Witam, koleś w telefonie Huawei kilka razy źle wpisał kod i telefon zablokował się, przywróciliśmy ustawienia fabryczne ale teraz jest problem z danymi w Tchibo, zasięg jest, ale nie chce się połączyć z internetem. Wkładam aldika i heyah i nie ma problemu, dane są aktywne. Nie wiem czy to problem ponieważ jak przywracane były ustawienia fabryczne to w telefonie była karta Tchibo. Po włożeniu aldika czy heyah, automatycznie przyszły konfiguracje, a na Tchibo nic nie przyszło.
Jak można to rozwiązać? Telefon z prośbą o przysłanie konfiguracji, czy może jest jakaś możliwość restartu karty sim?
Problem połączenia z danymi.
Moderator: Moderatorzy
- adziu82
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1035
- Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
- Lokalizacja: Okolice Żar
-
- Użytkownik forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-10-15, 21:06
- Lokalizacja: Polska
Re: Problem połączenia z danymi.
Czesc kolego, wydaje mi sie, ze mogliscie usunac przy okazji tzw "Profil" w ktorych jest zapisany prawidlowy APN. Sprawdz jesli mozesz jakie masz w ogole skonfigurowane "Profile" i jaki jest ustawiony APN na tym profilu, ktory jest wybrany jako aktywny, kiedy karta Tchibo jest w telefonie.