Proszę Was o pomoc w rozwiązaniu problemu z brakiem internetu.
Posiadam router Huawei B525 brendowany z playa + Redbull Mobile 100GB na kartę. Do niedawna internet śmigał aż miło. Od kilku dni nie mam internetu. Ważność konta mam do lipca, usługa internet LTE uruchomiona (aktywna), komputer łączy się z routerem po wifi i pokazuje mi: siła sygnału „znakomita”, a internetu brak? Zamiast lepić pierogi ruskie… ślęczę i nic nie mogę wskórać!
Próbowałam sama rozwikłać tą zagadkę

Ustawienia połączenia:
- Połączenie: Transmisja danych w roamingu: wyłącz
- Ustawienia sieci: Sieć: tylko LTE oraz Wyszukiwanie sieci: Automatyczny
Podstawowe Usta. WLAN:
- Identyfikator SSID - 5GHz – zmieniłam nazwę (opcja edytuj), jest ona inna niż nazwa dla 2,4GHz ale to w niczym nie przeszkadza… prawda??? (wcześniej też tak miałam i wszystko działało)??
Nic innego nie przestawiałam, modziłam, itp.
Acha... próbowałam zmieniać wyszukiwanie sieci na: "ręcznie" ale nic to nie dało. Jak łączę się z routerem przez telefon też bida

Bardzo proszę o pomoc. Jeśli umieściłam post w złym miejscu, to przepraszam i proszę o przeniesienie go do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam

Agnieszka