operatorzy...
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2007-08-01, 11:44
operatorzy...
czy nie uważają Państwo że większość problemów za brak wsparcia technicznego i oprogramowania ponoszą operatorz...y naszych sieci którzy to operrrują naszymi raczej portfelami aniżeli profesjonalnym wsparciem by wszystko działało jak należy..
Przesunąłem temat do bardziej odpowiedniego działu
->Ufo atakuje
Przesunąłem temat do bardziej odpowiedniego działu
->Ufo atakuje
- wlodus
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 440
- Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
- Lokalizacja: Łódź
Re: operatorzy...
i tak nie narzekajmy
cieszmy sie ze mamy jakis wybor a nie jak kiedys tylko tp sa
<font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font>*** monopol
jest zle i niestety na to nie poradzimy
cieszmy sie ze mamy jakis wybor a nie jak kiedys tylko tp sa
<font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font>*** monopol
jest zle i niestety na to nie poradzimy
nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 296
- Rejestracja: 2007-02-27, 11:17
Re: operatorzy...
Nie uważam tak 
Odpowiedzialność ponoszą producenci sprzętu.
Jak użytkownik np Nokii lub Sony Ericssona ma problem ze swoim telefonem w Polsce to kontaktuje się z autoryzowanym salonem sprzedaży lub autoryzowanym serwisem, gdzie wszystkie problemy z połączeniem telefonu z siecią, z komputerem lub z drugim telefonem zostają wyjaśnione.
Brak natomiast dobrego polskiego wsparcia technicznego od producentów modemów USB czy kart PCMCIA/Express card. A jeżeli takie wsparcie jest to już niewystarczająco dobre i niezbyt dostępne dla użytkownika.

Odpowiedzialność ponoszą producenci sprzętu.
Jak użytkownik np Nokii lub Sony Ericssona ma problem ze swoim telefonem w Polsce to kontaktuje się z autoryzowanym salonem sprzedaży lub autoryzowanym serwisem, gdzie wszystkie problemy z połączeniem telefonu z siecią, z komputerem lub z drugim telefonem zostają wyjaśnione.
Brak natomiast dobrego polskiego wsparcia technicznego od producentów modemów USB czy kart PCMCIA/Express card. A jeżeli takie wsparcie jest to już niewystarczająco dobre i niezbyt dostępne dla użytkownika.
- wlodus
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 440
- Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
- Lokalizacja: Łódź
Re: operatorzy...
wsparcie techniczne jest cudowne jak polonez na gaz 

nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
- Fanta
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2007-01-29, 23:06
- Lokalizacja: Siedlce (okolice)
Re: operatorzy...
Jeśli chodzi o wsparcie techniczne, to jedynym miejscem gdzie je możemy je dostać jest to forum... 
Jeśli chodzi o pomoc operatorów to ja nie raz się przekonałem że pomoc jest na bardzo niskim poziomie o ile w ogóle jakaś jest...

Jeśli chodzi o pomoc operatorów to ja nie raz się przekonałem że pomoc jest na bardzo niskim poziomie o ile w ogóle jakaś jest...

- wlodus
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 440
- Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
- Lokalizacja: Łódź
Re: operatorzy...
wiąże się to z tym, że my jako pracownicy jakiś tam sieci nie mamy szkoleń takich.Fanta pisze:Jeśli chodzi o pomoc operatorów to ja nie raz się przekonałem że pomoc jest na bardzo niskim poziomie o ile w ogóle jakaś jest...
moje jedyne szkolenie iplusa trwało 2 godz ?!?!?!?!
np plus oferuje typowe szkolenia iplusa ale wyglada ono tak ze przez 7 godzin instalujesz iplusa na roznych komputerach i opowiadaja ci o modemach.
tak samo wyglada na "sluchawkach"
zanim osoba usiadzie na sluchawkach ma 2 tyg sluchania innych i 2 dniowe szkolenie...
z czasem sie sami ludzie ucza...
kazdy sprzedawca by chcial zeby jego wiedza byla jaknajwieksza bo uwierz mi niefajne jest gdy pyta sie cos ciebie klient a ty jedyne co mozesz odpowiedziec to yyyyyy ja bardzo czesto jezeli czegos nie wiem wchodze tu choc to co ludzie chca wiedzieic na szczescie wiem...
mi samemu bardzo ciezko znalezc w necie pomoc typowo techniczna jezeli chodzi o gsm...
sa strony typu telepolis itd ale no jakos malo sa dla mnie wiarygodne...co innego bez kabli.
Pozdrawiam
Łukasz
nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: operatorzy...
Myślę, ze gdyby w zakres tego szkolenia weszło czytanie forum, to byłoby o wiele korzystniejszewlodus pisze:np plus oferuje typowe szkolenia iplusa ale wyglada ono tak ze przez 7 godzin instalujesz iplusa na roznych komputerach i opowiadaja ci o modemach.

Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 579
- Rejestracja: 2007-01-11, 23:31
- Lokalizacja: Warszawa
Re: operatorzy...
Telepolis.pl to jedna z lepszych stron o tematyce telekomunikacyjnej jednak Oni skupiają się głównie na informacjach i teorii. Nasze forum przekłada to wszystko na praktykę i dlatego jest takie dobre.wlodus pisze:sa strony typu telepolis itd ale no jakos malo sa dla mnie wiarygodne...co innego bez kabli.
- wlodus
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 440
- Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
- Lokalizacja: Łódź
Re: operatorzy...
telepolis bardziej mi sie kojarzy z bledami w opisach telefonow bo jest ich mnostwo...
ale to szczegol.
jezeli chodzi o reszte to ciezko sie wypowiedziec
ale to szczegol.
jezeli chodzi o reszte to ciezko sie wypowiedziec

nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...