Sytuacja wygląda następująco :
LTE ADVANCED BAND 44

Osiągi: na LTE ADVENDE


LTE 1800 BAND 3

Osiągi:


Waszym zdaniem antena zewnętrze jest potrzebna czy wyniki są ok ??
Zostawić na LTE 1800 czy na LTE ADVANCED ??
Moderator: Moderatorzy
Nie przeczytałem wyżej więc ok.ml13 pisze:Ta antena to bardziej tłumi Ci sygnał niż poprawia. Parametry z nią są gorsze niż te które podałeś z pokoju obok. Antena przy takiej odległości nie ma najmniejszego sensu.
Ją czyli antenę? Bo ta to akurat możesz do kosza wyrzucić. Przy takiej odległości antena jakkolwiek może pogorszyć sygnał i prędkość. Najlepsze anteny to anteny cybertecha i Sorensen.Siszunia pisze:Reasumując przestawiam ją...
Składając all do jednego mamy takie zestawienie testówml13 pisze:Ją czyli antenę? Bo ta to akurat możesz do kosza wyrzucić. Przy takiej odległości antena jakkolwiek może pogorszyć sygnał i prędkość. Najlepsze anteny to anteny cybertecha i Sorensen.Siszunia pisze:Reasumując przestawiam ją...
Na tym to ja się nie znamradius pisze:W paśmie LTE1800 większość stacji jest współdzielona w ramach spółki NetWorkS!, dlatego doszło do takiej sytuacji.
Ciekawy jest natomiast fakt, że eNBI zaczyna się od cyfry 3. Do tej pory ustaliliśmy, że: 1 z przodu stacja T-Mobile. 2 z przodu stacja Orange. 4 z przodu stacja Orange bez wstępu T-Mobile.
Ustaw na sztywno 1800 MHz. I odpuść antenę przy takiej odległości od stacji.
Dlatego napisałem:radius pisze:Ciekawy jest natomiast fakt, że eNBI zaczyna się od cyfry 3. Do tej pory ustaliliśmy, że: 1 z przodu stacja T-Mobile. 2 z przodu stacja Orange. 4 z przodu stacja Orange bez wstępu T-Mobile.
Bo zaskoczyła mnie właśnie ta 3...barek16 pisze: Jeżeli dobrze policzyłem to jest to BTS T-Mobile Wałcz Kołobrzeska 13. Jest tam pozwolenie tylko dla LTE1800. Dla pewności kliknij w LTE Watch[H] na linię "globall Cell-ID" i wrzuć screena.
Panowie i PanieSiszunia pisze:....
Kiedy nałożyli lejek po 1-2 miechach przesłałem reklamację z nagraną rozmową tel. i po rozpatrzeniu reklamacji zaproponowali rozwiązanie umowy bez kar z zwrotem sprzętu ponieważ ich pracownik się pomylił wprowadzając mnie w błąd.