przed uplywem 7 dni od podpisania umowy zrezygnowalem z oferty, oddalem karte sim.
po jakims czasie przyszedl rachunek za to testowanie, ktory zaplacilem na poczcie.
jednak problem w tym ze rachunek przyszedl zawyzony.
zadzwonilem do Play i wszystko wyjasnili, co nalezy teraz zrobic itd...
wiec wyslalem skan zaplaconego na poczcie rachunku, plus dodatkowe wymagane informacje na skrzynke e-mail play (adres tej skrzynki podali podczas rozmowy)
otrzymalem e-mail zwrotny ze otrzymali moja wiadomosc, i wszystko ok.
tyle tylko ze do dzisiaj pieniedzy nie oddali.
pieniadze smieszne bo raptem 50 pare zlotych, ale z drugiej strony kiedy ja bylbym winny te 50zlotych, to na pewno dzisiaj mialbym sprawe w sadzie i komornika.
zamierzam sprawe zglosci do odpowiednich organow, tylko moze jeszcze troche poczekac (moze w regulaminie play jest napisane ze pieniadze zwracaja np po roku albo dluzej) ale z drugiej strony nie chce zeby sie to przedawnilo

ktos mial podobne doswiadczenia z play ?