SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)
Witam. W grudniu przedłużyłem umowę na Orange Free Net 89.90 . Dopiero od jakiś 3 dni mam nowy plan taryfowy . Wkładam kartę do modemu - sygnał regularnie jest i znika. Na karcie OFnK wszystko jest OK. Po przełożeniu karty abonamentowej do MV411 internet "działał" tak:
Zadzwoniłem do Orange, to straciłem 10 minut przekonując konsultantkę, że jestem w zasięgu 3G. Następnie zasugerowała, abym sprawdził w salonie kartę SIM celem sprawdzenia ewentualnych błędów.
Czy może być jakieś inne rozwiązanie problemu? Sądzę, że mogę mieć nieaktywny profil 3G .
Próbowałeś połączyć się na tej karcie FreeNet, to nowa karta dualna? A swoją drogą dopisujesz kolejny odcinek pt."Fachowość konsultantów BOK Orange", ręce opadają. Czy poznanie mapy zasięgu własnego operatora przerasta ich możliwości? po jakiego grzyba mają BOK jak z każdą sprawą odsyłają do salonu.(Tam pracują z reguły podobni "fachowcy"). Ale miałem być miły dla nich
Nie dostałem nowej karty, używam tej, co dostałem do CDMA. Na test włożyłem ją do Nokii C2-01, wykryła zasięg 3G, ale połączenie z internetem nie udaje się. Na Huawei E1750 podobny objaw jak w #1 poście .
matek451 pisze:odsyłają do salonu.(Tam pracują z reguły podobni "fachowcy")
W salonie do którego dość często chodzę ( już 3 reklamacja ) też mają znikomą wiedzę o 3G, ale chociaż dobre to, że sami proponują dzwonienie do DUK celem wynegocjowania lepszej oferty dla każdego przedłużającego. Za to brawa .
Łaski nie robią wszak jak klient złożył wymówienie to teoretycznie chce odejść do konkurencji. Dlatego ich rolą jest go zatrzymać i skontaktować z DUK. Na starej karcie na pewno nie masz aktywnego profilu SIM do 3G. Musisz go aktywować lub niech wymienią kartę na dualną, oczywiście za darmo wszak masz już FreeNet. Powinni to wg. mnie zrobić sami skoro podpisali z tobą umowę na niego. Gdzie tu logika, sprzedać ofertę bez aktywnej karty. Dzięki twoim wizytom i reklamacjom trochę się poduczą o 3G we własnej sieci i to za darmo.
Ta aktywacja 3G na tej karcie też może być trudna dla Orange, mówiłem w BOK, że profil 3G może być nieaktywny, ale konsultantka mówiła chyba z 10 razy, że 3G jest aktywowane z automatu. Podobny problem widziałem tutaj na forum z CDMA.
Normalnie nie wierzę : takie rzeczy tylko w Orange . Znowu złożę reklamację, może wtedy się nauczą jak należy zachowywać się w stosunku do klienta .
Więc co mam powiedzieć w salonie? Nie chcę na darmo iść żeby nic nie załatwić .
DiilGang pisze:Dziś wymieniłem kartę CDMA na dualną w salonie. Aktywacja trwała 30 minut. Teraz 3G działa w porządku.
Czyli co tamta karta była uszkodzona czy po prostu nie działała z tym modemem?
Bo mam podobną sytuację.
Przedłużyłem umowę ostatnio i pani w salonie nie wydała mi nowej karty chociaż miała taką możliwość (miała to do odznaczenia w systemie) ale zadzwoniła do szefa (salon partnerski nie sieciówka Orange) i ten powiedział że nie musi że na starej od CDMA zadziała.
Powiedzieli że karta ta stara zadziała dopiero na nowym modemie jak nowa umowa wejdzie w życie.
Tylko teraz tak-na umowie jest napisane że wchodzi w życie 23.02.2014 a okres rozliczeniowy do starej umowy mam do 25.02.2014 więc nie wiem czy już powinno działać czy dopiero 26...
Mi tam się nadal jednak wydaję że to wina kary jest tej z CDMA i że nie zadziała na modemie nowym UMTS....Albo będą ją aktywować z tydzień na 3g...poczekam do tego 26 jak nie zadziała to tą panią tam trochę przeczyści za to że od razu karty dualnej nie wydała....
EmperorQ pisze:Powiedzieli że karta ta stara zadziała dopiero na nowym modemie jak nowa umowa wejdzie w życie.
Nowa umowa wchodzi w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym, czyli w twoim przypadku 26.02.2014, więc dopiero wtedy sprawdzisz czy na twojej karcie działa 3g, jeśli nie zadziała bedziesz musiał wymienić starą karte CDMA na nową 3G/R-UIM