EDGE - problem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2007-06-28, 09:20
EDGE - problem
Witam. Mam pewien problem. Mianowicie posiadam sotep do internetu dzięki modemowi EDGE model bodajże ED77. Wcześniej wszystko działało bez problemów ale miałem wtedy strasznie dużo wirusów i teraz jak częś z nich usunąłem aplikacja, przez która łączę się z internetem zawiesza sie. Wygląda to tak. Łącze się przez program EDGE Dialer. Jak już jestem połączony. Wszytko jest ok, ale po pewnym czasie EDGE Dialer zawiesza się i muszę zrestartowa komputer. Wie ktoś czego to może być przyczyną? Wirusy? Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 2007-05-30, 17:08
Re: EDGE - problem
ten typ tak ma... ale jak zrestartujesz jest już OK? po jakim czasie modem się wiesza?
- reilord
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 350
- Rejestracja: 2007-02-24, 19:14
- Lokalizacja: Kuj-pom.
Re: EDGE - problem
Nie uzywaj tej aplikacji tylko zrob sobie dial-up
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: EDGE - problem
Z ED 77 bardzo się nie da zrobić(znaczy da się ale ) Dial-Up ponieważ po uruchomieniu systemu windek go nie widzi.Dopiero aplikacja ED Dialer wymusza na systemie wyszukiwanie sprzętu i po chwili jest znaleziony.Jeśli nie mamy pina to już mniejszy problem ale gdy on jest zaczynają się schody.Bo trzeba go podać.Wyjściem może być tak że załadujemy pin automatycznie uruchomimy program aby tylko odnalazł się w systemie.Zamkniemy go i po wcześniej stworzonym Dial-Up możemy śmigać po necie.Osobiście robiłem tak z kartą Orange i Ery.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 2007-05-30, 17:08
Re: EDGE - problem
Albo użyć programu @pogara. A żeby komp wykrył modem to trzeba odświeżyć listę urządzeń w menedżerze urządzeń.
- mar_kow
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1261
- Rejestracja: 2007-04-06, 17:05
- Lokalizacja: Mazury
Re: EDGE - problem
...Żeby ewentualnie EDGE Dialer pracował bez problemów należy go przeinstalować (najlepiej od razu zacząć od Windowsa). W większości przypadków usuwając wirusa antyvir potrafi uszkodzić plik (najczęściej wykonywalny .exe). Lub czasami traktuje samego EDGE Dialera jako szkodnika - należy od razu po instalacji dodać go do wykluczeń w antyvirku. Polecam Kaspersky Internet Security - ma duże możliwości konfiguracyjne (jest już ver 2007
)...
