Proces aktywacji Power LTE +

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bartex03 »

Witam

Stałem się (szczęśliwym ? - zobaczymy..) posiadaczem Power LTE. Kurier był dzisiaj i powiedział że umowa bedzie dostarczona w plusie w poniedzialek.

Czy jest jakaś możliwa droga aby przyspieszyć aktywacje. Dzwoniłem do BOKu i nie powiedzieli ze nie wolno, ale babka sprawdzila ze status paczki sie nie odświeżył i właczyć jeszcze nie mogą.

Ktoś próbował z Was prosić o szybszą aktywację?
kogut1996
Stały użytkownik forum
Posty: 67
Rejestracja: 2014-05-22, 17:51
Lokalizacja: Anusin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: kogut1996 »

Jak ja kupowałem normalnie w salonie to od razu aktywacja była , ale teraz to pewnie w poniedziałek dopiero Ci włączą.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bartex03 »

kogut1996 pisze:Jak ja kupowałem normalnie w salonie to od razu aktywacja była , ale teraz to pewnie w poniedziałek dopiero Ci włączą.
Tak poniedzialek , max wtorek
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bartex03 »

Plus leci sobie w kulki z aktywacją , przynajmniej w moim wypadku.

Punkt 2 , podpunkt 1 regulaminu power LTE:
Polkomtel sp z.o.o. zobowiązuje się rozpocząć świadczenie usług w czasie nie dłużyszym niż 7 (siedem) dni od dnia zawarcia Umowy. W przypadku niedotrzymania ....
Czy w takim wypadku router który od nich kupiłem za 3 zł i który jest moją własnością, zostaje u mnie. Czy trzeba go oddać ?
kordirko
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 395
Rejestracja: 2012-08-01, 23:52
Lokalizacja: śląsk

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: kordirko »

bartex03 pisze:Czy w takim wypadku router który od nich kupiłem za 3 zł i który jest moją własnością, zostaje u mnie. Czy trzeba go oddać ?
Klik tutaj: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet? ... 9640160093

Art. 494 KC:
Strona, która odstępuje od umowy wzajemnej, obowiązana jest zwrócić drugiej stronie wszystko, co otrzymała od niej na mocy umowy;
może żądać nie tylko zwrotu tego, co świadczyła, lecz również naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zo-bowiązania.
Router trzeba zwrócić.
Jednak jeśli z powodu zawarcia umowy poniesione były jakieś ekstra koszty (np. dojazdu do ich siedziby - za bilet) albo nastąpiły jakieś straty, które jesteś w stanie udokumentować i udowodnić (i ewentualnie potem sąd się łaskawym okiem na nie spojrzy), to możesz się zwrócić do Plusa o pokrycie tych kosztów.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: Jo_gurt »

Router trzeba zwrócić.
To zależy, jeśli router był kupiony to jest to osobna umowa kupna-sprzedaży, nie ta o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Bardziej bym się dopatrywał wzmianek o promocyjnej cenie routera.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bartex03 »

Rozpatrujmy tutaj regulamin usługi Power LTE. O zwrocie routera mowa jest tylko wtedy gdy rozwiązujemy umowe na mocy pkt 7 dni testuj.

W punkcie w ktorym mowa jest o niewywiązaniu się operatora , nie ma slowa o oddaniu sprzętu. A babka w BOK mówiła ze sprzet jest mój i go nie dzierżawie ...

EDIT:

Plusowi zostały jeszcze 2 dni , w sumie 1 bo w czwartek nikt nie pracuje ...

Dlatego prosze o pomoc bo skorzystam z przysługującego mi prawa ale nie wiem czy moge sobie zostawic sprzęt
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: krystianb »

bartex03 pisze: w sumie 1 bo w czwartek nikt nie pracuje ...
W zasadzie akurat z tym nie wiem jak jest. Ale jeśli termin płatności przypadający na dzień wolny, to zgodnie z prawem ulega on przedłużeniu do następnego dnia "pracującego". Po drugie zakaz dotyczy tylko placówek handlowych, obsługa klienta pewnie w pomniejszonym składzie ale nadal pracuje. Po 3 automaty aktywacyjne pracują 24h i szans na to, że nie zdążą w terminie nie masz żadnych, więc niepotrzebnie toczysz pianę.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bartex03 »

krystianb pisze:W zasadzie akurat z tym nie wiem jak jest. Ale jeśli termin płatności przypadający na dzień wolny, to zgodnie z prawem ulega on przedłużeniu do następnego dnia "pracującego". Po drugie zakaz dotyczy tylko placówek handlowych, obsługa klienta pewnie w pomniejszonym składzie ale nadal pracuje. Po 3 automaty aktywacyjne pracują 24h i szans na to, że nie zdążą w terminie nie masz żadnych, więc niepotrzebnie toczysz pianę.
Zobaczymy czy nie ma żadnych szans. To nie jest kwestia techniczna lecz z tego co wnioskuję bałaganu logistycznego, sami mi to przyznali dzisiaj. Na forum + ludzie nie maja aktywacji po 12 dni od zawarcia umowy. Jak nie czytają Umowy/ Regulaminu to już ich sprawa...

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2014-06-19, 12:49 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=59341#59341">Panie i Panowie tniemy cytaty!</a>
Ostatnio zmieniony 2014-06-19, 11:49 przez bartex03, łącznie zmieniany 1 raz.
ArtHouse
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2014-06-10, 14:36
Lokalizacja: Nowy Ciechocinek

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: ArtHouse »

Majster jak ty to liczysz 7 dni roboczych (umowa na odległość) od podpisania umowy 1 dzień to piątek a 7 dzień roboczy to 24 czerwiec. Zacznijmy od tego że aktywacja następuje po dostarczeniu umowy do centrali. Kurier na pewno jej nie odwiózł w piątek ani przez weekend. Dopiero od poniedziałku można mówić że to 2 dzień a ty już 7 dni się naliczyłeś. Zadzwoń do boku i pojedź po nich jak po szmacie ale nie stękaj że już 7 dni mija....Trzeba było się wybrać do salonu + tam aktywacje są w ciągu 20 minut
kordirko
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 395
Rejestracja: 2012-08-01, 23:52
Lokalizacja: śląsk

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: kordirko »

bartex03 pisze:Dlatego prosze o pomoc bo skorzystam z przysługującego mi prawa ale nie wiem czy moge sobie zostawic sprzęt
Wyślesz im pismo że odstępujesz od umowy na podstawie ogólnego regulaminu świadczenia usług z zaznaczeniem że zatrzymujesz router,
to oni wtedy się powołają na regulamin promocji gdzie pisze dla pozycji 6:
router Huawei B593s LTE 150 Mb /s bez kabla USB
- Cena promocyjna przy zawarciu Umowy na 24 miesiące i wybraniu promocyjnego planu cenowego - 3 zł
- Ceny modemów/routera/anteny oferowanych na warunkach ogólnych - 1299 zł

... i przyślą ci fakturę na 1299 zł, ponieważ nie zawierasz już z nimi umowy z promocyjnym planem cenowym.
Świetny interes :super:
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bartex03 »

kordirko pisze:Wyślesz im pismo że odstępujesz od umowy na podstawie ogólnego regulaminu świadczenia usług z zaznaczeniem że zatrzymujesz router,
to oni wtedy się powołają na regulamin promocji gdzie pisze dla pozycji 6:
router Huawei B593s LTE 150 Mb /s bez kabla USB
- Cena promocyjna przy zawarciu Umowy na 24 miesiące i wybraniu promocyjnego planu cenowego - 3 zł
- Ceny modemów/routera/anteny oferowanych na warunkach ogólnych - 1299 zł

... i przyślą ci fakturę na 1299 zł, ponieważ nie zawierasz już z nimi umowy z promocyjnym planem cenowym.
Świetny interes :super:
Powoli ..

Rozwiązuje Umowe na podstawie zapisów Umowy która mnie obowiązuje. Plus nie wywiązuje się z aktywacji i jest na to punkt. Nie ma ani słowa że mam oddać jakikolwiek sprzęt który zakupiłem.

Mowa o zwrocie sprzętu jest tylko w wypadku skorzystania z punktu specjalnego Testuj.


@ ArtHouse Czas się liczy od daty zawarcia Umowy, a nie od czasu kiedy kurier sobie raczy tą umowe dostarczyć do centrali.

Na umowie mam jak byk Umowa zawarta pomiedzy ... a ... w dniu 12 czerwca.

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2014-06-19, 12:49 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=59341#59341">Panie i Panowie tniemy cytaty!</a>
Ostatnio zmieniony 2014-06-19, 11:49 przez bartex03, łącznie zmieniany 1 raz.
bomber
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 204
Rejestracja: 2011-01-20, 20:56
Lokalizacja: Kątownia

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bomber »

bartex03 pisze:Czy w takim wypadku router który od nich kupiłem za 3 zł i który jest moją własnością, zostaje u mnie. Czy trzeba go oddać ?
Hmm, a mógłbyś podać link do tegoż regulaminu? Bo w regulaminach na stronie Plusa, to ja nie widzę takiego punktu.
A może dokończ przynajmniej ten cytat, bo obawiam się, że urwałeś go w najważniejszym miejscu.
To tak pytam w ramach ciekawostki, bo szansa na to, że w przypadku przedłużającej się aktywacji pozbędziesz się ciężaru umowy, a zostaniesz z darmowym sprzętem jest zbliżona do zera. Ktoś musiałby zdrowo schrzanić ten regulamin.

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2014-06-19, 12:50 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=59341#59341">Panie i Panowie tniemy cytaty!</a>
Ostatnio zmieniony 2014-06-19, 11:50 przez bomber, łącznie zmieniany 1 raz.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bartex03 »

bomber pisze:Hmm, a mógłbyś podać link do tegoż regulaminu? Bo w regulaminach na stronie Plusa, to ja nie widzę takiego punktu.
Zapis ten jest w umowie . po powrocie do domu zacytuje całość

[ Dodano: 2014-06-18, 17:49 ]
bomber pisze:
A może dokończ przynajmniej ten cytat, bo obawiam się, że urwałeś go w najważniejszym miejscu..
Zapis z Umowy :
2. Termin oczekiwania na przyłączenie do sieci lub Termin Rozpoczęcia świadczenia usług:

pkt 1

Polkomtel sp.z.o.o. zobowiązuje się rozpocząć świadczenie usług w czasie nie dłuższym niż 7 (siedem) dni od dnia zawarcia Umowy. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Abonentowi od chwili rozpoczęcia świadczenia usług przez Polkomtel sp. z o.o., przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, a w przypadku wpłacenia kaucji prawo żadania jej zwrotu.

P.S

Odpalili mi LTE.

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2014-06-19, 12:50 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=59341#59341">Panie i Panowie tniemy cytaty!</a>
Ostatnio zmieniony 2014-06-19, 11:50 przez bartex03, łącznie zmieniany 1 raz.
bomber
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 204
Rejestracja: 2011-01-20, 20:56
Lokalizacja: Kątownia

Re: Proces aktywacji Power LTE +

Post autor: bomber »

Na temat odstąpienia wszytko w temacie napisał kordiko. Ciesz się, że Ci to aktywowali, bo gdyby tego nie zrobili to na wskutek braku rozumienia pojęcia odstąpienia miałbyś możliwość zapoznania się z firmą windykacyjną :-)
ODPOWIEDZ