ktosiek2018 pisze:Cześć, czy poradziłeś sobie może z tym B618? Opcji VOIP nie potrzebuję, ale mój też ma okrojone menu, bez opcji wyboru pasma, czy agregacji. Co z tym zrobić, a kupiony w sklepie Sferis?
Nie zmieniałem oprogramowania w B618. Jak zmiana firmware będzie bardziej bezpieczniejsza(bez uceglania via ruskie forum) to wtedy pomyślę nad tym.
O VoIP dochodziłem się, bo sklep deklarował taką opcję.
Zostałem bez VoIP i bez opcji zmiany pasma (z poziomu WebUI routera) - ale sklep oddał mi cześć kasy.
Mój router B618 na automatycznych ustawieniach sam wybiera pasma i agreguje (podobno max. 2) - wtedy w WebUI pokazuje się znaczek + oraz LTE+.
Próbowałem zmieniać pasma przez HManagera na Androidzie oraz z LTE Watch, ale żadne nie zdołało się połączyć z moim B618.
Jedynie zadziałał Huawei Band Tool:
https://github.com/0xAA/Huawei_Tool
I z tego co zauważyłem, rzeczywiście zmienia pasma.
@ktosiek2018: czy po zakupie w sklepie Sferis otrzymałeś produkt fabrycznie nowy? Bez śladów użytkowania, z nienaruszoną oryginalną plombą-naklejką z czerwonym tekstem?