Witajcie. Nie wiedziałem za bardzo do jakiego działu wcisnąć zapytanie o gwarancję, więc pytam tutaj.
Każdy producent deklaruje warunki i wymagania związane z gwarancją, ale nie mogę nigdzie znaleźć tych wymagań dla modemów Huawei. Na forach jedni piszą, że wystarcza do reklamacji paragon/faktura, na stronie Regeneris podane jest, że konieczna jest podbita i uzupełniona karta gwarancyjna. Pisałem do Play w tej sprawie, ale dowiedziałem się tylko tego, co już wiedziałem, czyli, że producent reguluje kwestię gwarancji.
Nie mam nawet wglądu do karty gwarancyjnej, bo dopiero przymierzam się do kupna modemu. Chcę się zorientować wcześniej, żeby potem się nie okazało, że kopia umowy nic mi nie daje, a osoba, od której odkupiłem modem jest z drugiego końca Polski.
Ktoś jest w stanie powiedzieć jak wygląda w praktyce? Czy konieczna jest uzupełniona gwarancja, czy do reklamacji np. u operatora wystarczy paragon/faktura?
Gwarancja modemów Huawei
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-01-26, 19:08
- Lokalizacja: Konin
Re: Gwarancja modemów Huawei
Raz oddawałem E173. Miałem tylko to co dostałem w pudełku+paragon. I tyle starczyło.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-01-26, 19:08
- Lokalizacja: Konin
Re: Gwarancja modemów Huawei
A po odebraniu miałeś uzupełnioną kartę gwarancyjną i np. wpis z naprawy? Oddawałeś w tym samym punkcie, w którym kupiłeś?