Całkowity transfer od początku okresu rozliczeniowego można sprawdzić tylko wysyłając SMS o treści U na numer 2580, koszt to 29 gr.

Czyli nie dość ,że muszę przekłądać karte do telefonu to jeszcze to kosztuje dodatkowo. Sorry, ale w Playu jakoś mogli to rozwiązać bezproblemowo. Wystarczyło się zalogować na na swoje abonenckie konto, zeby na pie\rwszej stronie było widać aktualny stan zużycia danych. Jak dla mnie ktoś tu wyraźnie coś kręci. Dziwne, że nie potrafią normalnie rozwiązać tak podstawowej sprawy. A może mają jakiś cel w tym, żeby klient nie sprawdzał tych danych. Do tego przekroczenie dziennego limitu blokuje również pakiet nocny, mimo że nie został wykorzystany. Cała sprawa śmierdzi naciąganiem klientów na dokupywanie dodatkowych pakietów po zablokowaniu i nabijaniu rachunków w dodatkowy sposób. To jest prymitywne i prostackie naciąganie na pare PLN.. MEGA ŻENADA..


Od razu mówie, że nie mam zamiaru sam sobie zliczać licznikami, czy na kartce bo i tak to żaden dowód dla operatora w razie problemów. Jak Playowi się to udało, to nie ma powodu żeby Plusowi to nie wychodziło. Powinni tą informacje co dostałem dawać razem z reklamami LTE.
