U mnie zdecydowanie niższe pingi niż orange z tych samych nadajników Networks! 5-10ms. T-mobile puszcza ruch orange jakoś na około że są takie różnice?
Opcja 20Mb, na początku leci po 30-40 by po kilku s spaść stąd 24Mb/s
W dniu dzisiejszym zmniejszyłem prędkość z 60 na 20 i mam już lejek. Trzyma idealnie 20 pobieranie ,ale na wysyłaniu na razie nie zauważyłem lejka. Wysyłanie mam od 15 do 18 na 800 ,bo na innych częstotliwościach u mnie to nawet 10 nie osiągam. Jako ciekawostka to na 3G mam identyczny odbiór na 2100 ,bo 900 to dno tak jak LTE 1800 w szczycie.
Ja zauważyłem inną ciekawostkę. Od kilku dni jest max 20 a było zwiększane do 60 jeszcze w poprzednim cyklu i ładnie działało. Teraz max 20 i koniec.
Generalnie mają jakiś dziurawy system od tego, na dzień dobry, jak pisałem wcześniej, były problemy z naliczeniem faktury a teraz z prędkością.
Sprawdź czy po końcu okresu rozliczeniowego nie wróciło ci do "natywnych" 20Mbps, skoro na to masz podpisane umowę. Konsultantka mówiła mi co prawda w salonie, że ponoć zostaje na kolejny okres rozliczeniowy to, na co się zmieniło- ale nie byłbym do końca taki pewien.
Nie wiem jak sprawdzić. W nagłówkach po zalogowaniu cały czas było do 20, w taryfie jest info o opłatach stałych za 60 ale cena jest dziwna bo ok 20zł bez VAT.
napisałem do BOA, czekam na odp i będę ich dopytywał. Tak czy tak jest to w sumie już drugi problem i to przed upływem 30dni testowych xD
Coś strasznie dziurawy mają ten swój system. Bardziej niż PLAY
PS. Nam od początku mówiono, że po zmianie zostanie tak do czasu kolejnej zmiany właśnie.
Nie lepiej jest u innych kopiuj wklej z NJU
rozmowy i internet
max. 19 zł za nielimitowane rozmowy w kraju i w roamingu w UE oraz 1 GB internetu w kraju (z czego 1,96 GB do wykorzystania w roamingu w UE)
Na razie przyznali, że błąd jest. Najpierw poprawili cenę w iBOA a teraz mam czekać co dalej zrobi dział techniczny xD
I tak tempo reakcji itp lepiej niż w play wypada względem kontaktu przez internet (np zgłoszenie u nich o problemach z jakością i szybkością transmisji ciągle przez blisko 2m-c , prędkość w porywach mająca 5Mbps z zazwyczaj do 0.5Mbps, nie dostałem żadnej odpowiedzi, oznaczono jako rozwiązane i wywalono ślady zgłoszenia z systemu xD)
Lepiej za dużo nie testujcie
Testowałem jeden dzień dosłownie parę testów a że zasięg miałem kiepski na 2 dzień oddałem.
Dzisiaj przyszła faktura i to testowanie kosztuje mnie 29 zł - za pobrane dane 350 mb.
Tylko czekać jak ktoś tu napisze że testował 2 tygodnie i zrezygnował (piękne nabijanie kasy)
aha złotówkę za router oddali
Reklamuj. Coś źle Ci naliczyli. Jeden dzień przy opcji za 55zł to około 1,8-1,9 powinno wyjść. My mieliśmy problem ze złym naliczeniem przy pierwszej fakturze (poszła reklamacja). Też źle naliczono, według stawki bez promocji. Jak jest to zapisane na fakturze?
Kwestia jeszcze tego, że prawdopodobnie liczy się jako koniec data kiedy oni do ręki otrzymują sprzęt.
Nie wiem jak oni to liczą oni chyba sami nie wiedza, jak będę miał chwile to spróbuje wyjaśnić ale po ostatniej wizycie w salonie odechciewa mi się tam wybierać.
Chciałem zwrócić router na 2 dzień ale nie było akurat tej osoby która mi go sprzedawała i usłyszałem proszę przyjść jak ona będzie bo musi zrobić zwrot na swoim koncie Po mojej odpowiedzi ze chyba żartuje wykonał ze trzy połączenia do kierownika niestety to tez nic nie dało
Powiedział tylko „skoro pan nie używa to nic się nie nalicza” jak widać naliczyło się.
Na fakturę jest napisane ze rozliczenie za Mb około 350 do zapłaty 29,99
Dziwnie, ktoś tu już chyba rezygnował i nie miał problemu. Zadzwoń do nich do BOA. Telefonicznie chyba więcej wyjaśnisz niż w salonie. My tak załatwialiśmy. Jedno trzeba przyznać. Mają straszny burdel z tą ofertą, naliczaniem opłat, limitami i ich działaniem i ogólnie całym systemem do pilnowania tego.
PS. Nam pierwszą fakturę naliczyli na 230-240zł. Dzwoniliśmy. rzeczywista wyszła około 67zł (od 18 września do 1 października + następny miesiąc jak to abo). zapłaciliśmy wyliczoną kwotę co by zaległości nie było i mamy czekać ka korektę z następna fakturą. Ciekawi mnie tylko co będzie po 16. Niby jest zaznaczone iż jest błąd i nie powinno się nic dziać po niepełnej wpłacie ale patrząc na dotychczasowe przeboje (za wysoka faktura, dziwne działanie limitu szybkości itp) to już się boję.
Mi przyszła właśnie pierwsza faktura. Jeśli chodzi o internet, to wszystko ponaliczane prawidłowo i klarownie.
Ale żeby nie było różowo: numery także przenosiliśmy do nich niedawno, wszystko jest na zbiorczej fakturze, i chyba w pozostałych wyliczeniach walnęli jakiegoś byka (niewielkiego co prawda, ale zawsze), bo z tych ich wyliczeń niewiele można zrozumieć. Więc bez telefonu do BOA się nie obędzie.
tomasith pisze:Mi przyszła właśnie pierwsza faktura. Jeśli chodzi o internet, to wszystko ponaliczane prawidłowo i klarownie.
Ale żeby nie było różowo: numery także przenosiliśmy do nich niedawno, wszystko jest na zbiorczej fakturze, i chyba w pozostałych wyliczeniach walnęli jakiegoś byka (niewielkiego co prawda, ale zawsze), bo z tych ich wyliczeń niewiele można zrozumieć. Więc bez telefonu do BOA się nie obędzie.
Ale rezygnowaliscie z internetu czy fakturę dostaliście normalnie za cały okres w promocji?
Z tego co wyczytałem z faktury wychodzi na to, że jeżeli ktoś rezygnuje naliczają za każdy Mb
Ja zostaję, bo alternatywa to Neo w prędkości 1,5Mbps, więc chyba gorzej być nie może (szczególnie, że u mnie póki co bez względu na porę dnia net od TM trzyma 20, za które płacę, więc nie mam co narzekać)
Ja także zostaje,właśnie minął miesiąc od podpisania umowy. Po zmniejszeniu prędkości cały czas trzyma 20 . Jak miałem 60 to tak przeważnie 30-40 ,więc nie będę płacił dychę więcej. Ważne jest to że można korzystać z 3G i LTE .Jak z czasem predkości spadną to można się przełączyć na 3G i tam powinno być lepiej. Bynajmniej tak mam w Plusie że jak LTE pada w szczycie to 3G spokojnie daje radę.Tylko że po pakiecie podstawowym już 3G nie działa i zostaje tylko LTE z kosmicznymi prędkościami 1-2 Mbita. Mimo umowy jeszcze na 9 miesięcy z Plusem na ich śmiesznie wolny internet zostaję w Tmobile.