Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Witam

Mam takie pytanie (może nie ten dział-przepraszam)

Sytuacja wyglada tak (zebym to szybko powiedzial)

Operator ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamacje. Odpowiedzi udziela pisemnie poprzez wyslanie listu poleconego.
List z winy operatora zostaje zle zaadresowany (blędny adres doreczenia)

30 dni na odpowiedz biegnie. Caly czas poprawnej adresacji brak = listu poleconego z odpowiedzia nie ma.

Dobrze rozumiem ze po 30 dniach i braku odpowiedzi na reklamacje - tzn odpowiedzia na reklamacje rozumiemy wtedy gdy zostaje nadana odpowiedz reklamacyjna i decyduje data stempla.

W przypadku braku odpowiedzi roszczenia reklamacyjne zostaja uznane i operator musi je spelnic?

Jezeli z tego obowiazku sie nie wywiaże to moge na tej podstawie wypowiedzieć Umowe?

Bardzo wazne prosze mi powiedziec w jakim trybie i czasie moge żądać wykonania roszczeń reklamacyjnych w wyniku braku odpowiedzi Operatora w ustawowych 30 dniach?

Bardzo dziekuje za wszelką pomoc
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

bartex03, zajrzyj tutaj:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=28771
Proponuję zadzwonić na infolinię konsumencką UKE i UOKiK. Będą najlepiej wiedzieć jak to wygląda.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Dzwonilem

Maja bezwzgledny obowiazek odpiowedziec w ciagu 30 dni kalendarzowych.

Musza odpowiedzie na adres korespondencyjny podany w dokumnetach/umowie.

Niedopuszczalne jest wysylanie na inne adresy bo Operatorowi sie pomylilo lub tak uwaza za stosowne.

Bieg terminu reklamacji nie jest zatrzymany w zadny z powyzszych okolicznosci

Jezeli nie ma odpowidzi po 30 dniach liczac od dnia kolejnego po dniu zlozenia nalezy wyslac pismo listem poleconym z potwierdzeniem odbioru z informacja ze reklamacje uznaje sie za rozpatrzona pozytywnie i okreslic termin w jakim operator ma wypelnic roszczenia zawarte w reklamacji.

Jezeli nie potrafi wypelnic umowa moze byc zrywana z winy operatora lub w razie "oporu" - tak to Pan powiedzial.

Nalezy zglosic sie do UKE i zostanie wytoczona sprawa sądowa, Wygrana w takim wypadku gdy Operator uchyla sie od wykonania roszczen lub nie godzi sie na rozwiazanie umowy jest w 100 %. Poszkodowanemu przysluguje odszkodowanie ktorego wysokosci okresla sąd


Takze Plusie mój drogi jeszcze dzisiejszy dzien. i się żegnamy

Dzial wysylki/spedycji/reklamacji nie pracuje w soboty
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

To bardzo dobrze. Oczywiście mam nadzieję, że będziesz informował na bieżąco jak wygląda sytuacja. :)
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Tak , będę informował , bo jestem świadomym konsumentem i fuszerki sobie wcisnać nie dam

Dodatkowo zglosilem dzisiaj reklamacje telefoniczna. Bardzo dobrze poinformowany Konsultant "siadł" telefoniczne ze mna do regulaminu mojego z 10.06.2014 i stwiewrdził że:

1 Plus nie moze stosowac FUPa w technologii LTE w moim przypadku, ponieważ LTE nie jest wpisane do zasady FUP

2. Dzial Reklamacji celowo lub poprzez swoją niewiedzę kwalifikuje mnie zbiorczo tzn rozpatruje moje reklamacje w oparciu o regulaminy powstale po miesiacu czerwcu gdzie LTE jest w zasadzie FUP i co najwazniejsze nie ma rozróżnienia dla 2G/3G

3. Jednoznacznie podważył zapis 8b który mówi ze wraz z rosnący tratata Polkomtel mozeobcinać nawet do 32 kb/s

Taki zapis wedlug Konsultanta ma tylko i wyłącznie sens w przypadku gdy jasno podane są konkretne wartości wyrażone w GB po przetransferowaniu ich moze zastosować cięcie łącza.

Napisał w reklmacji że stosowanie punktu 8b bedzie stosowne tylko w przypadku podania konkrenej ilosci danych w GB. NIe moze być sytuacji że jedna osoba ma 200 GB inna 100 GB a inna 45GB i ograniczenie prędkości


Wszystko spisal wyslal podpisal sie pod tym że ja i On mamy takie samo stanowisko w wymienionych sprawach i sie z nimi zgadzamy.

***

Panowie normalnie szok przeżyłem - mega mega prfesjonalizm

Wszystko wyslane i mam numer zgloszenia reklamcyjnego.

Rozmowa 1 godzina 47 min :)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

Jestem bardzo ciekawy rozwiązania sprawy.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Stan na 14.11.2014 jest taki

Plus zdarzył przeadresować i wysłać poprawnie list wiec nie moge mieć roszczeń co do braku odpowiedzi na reklamacje w ciagu ustawowych 30 dni bo wysłali list 13.11.2014

Oczywiście w Plusie pracuje banda chyba de** bo facet mi zaczął wmawiać że nie liczy sie data nadania listu poleconego = data stempla, tylko w jego opinii data kiedy oni sobie to wewnętrznie rozpatrzą.

Dno i 3 metry mułu ale cóż "SPECJALISTA PLUSA"

Z racji ze sie wyrobili z wyslaniem nie chcialem sie znowu denerwować i odpuściłem tłumacznie jaki jest stan prawny w takim wypadku.

Jezeli chodzi o reklamacje to wyslalem w sumie 2 dotyczace bezprawne zalozonego FUPa na LTE czego dowodem jest zgłoszenie Nr C00001*** , które to zgłoszenie technicy plusa jednoznacznie zakwalifikowali jako załóżenie blokady/zasady FUP na karte USIM nr ******

W dziale reklamacji tłuką pisma jak po taśmie metodą kopiuj wklej. Konsultant mial tylko fragmenty odpowiedzi na reklamacje i w obu przypadkach brzmią identycznie i nie mają się zupełnie nic w odniecieniu do faktów jakie prezentuje w reklamacji i naruszen poszczególnych regulaminów.

Czyli potwierdzaja się słowa Pana konsultanta który w spólnie ze mna stworzył reklamacje telefoniczną.

Dla mnie osobiscie paradoksalnie takie nic nie wnoszące i nie odnoszące się do stanu faktyczno - prawnego reklamacje to świetna sprawa.

Rozmawiałem dzisiaj z delegaturą UKE w Lublinie i Pan powiedział że chętnie zajmie się to sprawą i bedzie ją pilotował aż do roztrzygniecia.

Zapewnił mnie że centrala UKE złozyła do zawiadomienia o możliwośći narażenia interesów zbiorowych konsumentów oraz stosowania klauzul niedozwolonych w regulaminach Power LTE ( w szczególności czerwiec) ale kolejne miesiące też się w zupełności kwalifikują poprzez punkt pozwalajacy operatorowi wraz z rosnacym zuzyciem zablokowac internet do prędkosci 32 kb/s bez podania przyczyny.

Wedlug oceny delegatury UKE Lublin jeszcze to wszystko potrwa okolo 6 miesiecy, postepowanie trwa i ma się w najlepsze. Finał bedzie taki że Plus bedzie musial zmienic regulamin i rozwiazać umowy z każdym kto tego bedzie żądał.

Teoretycznie istnieje już teraz taka możliwość aby zrywać umowy z racji okłamania konsumenta na etapie zamawiania usługi obiecujac ze LTE nie ma zadnego limitu. Mozna się tlumaczyć że takie informacje wprowadzily w błąd i one i tylko one nakłoniły konsumenta do podpisania umowy.

Umowy zawierane telefonicznie mają tu prym bo Operator musi mieć jej zapis.

Tyle info z delegatury ogólnie a wracając do mnie

Pan z UKE Lublin powiedzial ze mam cierpliwie czekać aż spłyną wszystkie odpowiedzi na reklamacje jakie pisałem. Nastepnie umawiamy się w Lublinie na miejscu lub przez formularz kontaktowy to mozna robić. Będą potrzebowali moją Umowe, Regulamin jaki mnie obowiązuje i wszystkie reklamacje + odpowiedzi na te reklamacje od Plusa.

Facet mówi że zdaje sobie sprawe że jest to bełkot i nie na temat, bo dzial reklamacji broni Polkomtela.

W takim wypadku UKE wystąpi o wyjasnienia dlaczego taka a nie inna zostala odpowiedz reklamacyjna udzielona i jak ona sie ma do STANU FAKTYCZNGO poruszanych problemów w reklamacji konsumenta.

W takich wypadkach Operator z ich doswiadczenia odpuszcza i nagle pozwala na wszystko i sprawa jest zamykana polubownie - umowa uniewazniona.

Powiedzial mi ze juz Plus ma zachowania wycofania ponieważ poznikaly reklamy z środków masowego przekazu.

Reasumując czekam do max 14.12.2014 na odpowiedź na reklamacje zlożoną telefonicznie bo coś czuje że tym razem przejdzie. Uwazam tak poniewaz jest tam przedstawione stanowisko moje i Pracownika PLUSA, takie sytuacje są bardzo rzadkie....

Jezeli ponownie jednak zrobią kopiuj wklej to z calym pliczkiem ide do UKE i bedzie postępowanie wyjasniające.

Wtedy coś czuje ze Plus mi zrobi prezent noworoczny.

Czekam 30 dni od dzis i bede informował :)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

Wyjdzie jeszcze na to, że konsultant robotę straci bo ją za dobrze wykonał. ;)
Tak na serio to cieszy podejście pracowników UKE.

[ Dodano: 2014-11-15, 08:13 ]
Co do daty odpowiedzi to nie jestem przekonany do tłumaczenia Plusa. Data stempla jest ważna w sprawach sądowych, a nie cywilnoprawnych. Skoro datę wpływu operator uznaje datę kiedy otrzymał listy od klienta to dlaczego analogicznie nie działa to w drugą stronę? Zapytaj też o to w UKE.
Ostatnio zmieniony 2014-11-15, 13:34 przez ja.michal, łącznie zmieniany 1 raz.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

ja.michal pisze:Wyjdzie jeszcze na to, że konsultant robotę stacji bo ją za dobrze wykonał. ;)
Tak na serio to cieszy podejście pracowników UKE.

[ Dodano: 2014-11-15, 08:13 ]
Co do daty odpowiedzi to nie jestem przekonany do tłumaczenia Plusa. Data stempla jest ważna w sprawach sądowych, a nie cywilnoprawnych. Skoro datę wpływu operator uznaje datę kiedy otrzymał listy od klienta to dlaczego analogicznie nie działa to w drugą stronę? Zapytaj też o to w UKE.
Prawnik z UKE mówi że liczy sie data nadania = stempel pocztowy. To on decyduje i okresla termin odpowiedzi na reklamacje. Zadne wenetrzne procedury i sms ze wlasnie rozpatrzylismy twoja reklamacje a odpowiedz dostaniesz w najblizszym czasie nie maja zadnego znaczenia


data rozpatrzenia reklamcji to DATA nadania listu poleconego.

**

Jas z tą wiedza dzwonilem do BOK Plusa ale oczywiscie konsultant twierdzil ze liczy sie data rozpatrzenia.

Z powodu że jednak się wyrobili bo wyslali 13.11.2014 zrezygnowalem z dalszej przepychanki jak to jest wedlug prawa


Na przepychanki z Plusem przyjdzie czas a z racji ze prowadze dzialalnosc po wszystkim pomysle o wytoczeniu im pozwu o odszkodowanie za poniesiione straty

***

Dzisiaj napislaem do uokik w lublinie taki list wprowadzacy z pytaniem czy zajma sie sprawa i co mam im dostarczyc


Dam znac co o i jak
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6797
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: onken »

Uokk chyba zajmuje sie tylko osobami fizycznymi, prywatnymi, nie firmami

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play

Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Dobra a moze zagrac tak :

Napisze do Plusa polecony z potwierdzeniem odbioru z infoemacja ze wypowiadam umowe z powodu wadliwego zapisu o FUP tzn stosowaniem FUP w przypadku korzystania z LTE, powolam sie na zgloszenie techniczne. W takim wypadku wnosze o rozwiazanie umowy bez naliczania kary umowenej

Jak uwazacie moze tak zagrac a nie bawic sie w reklamacje?
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

onken, UOKiK, jak nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wskazuje, zajmuje się ochroną konkurencji i konsumentów. Konsumentów czyli zbiorowe interesy konsumentów, a nie konsumenta jako pojedynczej osoby. Infolinia jest pomocna, ale generalnie sprawy indywidualne załatwiają miejscy i powiatowi rzecznicy konsumentów i tam przychodzi się z indywidualną, konkretną sprawą.
bartex03 pisze:Prawnik z UKE mówi że liczy sie data nadania = stempel pocztowy.
Nie zgodzę się. W przypadku pism wysyłanych do sądów i urzędów to tak się liczy, ale reklamacja to sprawa cywilna pomiędzy równymi (w założeniu) podmiotami. Podstawa to Kodeks Cywilny.

Kod: Zaznacz cały

Art. 61.
§ 1.27) Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.

§ 2.28) Oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią.
No i na operatorze spoczywa ciężar dowodu, że dostałeś odpowiedź w terminie.

Kod: Zaznacz cały

Art. 6.
Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne.
Jak dla mnie operator przekroczył termin, chyba że zapoznałeś się z pismem i mają to nagrane. Będzie trochę gorzej, ale i tak musisz dostać pismo listem poleconym. Wydrukuj śledzenie przesyłki z systemu PP jeśli PP został wysłany.

Na twoim miejscu, w sprawie tych terminów, poza UKE zadzwoniłbym, a najlepiej przeszedł się, do miejskiego rzecznika konsumentów. Do UOKiK też przedzwoń.

bartex03, jeżeli reklamacja została uznana to może coś się udać, ale wypadało to wcześniej określić w reklamacji (czego oczekujesz). Pierwszy raz przyznali ci rację czy już któryś z kolei?
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

ja.michal pisze:onken, UOKiK, jak nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wskazuje, zajmuje się ochroną konkurencji i konsumentów. Konsumentów czyli zbiorowe interesy konsumentów, a nie konsumenta jako pojedynczej osoby. Infolinia jest pomocna, ale generalnie sprawy indywidualne załatwiają miejscy i powiatowi rzecznicy konsumentów i tam przychodzi się z indywidualną, konkretną sprawą.
bartex03 pisze:Prawnik z UKE mówi że liczy sie data nadania = stempel pocztowy.
Nie zgodzę się. W przypadku pism wysyłanych do sądów i urzędów to tak się liczy, ale reklamacja to sprawa cywilna pomiędzy równymi (w założeniu) podmiotami. Podstawa to Kodeks Cywilny.

Kod: Zaznacz cały

Art. 61.
§ 1.27) Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.

§ 2.28) Oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią.
No i na operatorze spoczywa ciężar dowodu, że dostałeś odpowiedź w terminie.

Kod: Zaznacz cały

Art. 6.
Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne.
Jak dla mnie operator przekroczył termin, chyba że zapoznałeś się z pismem i mają to nagrane. Będzie trochę gorzej, ale i tak musisz dostać pismo listem poleconym. Wydrukuj śledzenie przesyłki z systemu PP jeśli PP został wysłany.

Na twoim miejscu, w sprawie tych terminów, poza UKE zadzwoniłbym, a najlepiej przeszedł się, do miejskiego rzecznika konsumentów. Do UOKiK też przedzwoń.

bartex03, jeżeli reklamacja została uznana to może coś się udać, ale wypadało to wcześniej określić w reklamacji (czego oczekujesz). Pierwszy raz przyznali ci rację czy już któryś z kolei?
Reklamacje którą wysłali 13.11.2014 rozpatrzyli negatywnie. Moja reklamacja wpłynęła do nich 15.10.2014.

Mówisz że spóźnili się z wysylką ?

Nie zostałem poinformowany w żaden sposób o werdykcie z tej reklamacji

Przez ich błąd źle zadresowali - ja tego listu nie odebralem i wedłuh prawnika z UKE bardzo dobrze bo zle zadresowana reklamacja nie ma racji bytu.

Oni sie zorientowali i zdąrzyli wysłać 13.11.2014 (wedlug babki z BOK) wiec wyrobili sie w 30 dniach reklamcyjnych

Oczywiście ja dokładnie sprawdze daty nadania każdej z 4 reklamacji oraz adres korespondencyjny.

Odpnosnie rozpatrywania reklamacji to do tej pory wyslalem poprzez PlusOnline 4 i 3 z nich zostały rozpatrzone negatywnie (pomimo ze pisalem że łamią mój regulamin z czerwca zakladajac mi FUP na LTE)

I teraz mała wstawka - chyba się troche przestraszyli bo dzisiaj kontrolnie zadzwoniłem do techników.

Mam zamiar i już zbieram dowody, równlegle do wytoczenia im sprawy w UKE napisać listem poleconym z PO pismo że wypowiadam umowę z powodu łamania regulaminu.

Dklatego tez zadzwoniłem do techników i jakby zaczynam sprawe od początku tylko dlatego żeby mieć klarowną podkladkę. Pytam się technika (udajac ze nie wiem co jest grane) , co moze byc przyczyną tak wolnego działania internetu , mówie ze mam PowerLTE 25GB ( nie mówie ze z czerwca) , i mam prędkość 0,5 / 0,25. Technik mówi że na mojej karcie NIE MA żadnych blokad. Spisal zgloszenie i powiedzial ze sprawdzą moją karte i nadajnik bo powinienem miec okolo 20/10 w takim abonamencie i tej taryfie. Pana prędkosci są teraz bardzo odbiegajace od normy.

Mysle ze albo zczaili sie o co mi chodzi albo koles nie zobaczyl ze mam inne zakniete zgloszenie techniczne z werdyktem FUP na LTE.

Ja jestem spokojny bo mam zarchiwizowane to wczesniejsze zgloszenie techniczne , którego rozpatrzenie jest bezsprzecznie niekorzystne dla Plusa w wypadku interwencji UKE.

Czekam na odpowiedź techników i widze 2 opcje :

1. Konsultują sie co mają zrobić bo przeczuwaja ze bedzie dym jak napisza ze FUP, i licze bardzo bardzo bardzo pocichu ze przywrócą mi prędkość

2, Powiedzą że FUP


Nie bede czekal nie wiadomo ile na ich odpowiedz , bede ponaglał.

Nastepnie dzwonie do BOK i rozmowy sa nagrywane zawsze ( wieloktorotnie dzieki temu wygrywalem reklamacje numeru telefonicznego - bo uwierzcie mi że oszukują na czym się da - taka firma)

Bedę telefonicznie analizował z Konsultantem mój regulamin - okaze sie ze FUP dotyczy tylko 2G/3G.

Nastepnnie napisze do BOK meila i bede prowadzil taka korespondencje ze dojdziemy do podobnych wniosków jak wyzej.

Wszystko pozbieram i napisze sliczne pisemko zamieszczajac dowody , ze wypowiadam umowe z winy operatora - dodam wszystkie okolicznosci jakie temu lamaniu dowodzą

Równolegle wytocze im postępowanie za pośrednictwem UKE.

Czekam do 14 grudnia bo licze że telefoniczna - 5 reklamacja przejdzie bo Facet odwalił mnóstwo roboty. Co najciekawsze jezeli negatywnie odpowiedza na tą telegoniczną reklamacje to podwazą OFICJALNE stanowisko PRACOWNIKA Polkomtel.

Dostaną pismo z wypowiedzeniem z ich winy + UKE bedzie wyjasniac bezprzedmiotowe odpowiedzi na moje reklamacje. Każdą reklamacje pisałem przedstawiając konkretne sprawdzalne i możliwe do zweryfikowanie dowody na to że notorycznie łamią mój regulamin

Czekam do 14.12.2014 :)


Bedzie wesoło.


P.S zakladajac ze spóźnią się z odpowiedzia na reklamacje to wiem ze roszczenia w niej zawarte stają sie uznane, ale czy moge np dodatkowo żądać zerwania umowy ?

Czy tylko to co w reklamacji?
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

bartex03 pisze: Mówisz że spóźnili się z wysylką ?
Kiedy otrzymali pismo od ciebie?

Po tylu reklamacjach nieuznanych, mimo postanowień regulaminu, to już dawno można to wszystko zanieść do UKE.

Powodzenia życzę. ;)
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

ja.michal pisze:
bartex03 pisze: Mówisz że spóźnili się z wysylką ?
Kiedy otrzymali pismo od ciebie?

Po tylu reklamacjach nieuznanych, mimo postanowień regulaminu, to już dawno można to wszystko zanieść do UKE.

Powodzenia życzę. ;)
Reklamacja wpłynęła i została zarejestrowana 15 października 2014. w Polkomtelu

Czyli mówisz że jeszcze coś ugram z przepadnięciem termimu ?

**

Tak jak mówilem ze czekam do 14 grudnia na rozpatrzenie telefonicznej (szkoda mi Gościa bo pewnie poleci z pracy) Uważam że zobaczył że to co z moją umową wyrabia Polkomtel nie mieści się w głowie , i postanowił pomóc.

Jak mi czytal to co napisal i potem uzupelnialismy to widzialem ze typ jest oblatany w temacie i wie jak pisac do tych mlotów kopiuj wklej z dzialu reklamacji

Wielki Wielki szacunek dla niego poświęcił mi 1 godzine i 47 minut.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

Bieg terminu liczy się od następnego pełnego dnia czyli od 16 października, 30 dni mija 15 listopada czyli dziś. Nie jestem w 100% pewien, ale mógłbyś się jeszcze raz skonsultować z tymi o których pisałem dzieląc się swoimi wątpliwościami i informacją z KC.
bartex03 pisze: Wielki Wielki szacunek dla niego poświęcił mi 1 godzine i 47 minut.
Jego praca i pewnie wolał prawie 2 godziny rozmawiać z jednym normalnym klientem zamiast z kilkoma, którzy nie wiedzą o co chodzi. :hyhy:
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Najpierw niech wysla mi te odpowiedzi bo 3 odpowiedzi jeszcze nie dostalem, tak przypuszczam ze bede chcieli w jednej reklamacji zawrzec odpowiedzi na 2 pozostale i oczywiscie wtedy bramke sobie strzela bo musza na kazda reklamacje odpowiadac zosobna i merytorycznie.

Teoretycznie w poniedzialek zostane zasypany tymi listami poleconymi :)

Zeby bylo jasniej :

wyslalem 3 reklamacje = musze dostac 3 oddzielne polecone z odpowiedzami.


Czytalem na +forum ze te Polkomtelowe giganty zeby zaoszczedzic wysylaja zbiorcze odpowiedzi.

Jak tak zrobia ze mna to z miejca wypowiadam im umowe bo w tych 3 reklamacjach o to wnioskowalem :)

EDIT


Zgłoszenie techniczne zamknięte - wyjasnienie zalożenie blokady FUP w celu sprawiedliwego podzialu lacza miedzy uzytkowników.

BRAWO o to chciałem usłyszeć :)

Zdażyłem tylko Pani powiedziec - nie chciałem jej męczyć że mam regulamin z czerwca i FUP na LTE mnie nie obowiązuje.

Pani mila powiedziala ze w takim wypadku mam pisać na [email protected]

Wszystko idzie po mojej mysli - jutro zabieram się za korespondencje z bok@plus i ciekaw jestem ich tłumaczenia.

[ Dodano: 2014-11-16, 16:02 ]
Zerknie ktoś czy takie pismo można wysłać :)

Czy jeżeli piszę że bez konieczności płacenia kary umownej tzn ze jesli sie nie zgodza z tym , to mnie poinformują, a nie z automatu dowalą kare ?
Szanowni Państwo
Nasza firma korzysta z usług Polkomtel ponad 10 lat. Współpraca w przeciągu tych lat układała się bardzo dobrze. W ostatnim jednak czasie mamy duże problemy i zastrzeżenia do jeden z świadczonych przez Państwa usług mianowicie chodzi o usługę Power LTE 25GB.
Śledzę Państwa oferty na bieżąco dlatego bardzo ucieszyła i zainteresowała mnie oferta Internetu bez limitu, którą Plus wprowadził w czerwcu tego roku.
W mediach dużo było artykułów na ten temat a Państwa oferta nazywana była przełomową. Po analizie notatek prasowych i wypowiedzi Przedstawicieli sieci Plus GSM
http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1103

12 czerwca 2014 roku zawarłem z siecią Plus GSM w ramach promocji „Power LTE z modemem lub Routerem na 24 miesiące” umową za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. Podczas rozmowy z Konsultantem byłem zapewniany że będąc w zasiegu LTE, w przypadku gdy poprzez zakupiony router będę łączył się tylko z LTE żadne limity nie będą mnie dotyczyły. Jedynie limity mogą być nakładane w przypadku korzystania z pozostałych rodzajów transmisji tj GPRS EDGE HSPA+, po uprzednim wykorzystaniu limitu danych w wielkości uzależnionego od wykupionej opcji taryfowej.
Po zapewnieniach i wcześniejszym upewnianiu się że w przypadku korzystania z LTE moja prędkość nie będzie ograniczana przez żadne blokady oraz prędkość po przekroczeniu transmisji danych będzie taka jak określona w tabelce regulaminu.
Uznając i mając ku temu wszelkie podstawy, Konsultanta telefonicznego sieci Plus jako wiarygodne i pewne źródło informacji zdecydowałem się do podpisania umowy w opcji Internet Power LTE25 GB.
Przez pierwsze 2 miesiące korzystania z Internetu wszystko było w jak najlepszym porządku. W okresie od sierpnia/września do dnia dzisiejszego mam spory problem z usługą Power LTE.
Po wykorzystaniu 25 GB Internet zwalnia początkowo do umownej wartości czyli do 20Mb/s i w miarę pobierania danych prędkość ograniczana jest sztucznie do 10Mb/s, 5Mb.s, 1Mb/s
Zdaję sobie sprawę ponieważ nasza firma zajmuję się zagadnieniami z zakresu informatyki i telekomunikacji że sytuacja opisana powyżej może mieć miejsce w sytuacji gdy nadajnik z którego się korzysta jest zbyt obciążony. Aby wykluczyć lub potwierdzić ten fakt kupiłem kartę prepaid Plus GSM i robiłem serię równoległych testów z użyciem karty Power LTE oraz prepaid. Prędkości z karty prepaid oscylowaly w granicach 40- 55 Mb/s co wyklucza obciążenie nadajnika, co tłumaczyło by tak niskie prędkości na karcie Power LTE.
Zaniepokojony faktem utrzymywania się badzo niskich prędkości zadzwoniłem do działu technicznego Plus w celu zgłoszenia problemu. W odpowiedzi dostałem informację że w moim przypadku działa zasada FUP, która ma na celu umożliwienie wszystkim Abonentom sprawiedliwe korzystanie z sieci Polkomtel. W rozmowie z Konsultantem technicznym podkreślałem że korzystam tylko z transmisji LTE. Zgłoszenie o którym mówię figuruje w systemie i ma numer : C000****
Regulamin jaki mnie obowiązuje jest to wersja z dnia 10.06.2014. W regulaminie, który podpisałem w przypadku korzystania tylko z technologii LTE (czyli tak jak w moim przypadku), zasada Fair-Usage-Policy nie obowiązuje.
Zgodnie z ustępem 2 Uprawnienia Abonenta i punktem 7 tego ustępu regulaminu z 10.06.2014 roku cytuje :
7. W celu realizacji FUP 2G/3G to Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych GPRS.EDGE,lub HSPA+ po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym :
(obowiązujący mnie podpunkt b)
b. 25 GB przesłanych i odebranych danych w technologii : GPRS,EDGE,HSPA+ przy wyborze planu cenowego Internet Power LTE 25GB
Jak widać w opisie zasady FUP nie ma mowy, że działa ona w technologii LTE.
Dodatkowo pomijając fakt że według regulaminu z dnia 10.06.2014 zasada FUP nie może być stosowana w przypadku transmisji tylko LTE, zastrzeżenia moje budzi sformułowanie punkt 8 ustępu 2 regulaminu we fragmencie, cytuje:
8.” W celu realizacji FUP (czyli po przekroczeniu pakietu podstawowego) Polkomtel przydzieli parametry dostępu do sieci telekomunikacyjnej tj. priorytet dostępu do sieci i prędkość maksymalną dla Abonentów przesyłających dane w ramach usługi „LTE bez limitu zgodnie z poniższymi zasadoami:..”
Zastrzeżenia moje budzi sformułowanie (po przekroczeniu pakietu podstawowego). W regulaminie z dnia 10.06.2014 nie znalazłem wyjaśnienia co Operator rozumie przez pojęcie pakietu podstawowego. Brak wyjaśnienia tego sformułowania poddaje w wątpliwość możliwość jego stosowania w celu realizacji zasady FUP w transmisjach danych GPRS, EDGE lub HSPA+
Niejasny i sprzyjający dowolnej interpretacji przez Operatora jest podpunkt b punktu 8 w ustępie 2 regulaminu z dnia 10.06.2014 cytuje:
8.b) „Zgodnie z rosnącym zużyciem danych przez abonenta Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych w ramach usługi LTE bez limitu z zachowaniem różnic miedzy klasami wskazanymi w lit.a, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 32 kb/s.
Punkt z takim zastrzeżeniem daje możliwość dowolnej interpretacji pojęcia rosnącego zużycia danych, co skutkować może niesprawiedliwym w gruncie rzeczy ograniczaniem prędkości abonentowi. Brak podania konkretnej ilości wyrażonej w GB przesłanych danych stwarza wrażenie pełnej dowolności w stosowaniu praktyki obniżania prędkości , w tym do 32 kb/s
Tak sformułowany punkt rodzi obawy niesprawiedliwego w moim odczuciu klasyfikowania abonentów z racji ilości przetransmitowanych danych w jednym okresie rozliczeniowym.
Użytkownicy posiadający te same abonamentu mogą przetransferować 100 GB lub 50 GB i nie ma w takim wypadku określonego pułapu po przekroczeniu, którego Operator może ograniczyć prędkość łącza tłumacząc się, że to właśnie ta, a nie inna wartość całkowitego ruchu w jednym okresie rozliczeniowym kwalifikuje się pod określenie rosnącego zużycia danych przez abonenta.
Mając na uwadze przedstawione powyżej okoliczności począwszy od wprowadzenia mnie w błąd przez Konsultanta przy zawieraniu Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, występowanie niejasnych, niedookreślonych zapisów w obowiązującym mnie regulaminie, a kończąc na stosowaniu zasady FUP wbrew zapisom obowiązującego mnie Regulaminu usługi wypowiadam Umowę dla numeru 661 *** *** bez obowiązku zapłaty kary umownej.
atri
Użytkownik forum
Posty: 43
Rejestracja: 2007-06-21, 19:58
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

bartex03 - netykieta

Post autor: atri »

Bartex03 - fajny nośny temat, merytorycznie dobry tekst - ale z tymi enterami to się czyta gorzej niż fakt, od 100 lat tego nie robiłem, poczytaj proszę - http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

A z mojej strony żeby nie wyszedł sam OT, mam SZMATOPOLSAT Power LTE no limit, ten najdroższy, raz lejek złapałem po 180 GB, to do przeżycia, bo średnio miesięcznie zużywam ok 60-80 GB. ALE, np teraz ping jest spoko ok 20-40 ms, natomiast transfer mam na poziomie 1 Mbita, gdzie w nocy 50-60 Mbitow, mieszkam w okolicach Grodziska Maz. problemy są od ok miesiąca, mam promocje czerwcową. Składałem już 2 reklamacje, obydwie bezskuteczne, że internet radiowy, że gołąb siedzi na antenie, że deszcz, grad, artyleria powietrzna ... itd. Cóż z utęsknieniem czekam na przetarg na 800, może wtedy będzie większa konkurencja i się poprawi.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: bartex03 - netykieta

Post autor: bartex03 »

atri pisze:Bartex03 - fajny nośny temat, merytorycznie dobry tekst - ale z tymi enterami to się czyta gorzej niż fakt, od 100 lat tego nie robiłem, poczytaj proszę - http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

A z mojej strony żeby nie wyszedł sam OT, mam SZMATOPOLSAT Power LTE no limit, ten najdroższy, raz lejek złapałem po 180 GB, to do przeżycia, bo średnio miesięcznie zużywam ok 60-80 GB. ALE, np teraz ping jest spoko ok 20-40 ms, natomiast transfer mam na poziomie 1 Mbita, gdzie w nocy 50-60 Mbitow, mieszkam w okolicach Grodziska Maz. problemy są od ok miesiąca, mam promocje czerwcową. Składałem już 2 reklamacje, obydwie bezskuteczne, że internet radiowy, że gołąb siedzi na antenie, że deszcz, grad, artyleria powietrzna ... itd. Cóż z utęsknieniem czekam na przetarg na 800, może wtedy będzie większa konkurencja i się poprawi.
Normalnie enterów nie ma , tutaj jakoś rozrzucilo , jutro puszczam to do UKE w Lbn + dołącze mój regulamin i prosze o ich opinie , czekam na odpowiedzi reklamacyne i jezeli mnie nie uznaja zglosze interwerncje w UKe

**Wylalem na bok@plus wersje troszke zmieniona i czekam na ich pisemne stanowisko. Im wiecej durnych odpowiedzi , tym lepiej dla mnie.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

bartex03, wypowiedzenie będzie uznane, ale karę ci naliczą. Lepiej wezwać do polubownego rozwiązania umowy. Lepiej skonsultuj to z UKE skoro masz do nich iść.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

ja.michal pisze:bartex03, wypowiedzenie będzie uznane, ale karę ci naliczą. Lepiej wezwać do polubownego rozwiązania umowy. Lepiej skonsultuj to z UKE skoro masz do nich iść.
jezeli nic nie uda sie zalatwic tą reklamacją telefoniczna (ale coś czuje że się uda) , wysle to co napisalem do plusa jako reklamacje z rządaniem rozwiązania umowy.

Jutro wysylam to co napisalem + moj regulamin do delegatury UKE zeby wydali opinie czy tyle wystarczy.

Jezeli dostane jutro którąś z 3 odpowiedzi (negatywnych) to bedę prosił o interwencje UKE juź na tym etapie, a kolejne ewentualne pisma i korespondencje bede dosyłał do UKE na bieżąco

Bardzo jestem ciekawy co mi odpisze bok@plus , i czy zdecydują sie w ogóle na odpowiedź - wtedy bed miał pierwsze pisemne stanowisko Plusa w mojej sprawie i do UKE z tym :)

[ Dodano: 2014-11-17, 16:02 ]
nie chce robic rekamy ( bo nie ma komu i nie warto) ale zajrzyjcie sobie na + forum i zobaczcie jak mozn a Specjaliste Plusa zapędzić kozi róg odnośnie czerwcowych regulaminiów

Facet nie wie co odpisac - bo musialby prawde :)
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Stan na 19.11.2014

UWAGA UWAGA :D

Polkomtel wysłał mi jakiś nierejstrowany w systemie świstek ( czyli list zwykły), bez zadnych stempli, a w liscie oczywiscie odpowiedz na reklamacje , odpowiedz zbiorcza,

Z racji ze nie podpisalem zadnego potwierdzenia odbioru, na kopercie nie ma zadnych stempli, uznaje ze zadnej odpoiwiedzi nie bylo. Reklamcje bez odpowiedzi po 30 dniach uznane zostają za rozpatrzone pozytywnie.

Za 5 dni moja umowa z Operatorem zostanie rozwiązana. :)

Teraz powiedzie mi jak ich o tym fakcie (nie udzielenia odpowiedzi w ciagu 30 dni od złożenia) poinformować ?

Czekać jak pokerowy gracz czy napisać im list? :)
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: krystianb »

bartex03 pisze:Z racji ze nie podpisalem zadnego potwierdzenia odbioru, na kopercie nie ma zadnych stempli, uznaje ze zadnej odpoiwiedzi nie bylo. Reklamcje bez odpowiedzi po 30 dniach uznane zostają za rozpatrzone pozytywnie.
Teraz Ci się będzie trudno wybronić, że nic nie dostałeś :rotfl2:
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Pełen profesjonalizm Plusie oj gratulacje, tylko na takie coś czekałem :) :D
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

To chyba masz odpowiedź. ;)

Daj znać jak dalej poszło i co w UKE/Rzecznik powiedział. :hyhy:
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Poczekam z oficjalnym rozpoczaciem procedury z UKE bo jestem na 99% pewny ze moja ostatnia reklamcja bedzie skuteczna

powolalem sie na

1. par 2 punkt 9 zreg 10.06.2014

Mowa jest tam ze Polkomtel nie ogranicza wysylania danych i zalezne jest to tylko od uzywanej technologii transmisji


3. brak definicji i wyjasnieina pojecia pakiet podstawowy, przekroczenie pakietu podstawowego. Na tych niewyjasnionych nigdzie w regulaminie pojeciach opiera sie cale dzialanie FUP .

W lipcowych i dalej wszystko wyjasnili juz
Dzwonilem do BOK i koles powiedzial ze odmawia mi udzielnia odpowiedzi czy plus lamie w tym momencie regulamin odnosnie tego co podwazej.

Opdowiedz na pana pisma dostanie pan w najblizszym czasie - skladalem w trybie reklamacyjnm wiec maja max 30 dni
- wiem dlaczego tak mi odpowiedział - boją się że nagrywam - nie może sie przyznać ze łamią regulamin , bo byłby precedens :)

Na 99% wypowiedza mi umowe bez kary umownej. Ja ich jeszcze skasuje z calego abonamntu później (albo przez reklamacje finansową albo prze UKE)

Czuje ze ze grudniu bedzie juz po wszystkim :)


Dam znać

**
Awaryjnie mam niedostarczone odpowiedzi reklamacyjne :D

[ Dodano: 2014-11-21, 20:06 ]
Stan na 21.11.2014

Odrzuclili reklamacje telefoniczna złożoną z pomocą konsultanta. Dzwoniłem tylko dla formalnosci. Wczoraj wyslalem 2 wypowiedzenia powolujac sie na lamanie konkretnych zapisów, a nie jak dotychaczas na gdybanie i jakies interpretacje.

1.Wypowiedzenia sa oprate na:

1. regulaminie i lamaniiu punktów o braku def pakietu podstawowego na kotrym to pakiecie opiera sie caly FUP

2.Braku limitu WYSYLANIA w kazdej technologii i polkomtel nie ingeruje w nic.

Czekam wiec na odpowiedz ( na bok nie chcą nic powiedziec na temat tych kwestii bo wiedza ze mam racje i mówią ze dostane odpowiedz w najblizszym czasie

Oczywiscie jak cos by sie wydarzylo to malo mnie to interesuje bo formalnie od 16.11.2014 usluga power lte powinna byc wylaczona bo nie mam ZADNEJ odpowiedzi na reklamacja, Plus zyje w błogiej nieswiadomości.

Tak czy inaczej bede dochodzil reklamacyjnie czy nie zwrotu calosci zaplaconego abonamentu (najpierw reklamacja, jak nie to UKE)

Jezeli przyznajmą mi racje w wypowiedzeniach a muszą bo trzeba byc totalnym młotem zeby to co tam napisalem w jakis sposób próbowac podwazyc - narazajac sie na UKE i totalny blamaż. To wtedy dodatkowo wystąpie o odszkodowanie w wysokosci ustawowej za kazdy dzien gdy usluga dziala niezgodnie z regulaminem czyli 6 miesiecy x 30 dni x kwota = troche zapłacą

Jedno jest pewne zapamiętają mnie na długo

**

Bede informował
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

25.11.2014

Plus ma niesamowity burdel w Departamencie Reklmacji. Dzsiaj taka sytuacja przyslali znowu zwyklym listem z niewyrazną nawet pieczątką odpowiedz na jakąś reklamacje , której nawet nie składalem haha :D

Bardzo mi się to podoba

***

Odliczam do finału 20 grudnia jezeli nie odpowiedzą na żadanie wypowiedzenia umowy lub wyslą mi kolejny świstek bedzie już po wsszystkim

Jezeli wyślą mi ze sie nie zgadzają na wypowiedzienie ide z tym do sądu i wypowiem im umowe na podstawie wczesniejszych odpowiedzi, których nigdzie w systemie Inpostu nie ma

Odliczamy do 20 grudnia :)

Bede informował
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

10 dni :) - chyba odpuścili bo wyslalem jeszcze 6 dodatkowych reklamacji i 0 odzewu

Najlepszy facet z dzialu technicznego , pytam sie go o brak zapisu co to jest pakiet podstawowy oraz o zapis ze polkomtel nie ogranicza predkosci wysylania danych.

Opowiedź : Niech pan wypowiada umowe bo regulamin to regulamin :D

Wiec na dobitke 5 grudnia poszła ostatnia reklamacja :)
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 442
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: bartex03 »

Mamy 20 grudnia.

Dzwonilem do BOK w spawie reklmacji złożonej 20 listopada.

Odpowiedź podobno została wyslana ale jak to Pani z BOK przeznala listem zwyklym.

W takim wypadku sprawa jest już z perspektywy prawa telekomunikacyjnego zakończona.

Teraz tylko mysle jak poinformować Polkomtel - i co im napsać :)

Z tego co wiem to muszą mieć potwierdzenie nadania listu - a w przypadku listów normalnych takiego potwierdzenia nie ma . prawda ?
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja Plus Power LTE i brak odpowiedzi po 30 dniach

Post autor: ja.michal »

List ma do ciebie dotrzeć. To nie sąd, że liczy się nadanie. Potwierdzenie w tym wypadku jest do celów dowodowych. Skonsultuj się z infolinią konsumencką UKE.
ODPOWIEDZ