Wczoraj dowiedziałem się od konsultanta Play, że w moim miasteczku, z powodu częstych awarii, mogę się logować do Internetu przez T-Mobile.
Szerszy opis tu:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=507691#507691
Proszę wszystkich, którzy mają problemy z działaniem Internetu abonamentowego Play, w HSPA+, o logowanie się na próbę przez sieć T-Mobile.
Pozwoli to ocenić skalę problemów, jakie być może ma Play z działaniem swojej sieci internetowej, zwłaszcza w HSPA+.

pozdrawiam
==========================
Edit: [23 lipca, 1:00]
We wtorek, 21 lipca, kolega kupił sobie taki starter na próbę, i uruchomił go.
http://www.play.pl/uslugi/pok-miesiac-bez-limitu/
No i od samego początku ma Internet max 2 megowy i wyraźnie mu muli. Używa modemu E3131 HiLink.
Spróbowaliśmy więc zalogować się przez T-Mobile. Niestety - bez powodzenia.
Wygląda na to, że przez T-Mobile można się logować tylko mając Internet abonamentowy w Play.
Kolega zadzwonił więc do BOK z reklamacją, że za 59 zet (9 zet starter i 50 zet kupon z doładowaniem) otrzymał nie działający szajs.
Poprosił o możliwość zalogowania się do netu przez sieć T-Mobile. Konsultant odparł, że to niemożliwe.
Opowiedział więc, że jego znajomy z netem abonamentowym w Play, loguje się przez T-Mobile z powodu ciągłych awarii miejscowej stacji Play.
Konsultant poprosił o cierpliwość i wyłączył się na dwie minuty. Po powrocie oznajmił. że rozmawiał z przełożonym, i ten przełożony stanowczo
twierdzi, że absolutnie nie ma możliwości logowania się do netu przez T-Mobile bo Play nie współpracuje z T-Mobile w takim zakresie.
Kolega zakończył rozmowę stwierdzeniem, że został oszukany i zwróci się w tej sprawie ze skargą do UKE. Tak mu akurat do głowy przyszło.
No cóż - w naszym kraju nic nie robi się otwarcie i o niczym nie mówi się wprost.
Póki co, jestem jedynym facetem w kraju, z Internetem w Play, który loguje się przez sieć T-Mobile.