dokumentację w/w sprawy oraz jakoniczne i w większości "nie na temat" odpowiedzi pisemne z tzw.: "działu reklamacji" z bielskiego biura Hyperion'u
/z racji już sporej objętości tego postu pominę z litości dla "pani z biura" treść uzyskanych "pseudo-odpowiedzi"/


Reasumując :
póki internet od nich działa to jest w miarę OK ale jak coś sie popsuję to klient ma "przechlapane"
czego nikumu z Państwa nie życzę i odsyłam do ... dowolnego innego providera internetowego.
:ok:
Radzio
ODPOWIEDZ