[problem] axessmv400 - błąd aplikacji axessmanager

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
sliwa2009
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2012-08-19, 18:49
Lokalizacja: wejherowo

[problem] axessmv400 - błąd aplikacji axessmanager

Post autor: sliwa2009 »

Witam posiadam router CDMA axessmv400 od orange mój problem polega na tym że kiedy podłącze go do PC pokazuje normalnie sieć ale w pasku na dole gdzie są kreski od siły sygnału jest żółty trójkąt jest napisane że jestem połączony kiedy otwieram okno Axessmanager to wtedy okienko jest całe przezroczyste i nie mogę nic w nim kliknąć a musi wyskoczyć prośba o pin i wtedy należy kliknąć połącz zupełnie nie mam pojęcia o co chodzi.Próbowałem podłączyć router do innego komputera i nie ma żadnego problemu otworzyłem aplikacje axessmanager wyskoczył pin wpisałem połączyłem i jest okej na moim komputerze jak już wspominałem okienko jest przezroczyste i nie można nic w nim kliknąć.O co moze chodzić błagam o pomoc.
Obrazek
Awatar użytkownika
piori
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 224
Rejestracja: 2007-06-14, 09:52
Lokalizacja: Płońsk, Serock

Re: [problem] axessmv400 - błąd aplikacji axessmanager

Post autor: piori »

sliwa2009 pisze:w pasku na dole gdzie są kreski od siły sygnału jest żółty trójkąt
Skoro żółty trójkąt, to coś jest nie tak. Okno programu jest nieaktywne, jeśli nie ma komunikacji z routerem.
Łączysz się z routerem przez kabel ethernet czy WiFi? Jaki jest system operacyjny na tym komputerze? Karta sieciowa, którą się łączysz ma ustawione pobieranie adresu z DHCP?
Citibankier
Początkujący użytkownik forum
Posty: 15
Rejestracja: 2009-07-08, 11:04
Lokalizacja: Piła

Re: [problem] axessmv400 - błąd aplikacji axessmanager

Post autor: Citibankier »

Witam!
Ja również przychodzę z problemem MV-400. Piszę w najświeższym wątku dot. ww. modelu, żeby niepotrzebnie nie mnożyć „problemów”. U mnie dla odmiany wygląda to tak, że od kilku, może kilkunastu dni zdarzają się kłopoty z połączeniem, tzn. czasem komputer nie może „wyszukać urządzenia”. Wyświetla mi się komunikat „urządzenie niedostępne” na przemian z komunikatem „wyszukiwanie urządzenia” i nic…
Na drugim komputerze korzystałam dotychczas z połączenia wi-fi i jego również nie mogę połączyć z Internetem. Innym razem wszystko „śmiga”, jak trzeba.
Dodam, że w czasie „wyszukiwania” na routerze świeci dioda „Signal”, natomiast dioda „Ethernet” miga od czasu do czasu.
Przez kilka dni mieliśmy też problem z telefonami komórkowymi, ale chyba minął. Wysłałam zapytanie do Orange, dot. zarówno problemu z telefonami, jak i Internetem, ale w odpowiedzi otrzymałam informację, że w moim rejonie (miejscowość Jeziorki, woj. wielkopolskie) nie występowały żadne czynniki, które mogłyby mieć taki wpływ na działanie sieci.
Ja się na rzeczy nie znam w ogóle, mój mąż jeszcze mniej…
W Was, Kochani, cała nasza nadzieja. Pomóżcie, proszę…
sliwa2009
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2012-08-19, 18:49
Lokalizacja: wejherowo

Re: [problem] axessmv400 - błąd aplikacji axessmanager

Post autor: sliwa2009 »

piori pisze:
sliwa2009 pisze: <font color="#FF0000"><b>[...]</b></font>
Skoro żółty trójkąt, to coś jest nie tak. Okno programu jest nieaktywne, jeśli nie ma komunikacji z routerem.
Łączysz się z routerem przez kabel ethernet czy WiFi? Jaki jest system operacyjny na tym komputerze? Karta sieciowa, którą się łączysz ma ustawione pobieranie adresu z DHCP?
przez kabel ethernet sysem operacyjny windows 7 tak wszystko jest ustawione a daczego nie wyskakuje prośba o podanie pinu ?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez sliwa2009, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ