Poszukuję porady, ale zacznę od początku.
Mam router 3G TP-LINK MR3220
Mam modem USB HUAWEI E1752C
Po podłączeniu modemu do routera nie można było nawiązać połączenia z orange. Powodem było to, iż oprogramowanie routera nie miało opcji wprowadzenia PINu a modem a raczej karta SIM tego wymagała. Orange nie może albo nie chce "zdejmować/dezaktywować" PINu z karty SIM więc poszperałem po necie i znalazłem do routera kilka oprogramowań różniących się od siebie. Jedno z nich posiadało opcję wprowadzania PINu. Zestaw ruszył i pracuje bez zastrzeżeń. Co ważne w tej sytuacji, modem możemy odpiąć od routera i podpiąć do PCta lub MacBook'a a następnie znów do routera i bez problemów na każdym sprzęcie działa.
Wczoraj otrzymałem nowy modem USB HUAWEI 372 z zewnętrzną anteną. I tutaj zaczynają się problemy.
Po podpięciu do PCta musimy wprowadzić PIN w oprogramowaniu Mobile Partner. Połączenie działa.
Po podpięciu do MacBooka musimy wprowadzić PIN w oprogramowaniu Mobile Partner. Połączenie działa.
Podpinamy do routera i musimy w ustawieniach routera wprowadzić PIN, zapisać ustawienia i reboot. Po prawidłowej weryfikacji połączenie działa.
Odpinamy modem od routera i podpinamy go ponownie.
PIN nierozpoznany.
Wprowadzenie w ustawieniach PINu nic nie daje. Trzeba resetować router i od nowa go ustawić wraz z PINem.
Kartę SIM przekładam do starego modemu i problemy znikają.
Czyli problem tkwi w nowym modemie bo za każdym razem potrzebuje PIN do weryfikacji.
Jak rozwiązać ten problem aby było jak ze starym modemem?
problem z PIN
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-02-16, 13:42
- Lokalizacja: warszawa