Witam,
Jestem nowym użytkownikiem Iplusa i mam mały problem. Dotychczas korzystałem z internetu kablowego Neostrada itpo. Ostatnio zakupiłem Iplus w jakiejs promocji (Wielka Wyprzedaż czy coś takiego). Problem pojawia się w sytuacji gdy chce nawiązać połączenie. W Iplus Manager po weryfikacji PIN wyskakuje Karta Nie Gotowa. Początkowo myślałem że to problem modemu (Option na GPRs) albo laptopa. Ale na laptopie simdata smiga dość dobrze. Doszedłem do wniosku, że może simkarta jest uszkodzona. Sprawdziłem w w telefonie i po włożeniu karty telefon cały czas szuka śieci. (Tak samo ja Iplus Manager - w oknie głównym nie wyświetla się nazwa sieci)
Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli mi że karta jeszcze nie została aktywowana. Ale ile można czekać (umowa podpisana 14 dni temu). O braku zasięgu nie może być mowy bo mieszkam w centrum Warszawy. Simdata nie miała takich problemów.
Interesuje mnie ten wątek z telefonem. Czy simkarta Iplus w telefonie działa na takiej samej zasadzie jak zwykła karta tzn. Wyświetla się nazwa sieci i można się połączyć przez GPRS z netem. Pytam bo wcześniej nie miałem z tym doczynienia i jestem trochę zielony.
Ps. Przejrzałem FAQ i konfiguracje Dial up i nic nie pomaga. Non stop brak połączenia i brak wykrycia sieci (to mnie martwi najbardziej)
Dzięki za odpowiedzi i sugestie.
Iplus/Karta nie gotowa/Brak połączenia
Moderator: Moderatorzy
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: Iplus/Karta nie gotowa/Brak połączenia
Tak. Przecież możesz z niej dzwonić nawet. W twoim przypadku najprawdopodobniej jest uszkodzona karta sim bo 14 dni na aktywację to dość dużo.abrzoza1 pisze:Czy simkarta Iplus w telefonie działa na takiej samej zasadzie jak zwykła karta
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 622
- Rejestracja: 2007-10-04, 14:07
- Lokalizacja: 127.0.0.1
Re: Iplus/Karta nie gotowa/Brak połączenia
Tego się trzymaj. Jak ma działać, jeśli karta nie została aktywowana? Nie ma jej w systemie, nie ma "zasięgu". Idź do punktu, w którym podpisywałeś umowę, weź kartę i niech to sprawdzą. Teoretycznie operator ma wg RŚUT 7 dni na rozpoczęcie świadczenia usługi.abrzoza1 pisze:Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli mi że karta jeszcze nie została aktywowana.