Witam,
Panowie, czy może mieć miejsce takie coś, że po wygaśnięcia abonamentu nie mam zasięgu i numer jest wyłączony?
Pisałem e-maila do Orange 2 miesiące przed zakończeniem umowy, że mają byc dwa numery na OFnk, a okazało się ż 6904768674 dni temu ju,z jeden numer jest wyłączony, a drugi niby ma być wyłączony jutro.
Byłem w salonie, konsultant mówi, że śmieszne, że ktoś się pomylił, jak pisałem maila.
Dzwoniłem do BOK-u i osoba tam powiedziała, że w ekspresowym tempie daje priorytet szybki do naprawy tego i że mają niby zostawić włączony numer ten drugi a ten pierwszy włączyć.
Żona od 4 dni jest bez zasięgu.
Napisałem, że w ramach zadośćuczynienia mają włączyć na jednym numerze no-limit za 35zł.
Ewentualnie piszę do UKE.
Dezaktywacja numeru.
Moderator: Moderatorzy
- adziu82
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1035
- Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
- Lokalizacja: Okolice Żar
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Dezaktywacja numeru.
Wypowiedzenie umowy? Jeśli tak to prawidłowo wszystko, niestety. Powinieneś wydać dyspozycję przeniesienia numeru z abonamentu na kartę po zakończeniu umowy, ewentualnie w wypowiedzeniu umowy zaznaczyć, że po zakończeniu umowy ma być numer przeniesiony do oferty na kartę.
Numery do obiegu tak szybko nie wracają więc mam nadzieję, że uda się ich przywrócenie. Zapewne kartę SIM i tak będziesz musiał mieć nową.
Numery do obiegu tak szybko nie wracają więc mam nadzieję, że uda się ich przywrócenie. Zapewne kartę SIM i tak będziesz musiał mieć nową.