Jak PLAY robi w konia abonentów

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cortesolo
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-10-30, 20:13
Lokalizacja: wawa

Jak PLAY robi w konia abonentów

Post autor: cortesolo »

Doładowalem konto kwotą 75 zł. Zgodnie z informacjami umieszczonymi na stronie PLAY dla taryfy "Play Online na kartę" moje konto powinno być ważne przez 90 dni, a ailość danych 8 GB. Niestety, po wejsciu na stronę Play24 okazalo sie, że konto jest ważne tylko przez 56 dni a ilosc MB nie wynosi 8 GB. Zadzwonilem wiec do BOK Play w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Konsulant poinformowal mnie, że posiadam starą taryfę Play Online na kartę i że nowe zasady mnie nie obowiązują gdyż dotyczą one taryfy "Nowy Play online na kartę"! Co to ma znaczyć? Takimi działaniami wprowadzaja klienta w błąd, gdyż na stronie jest wyraźnie napisane: "Sprawdź jak korzystne są doładowania w Play Online na Kartę" a pod spodem tabelka z informacjami dotyczacymi doładowań, a tak naprawdę informacje te dotyczą oferty Nowy Play Online na Kartę!
Co zrobić w tej sytuacji? Doładowałem specjalnie konto kwotą 75 zł a zamiast 8GB mam 4 GB a ważność konta zamiast 90 dni wynosi 56 :/
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Jak PLAY robi w konia abonentów

Post autor: Patryk »

cortesolo pisze:Co to ma znaczyć?
To znaczy dokładnie to, co jest tam napisane.
Masz stara taryfę (stary starter z szuflady albo kupiony w jakimś kiosku leżak magazynowy), to obowiązują stare zasady.
Awatar użytkownika
cortesolo
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-10-30, 20:13
Lokalizacja: wawa

Re: Jak PLAY robi w konia abonentów

Post autor: cortesolo »

Chodzi o to, że na stronie:

http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-karte/opcje/

jest napisane, że oferta dotyczy Play Online na kartę, a nie"Nowy Play Online na kartę". Masz rację, kartę wyciągnałem z szuflady, ale nie zmienia to faktu, że podawane na stronie PLAY informacje wprowadzają w błąd.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Jak PLAY robi w konia abonentów

Post autor: krystianb »

Zapominasz o tym, że wiążący jest tylko cennik i regulamin, informacje na stronach www już nie, w przypadku próby reklamacji na pewno Ci taką informację pokażą.
Nie zmieniłeś taryfy, więc wciąż obowiązuje Cie stary cennik, to jest w zasadzie koniec tematu.
Ostatnio zmieniony 2012-11-14, 06:34 przez krystianb, łącznie zmieniany 1 raz.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Jak PLAY robi w konia abonentów

Post autor: Patryk »

Ręce opadają.
Raz, że wyraźnie na górze strony pisze o "Play Online na kartę all inclusive" (czyli o innej taryfie niż posiadana przez Ciebie) , a dwa że na dole są regulaminy.
Jak się regulaminów nie czyta chociaż pobieżnie to tak jest - nie wiem, gdzie tu wina operatora.
Awatar użytkownika
Yanusz
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1155
Rejestracja: 2011-08-14, 08:00
Lokalizacja: C:\\Lubelskie\

Re: Jak PLAY robi w konia abonentów

Post autor: Yanusz »

cortesolo pisze: Co zrobić w tej sytuacji?
Zmienić jak najszybciej taryfę na nową. Wprawdzie tej różnicy gigabajtów nie odzyskasz, ale za to zyskasz atrakcyjniejszą stawkę za 1MB poza pakietem (ok. 3gr/1MB) i możliwość zwiększenia prędkosci do 4Mb/s oraz wykupienia "Nocnego Transferu", który znacząco obniża koszty korzystania z tego Internetu.
Pomoc w doborze anten EDGE/UMTS/HSDPA/HSPA/HSPA+/LTE/CDMA
Awatar użytkownika
cortesolo
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2008-10-30, 20:13
Lokalizacja: wawa

Re: Jak PLAY robi w konia abonentów

Post autor: cortesolo »

Otrzymałem dzisiaj odpowiedź na moją reklamację:

"Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie z dnia 12-11-2012 nawiązujące do rozwiązania sprawy związanej z obecną ofertą Internetu na kartę.

Uprzejmie informuję, że nazwa oferty wyświetlająca się na stronie play.pl to Play Online na Kartę, w związku z tym tabelka o której Pan wspomniał jest adekwatna. Rozumiem Pana stanowisko i Pańska sugestia jest jak najbardziej słuszna – w przypadku uaktualnienia oferty nazwa powinna być również uaktualniona na stronie internetowej, za co przepraszam.
Ponadto informują, iż Pana oferta została uaktualniona z dniem 12-11-2012.


Biorąc pod uwagę nieporozumienie, przyznałem Panu rekompensatę w wysokości 1GB."
ODPOWIEDZ