
Jakieś pół roku temu nabyłem drogą kupna router, modem i usługi jednego z operatorów GSM. Dzięki przebrnięciu przez kilka obszernych tematów na tym forum, a w szczególności dzięki postom i bazie plików kolegi @dzejk (któremu przy tej okazji bardzo dziękuję), udało mi się to wszystko uruchomić i bezproblemowo korzystać aż do wczoraj.
Niestety wczoraj zdaje się że mój modemik padł, lecz jakoś nie mam ochoty go tak odrazu wyrzucać do kosza bez walki.
Pytanie czy można jakoś lepiej zdiagnozować problem w przypadku tego modelu? może wystarczy wykonać kilka magicznych sztuczek i modem zadziała? Modem po prostu przestał łączyć się z siecią (oczywiście sam, nie były zmieniane żadne jego ustawienia w tym czasie), poza tym jest w pełni operacyjny. Sprawdzałem na 2 simkach 2 rożnych operatorów i nic nie łączy. Próbowałem także restartować router oraz przywracać go do ustawień fabrycznych.
Mój zestaw:
TP-LINK TL-WR1043ND v2 @ Gargoyle + Huawei e3372s-153 + Orange 1410
Szczegóły modemu:
Device name: E3372
Serial number: L8FDW14C26014104
My number: Unknown
Hardware version: CL1E3372SM
Software version: 22.300.09.00.00
Web UI version: 17.100.13.01.03-Mod1.9
WAN IP Address: Unknown
DNS 1 / DNS 2: Unknown / Unknown
Strona główna modemu z tytułowym błędem:
https://zapodaj.net/31f5807593524.png.html