RedBull LTE - drastyczne spowolnienie w październiku

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
zdzichu500
Początkujący użytkownik forum
Posty: 19
Rejestracja: 2014-07-28, 20:17
Lokalizacja: Polska

RedBull LTE - drastyczne spowolnienie w październiku

Post autor: zdzichu500 »

Witam

Mam internet LTE od RedBull Mobile czyli Play. Kartę kupiłem parę miesięcy temu, przez cały ten czas nie było problemu z szybkością. Jednak w październiku zwolnił drastycznie. Modem cały czas znajduje się w tym samym miejscu, poziom sygnału RSSI -67 dBm: Np. przed chwilą oprogramowanie modemu pokazywało 42 Kbps. Nawet nie dało się napisać posta na to forum, więc teraz korzystam z dzielenia WiFi w telefonie. Pytanie czy może to być jakieś przycięcie pasma dla mojej karty czy raczej po prostu tak wzrósł ruch w Playu, że się sieć nie wyrabia? Można to jakoś sprawdzić? Za wzrostem ruchu przemawia czas bo od października przyjechało dużo studentów a mieszkam w Krakowie, Kliny. Do tego modem pokazuje, że w sumie danych wysłanych i odebranych od początku (kilka miesięcy) było trochę ponad 70 GB. Spotkał się może ktoś ostatnio z takimi problemami?

Modem to Huawei e3272 HiLink, podłączony do routera TP Link WDR 4300 z oprogramowaniem Gargoyle.

Pozdrawiam,
darekka
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 890
Rejestracja: 2011-11-02, 13:50
Lokalizacja: Łódzkie

Re: RedBull LTE - drastyczne spowolnienie w październiku

Post autor: darekka »

Kolego wygląda mi to na brak jakiegokolwiek aktywnego pakietu internetowego(jest on konieczny do działania nielimitowanego LTE). Sądz,że upłynoł termin np.pakietu MB za doładowanie i dlatego tak jest. Ja sam kiedyś się na to nadziałem.
Warunek aby LTE śmigało to posiadanie aktywnego jakiegokolwiek pakietu MB(np.za 5zł) i wtedy wszystko będzie po staremu.
Tu masz aktualne pakiety do uruchomienia:
NOWOŚĆ! 300 MB do wykorzystania przez 30 dni 5 zł *111*547*1#
NOWOŚĆ! 1 GB do wykorzystania przez 30 dni 9 zł *111*548*1#
NOWOŚĆ! 3 GB do wykorzystania przez 30 dni 20 zł *111*549*1#
Jak uruchomisz którykolwiek to powinno wrócić do normy.
Jeśli masz inny net to możesz to zrobić poprzez stronę: https://logowanie.play.pl/p4-idp2/LoginForm.do .
Daj cynk czy w tym problem był.

Raczej to nie blokata na twojej karcie bo limit LTE wynosi 200GB(ja sam przewalam zwykle koło 300GB na msc. i lejka nigdy nie miałem), a nawet gdyby ci przycięli po tych 200GB w miesiącu to dalej lejek masz 2Mb/384kb i da się normalnie użytkować(Aero2 ma 512kbps/256kbps i normalnie wszystko działa). Jedyna sytuacja aby tak obcięli jak u ciebie to właśnie BRAK JAKIEGOKOLWIEK AKTYWNEGO PAKIETU MB(możesz to sprawdzić po zalogowaniu).
darekka
adirm
Stały użytkownik forum
Posty: 50
Rejestracja: 2014-10-17, 07:34

Re: RedBull LTE - drastyczne spowolnienie w październiku

Post autor: adirm »

Może to skutek sprzedaży abonamentów na internet w play i cięcie na nadajnikach prepaidów z promocjami LTE. Jak wiadomo klient abonamentowy ma zawsze wyższy priorytet niż promocja na karcie.
zdzichu500
Początkujący użytkownik forum
Posty: 19
Rejestracja: 2014-07-28, 20:17
Lokalizacja: Polska

Re: RedBull LTE - drastyczne spowolnienie w październiku

Post autor: zdzichu500 »

darekka pisze:Kolego wygląda mi to na brak jakiegokolwiek aktywnego pakietu internetowego(jest on konieczny do działania nielimitowanego LTE). Sądz,że upłynoł termin np.pakietu MB za doładowanie i dlatego tak jest. Ja sam kiedyś się na to nadziałem.

Dzięki! To był właśnie ten problem. Najprostsze rozwiązania nie zawsze są oczywiste...

Mogliby przesyłać jakiegoś smsa, że się pakiet skończył:)


Pozdrawiam,
Marcin
ODPOWIEDZ