
przedłużenie umowy PLUS LTE
Moderator: Moderatorzy
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 256
- Rejestracja: 2016-09-11, 07:06
przedłużenie umowy PLUS LTE
Na co można liczyć teraz w plusie ? Obecnie posiadam ofertę promocyjną z happy days PLUS 50GBx2=100GB + nielimitowane LTE ( dobre sobie
) za 59,99 zł abo ( w tej cenie był jeszcze router huawei b5186 za 3 zł). Niestety mają teraz 100 GB za 70 PLN msc + 550 gb do wykorzytsania ekstra w czasie umowy + jakieś raty za sprzet ( słaby wybór ) = porażka . Reasumując czy jestem w stanie coś ugrać tzn dostać ofertę którą posiadam i nie płacić więcej jak wypowiem umowę ? pozostał mi miesiąc na zastanowienie. Ostatecznie mogę im pokazać środkowy paluszek bo wybór opów spory ale przyzwyczaiłem się ze względu na bezawaryjność sieci.

-
- Użytkownik forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 2017-05-13, 06:47
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
ja tydzień temu ugrałem na 26 miesięcy po 25zł brutto z efakturą za 40GB + LTE bez limitu (100GB) D-LINK za 3zł.
- onken
- ** Moderator **
- Posty: 6795
- Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
- Lokalizacja: Kraków
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Masochista, 26 miesięcy...
Ja na przedłużenie mam 60 GB, LTE "bez limitu" i 200 GB noc, za 25 zł brutto
Ja na przedłużenie mam 60 GB, LTE "bez limitu" i 200 GB noc, za 25 zł brutto
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play
Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 256
- Rejestracja: 2016-09-11, 07:06
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
a taka oferta dostępna była po złożeniu wypowiedzenia i dzwonili z ofertą czy mieli już gotową ? ładnie wyglądaonken pisze:Masochista, 26 miesięcy...
Ja na przedłużenie mam 60 GB, LTE "bez limitu" i 200 GB noc, za 25 zł brutto
- onken
- ** Moderator **
- Posty: 6795
- Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
- Lokalizacja: Kraków
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Po wypowiedzeniu, ale... Powiedziałem im czy muszę pisac... i po negocjacjach... Konsultacjach z kierownikiem I dali bez tej niepotrzebnej papierologi
. Umowa na 12 miesięcy.
Już na dwóch kontraktach na takiej jadę.

Już na dwóch kontraktach na takiej jadę.
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play
Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 71
- Rejestracja: 2017-12-23, 13:38
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Dobrze chodził tobie net od Plusa?,i tak się nie opłaca jeśli przekroczysz 60Gb to i tak nie masz bez limitu i prędkość spadnie bierz T-Mobile 49/59zł lub Orange za 70zł masz 250GB
- onken
- ** Moderator **
- Posty: 6795
- Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
- Lokalizacja: Kraków
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
U mnie działa ok, powyżej 60 GB mam jeszcze spokojnie około 120-150 GB bez limitu
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play
Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 256
- Rejestracja: 2016-09-11, 07:06
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Oferta standardowa 100 gb + nielimitowane za 70 pln na 24 msc po zlozeniu wypowiedzenia wygląda tak: umowa na 18 msc pierwsze 6 msc 60 pln kolejne 12 msc 70 pln = słabizna. Plus ma naprawdę duże ego tym bardziej że to bez żadnego sprzetu który trzeba wziąść w ekstra w ratach. 
rypsnąłem wypowiedzenie i poczekam aż wkrótce pojawi się u nich Nighthawk M1 wtedy zjem torta ciekawe czy to kwesta dni czy tygodni ale mają poślizg z netgearem

rypsnąłem wypowiedzenie i poczekam aż wkrótce pojawi się u nich Nighthawk M1 wtedy zjem torta ciekawe czy to kwesta dni czy tygodni ale mają poślizg z netgearem
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 239
- Rejestracja: 2017-09-15, 19:51
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
To Plus daje naprawdę dobre warunki ,aby zerwać z nimi umowę. Myślę że mają dużo za dużo klientów na ten ich internet i muszą się części pozbyć ,aby usługa zaczęła normalnie działać. Chyba sobie w końcu zdali sprawę że nie mają pieniędzy na inwestycje ,więc pozbędą się trochę klientów tych najwięcej wymagających . Zostaną tylko ci co nie mają wyjścia ,lub nie potrafią liczyć i będą płacić .
Głupi i wierny klient to dobry klient.
Głupi i wierny klient to dobry klient.
- slobodan
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 2008-12-11, 19:42
- Lokalizacja: Poznań
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Jak tam Panowie temat przedłużenia umowy? Dają teraz jakieś ciekawe warunki? Mam umowę do sierpnia i się zastanawiam co można ugrać z DUK?
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 239
- Rejestracja: 2017-09-15, 19:51
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Jaką byś ofertę nie dostał to na pewno nie przebiją Tmobile z internetem domowym ,lub biurowym dla firm.
Warunek oczywiście zasięg i nie przeciążone nadajniki. Smart Dom spadł na psy ,telewizja tak staniała że nowa oferta jest tańsza nawet bez Smart ,więc nie ma sensu siedzieć w tej sieci. Ja mam do lipca i nawet za darmo nie zostanę z ich netem z prędkością podobną do darmowego Aero2.
Warunek oczywiście zasięg i nie przeciążone nadajniki. Smart Dom spadł na psy ,telewizja tak staniała że nowa oferta jest tańsza nawet bez Smart ,więc nie ma sensu siedzieć w tej sieci. Ja mam do lipca i nawet za darmo nie zostanę z ich netem z prędkością podobną do darmowego Aero2.
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 195
- Rejestracja: 2009-03-17, 21:41
- Lokalizacja: Wołomin
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Witam
Aktualnie kończy mi się 26 miesięczny abonament 50% taniej na internet w plusie z routerem b315s. Będę składał wypowiedzenie. Jakie teraz są taryfy odnośnie osób przedłuzających umowe bo na stronie są tylko widoczne dla nowych umów?
Czy dalej mozna wywalczyc 50% rabatu i sprzet na własnośc za 3zł?
Aktualnie kończy mi się 26 miesięczny abonament 50% taniej na internet w plusie z routerem b315s. Będę składał wypowiedzenie. Jakie teraz są taryfy odnośnie osób przedłuzających umowe bo na stronie są tylko widoczne dla nowych umów?
Czy dalej mozna wywalczyc 50% rabatu i sprzet na własnośc za 3zł?
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19868
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Obecne oferty z DUK Plusa to dno i metr mułu. Pytasz na Telepolis i tam jest odpowiedź http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... start=3480 Nic się nie zmieniło od tamtej pory. SmartDom obecnie to rabat 10 zł a sprzęt na raty jak dla nowych. Biorąc pod uwagę FUP Plus nie ma nic sensownego do zaoferowania stałym klientom.
- onken
- ** Moderator **
- Posty: 6795
- Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
- Lokalizacja: Kraków
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
O dawnych rabatach zapomnij...
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play
Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
- Specjalista_Plus
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2017-06-13, 16:31
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Witaj. Najlepiej będzie, jeśli w sprawie oferty napiszesz maila na adres: [email protected] Opisz w nim swoją sytuację, podaj dane identyfikacyjne, numer telefonu do kontaktu oraz preferowane godziny rozmowy. Jeśli w wiadomości wyrazisz również zgodę na kontakt telefoniczny, to nasz konsultant zadzwoni do Ciebie o wyznaczonej porze i postara się przedstawić ofertę jak najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb. Odpowie on również na wszystkie zadane pytania.uniu pisze:Witam
Aktualnie kończy mi się 26 miesięczny abonament 50% taniej na internet w plusie z routerem b315s. Będę składał wypowiedzenie. Jakie teraz są taryfy odnośnie osób przedłuzających umowe bo na stronie są tylko widoczne dla nowych umów?
Czy dalej mozna wywalczyc 50% rabatu i sprzet na własnośc za 3zł?
- onken
- ** Moderator **
- Posty: 6795
- Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
- Lokalizacja: Kraków
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
To żeś się Pan specjalista wysilil...
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play
Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19868
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Szkoda czasu na pisanie pod ten adres mailowy, kontaktowałem się ze 3 razy, odpowiedź z ich strony standard. Nic ciekawego, wkoło powtarzana formuła i propozycje dużo gorsze od obecnej. Adres i konsultanci dla typowych Januszy, którzy myślą że w Plusie to Pana Boga za nogi złapali. Zaawansowani i zorientowani użytkownicy kwitują te ich obecne propozycje pustym śmiechem. Oferty przedłużeniowe z DUK w słabe i przy no limit z T-Mobile wyglądają żałośnie. Konsultanci z DUK sprawiają wrażenie że Plusowi wcale nie zależy na utrzymaniu klienta. No i konsultanci z DUK na 90% moich pytań nie znali odpowiedzi albo wygadywali bzdury, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia techniczne i sieć LTE Plusa. Ale to standard u wszystkich operatorów.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Nie standard a szczęście. Miałem w każdej sieci numer i nie raz trafił się ktoś obeznany w temacie w każdej z nich. Ale to chyba trzeba mieć większe szczęście niż żeby trafić 6 w lotto 

-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-06-02, 03:43
- Lokalizacja: Polska
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Tymczasem u mnie w T-mobile:

(ten limit 2TB to sobie orientacyjnie ustawiłem)
Pobrałem co najmniej 600GB backupów, które wcześniej musiały siedzieć na chmurze.
Do tego mogę wreszcie robić dziennie backupy stronki WWW (3-5GB), zamiast trzymać je na innym VPSie.

(ten limit 2TB to sobie orientacyjnie ustawiłem)
Pobrałem co najmniej 600GB backupów, które wcześniej musiały siedzieć na chmurze.
Do tego mogę wreszcie robić dziennie backupy stronki WWW (3-5GB), zamiast trzymać je na innym VPSie.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Jakoś mnie to nie dziwi. Spróbuj taki wynik wykręcić w plusie 

-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-06-02, 03:43
- Lokalizacja: Polska
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Netflix w 4K (które swoją drogą na TV chyba nawet nie może być wyłączone) bierze ~7-8GiB na godzinę. To daje około 14 godzin oglądania, zanim wykorzysta się pakiet podstawowy 100GB w Plusie. Do tego zakłada się, że w domach jest zazwyczaj więcej telewizorów. Przy 2 telewizorach daje to możliwość obejrzenia po 7 godzin w miesiącu. Do tego dochodzą inne rzeczy.
Rozumie się, że to Internet mobilny, że są nadajniki obciążone, że to "dla dobra" innych klientów, ale niech reklamują to uczciwie i nie wprowadzają w błąd w regulaminach, tworząc iluzję możliwości pobrania takiej ilości danych jak na Internecie stacjonarnym. Limitów danych nikt się nigdy nie czepiał jeśli były wyraźnie określone. Łapanie klientów metodą krętactwa nigdy nie popłacało i w dłuższej perspektywie czasu się to na nich odbije.
Rozumie się, że to Internet mobilny, że są nadajniki obciążone, że to "dla dobra" innych klientów, ale niech reklamują to uczciwie i nie wprowadzają w błąd w regulaminach, tworząc iluzję możliwości pobrania takiej ilości danych jak na Internecie stacjonarnym. Limitów danych nikt się nigdy nie czepiał jeśli były wyraźnie określone. Łapanie klientów metodą krętactwa nigdy nie popłacało i w dłuższej perspektywie czasu się to na nich odbije.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
O to właśnie chodzi gdyby podali jasno limit jakiś wtedy nie byłoby żadnego problemu tak to wprowadzanie klientów w błąd i UOKiK powinien się tym zająć
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 52
- Rejestracja: 2018-03-06, 21:44
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
no ale co zarobili do tej pory to ich,
a nie beda sie reklamowac przeciez "tylko u nas do 7 godizn netflixa miesiecznie"
a nie beda sie reklamowac przeciez "tylko u nas do 7 godizn netflixa miesiecznie"
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-06-02, 03:43
- Lokalizacja: Polska
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Jeśli chodzi o UOKiK to już dostali kary za "PowerLTE" i ich "smartDOM": https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12896
Tylko te kary są za niskie. Powinno się zrobić kary takie jak za nieprzestrzeganie GDPR - 4% rocznego przychodu. Wtedy odechciałoby się im stosowania praktyk tego typu.
Konsultantów też mają dziwnych. Dzwoniąc po wypowiedzeniu umowy i pytając jakie warunki byłyby satysfakcjonujące potrafią powiedzieć że z "własnego doświadczenia" im starcza około 50GB. Ale nie potrafią zrozumieć, że z Internetu reklamowanego jako "domowy" może korzystać więcej osób niż oni sami. Przy ich "skromnym" użyciu, jeśli robiłyby to powiedzmy 4 osoby to już wychodzi 200GB, a przy nich lejek prędkości do 0.5Mb/s.
A swoją drogą co ich obchodzi kto ile wykorzystuje. Regulamin oferty powinien być jasny, przedstawiać liczbę GB do wykorzystania, a praktyki tego typu:
viewtopic.php?p=575598#p575598
P.S, ze mną Polsat "przegrał" po 2 reklamacjach. Było to podajże w 2014 roku. Zaproponowali nawet zwrot kosztów aktywacyjnych. W tamtejszym regulaminie był wyraźny zapis w tabelce, że dla wybranej opcji (najdroższej), po wykorzystaniu pakietu podstawowego klient korzysta z "prędkości maksymalnej". Przy tańszych opcjach były chyba zapisy "do 20Mb/s", "do 40Mb/s" itd. W tym wypadku nie było "do", tylko bezczelne stwierdzenie że z maksymalną, nie "do maksymalnej". Niby stwierdzili, że zapis o FUPie i tak jest ważny ale regulamin faktycznie wprowadzał w błąd.
Zostało na tym, że rodzice nie zgodzili się już na kombinowanie i zmianę operatora (też problemem była 2 (w sumie niepotrzebna) usługa "smartDOMu" której opłata znacznie by wzrosła na 2 lata.
W każdym bądź razie jest to denerwujące, że po tylu latach dalej kręcą i kłamią z tą ich ofertą. To takie robienie z ludzi idiotów i wymuszanie interpretacji po ich myśli.
Tylko te kary są za niskie. Powinno się zrobić kary takie jak za nieprzestrzeganie GDPR - 4% rocznego przychodu. Wtedy odechciałoby się im stosowania praktyk tego typu.
Konsultantów też mają dziwnych. Dzwoniąc po wypowiedzeniu umowy i pytając jakie warunki byłyby satysfakcjonujące potrafią powiedzieć że z "własnego doświadczenia" im starcza około 50GB. Ale nie potrafią zrozumieć, że z Internetu reklamowanego jako "domowy" może korzystać więcej osób niż oni sami. Przy ich "skromnym" użyciu, jeśli robiłyby to powiedzmy 4 osoby to już wychodzi 200GB, a przy nich lejek prędkości do 0.5Mb/s.
A swoją drogą co ich obchodzi kto ile wykorzystuje. Regulamin oferty powinien być jasny, przedstawiać liczbę GB do wykorzystania, a praktyki tego typu:
viewtopic.php?p=575598#p575598
Definitywnie zakazane. Przecież to jest plucie klientom w twarz. Każdy może rozumieć "nadmierne" użycie w inny sposób. Te niby dostosowywanie limitów indywidualnie to też praktyka zabroniona. Dlaczego ktoś kto płaci tyle samo za Internet ma dostawać limity szybciej od kogoś innego (kto płaci tyle samo)? Umowy prawne (w tym regulaminy) powinny być tworzone w taki sposób aby jak najklarowniej przedstawić klientowi warunki korzystania z oferty. Nie powinno być żadnych niedomówień.Specjalista_Plus pisze:[...] Jeżeli jednak wykorzystujesz nadmiernie łącze radiowe po wyczerpaniu pakietu dostępnego w Twojej taryfie, to może zostać zastosowana Polityka Uczciwego Korzystania tzw. FUP - powoduje ona obniżenie szybkości przesyłu danych w celu odciążenia pasma sieciowego dla pozostałych użytkowników. Polityka ta jest stosowana dla każdego przypadku indywidualnie w zależności od historii obciążenia sieci.
P.S, ze mną Polsat "przegrał" po 2 reklamacjach. Było to podajże w 2014 roku. Zaproponowali nawet zwrot kosztów aktywacyjnych. W tamtejszym regulaminie był wyraźny zapis w tabelce, że dla wybranej opcji (najdroższej), po wykorzystaniu pakietu podstawowego klient korzysta z "prędkości maksymalnej". Przy tańszych opcjach były chyba zapisy "do 20Mb/s", "do 40Mb/s" itd. W tym wypadku nie było "do", tylko bezczelne stwierdzenie że z maksymalną, nie "do maksymalnej". Niby stwierdzili, że zapis o FUPie i tak jest ważny ale regulamin faktycznie wprowadzał w błąd.
Zostało na tym, że rodzice nie zgodzili się już na kombinowanie i zmianę operatora (też problemem była 2 (w sumie niepotrzebna) usługa "smartDOMu" której opłata znacznie by wzrosła na 2 lata.
W każdym bądź razie jest to denerwujące, że po tylu latach dalej kręcą i kłamią z tą ich ofertą. To takie robienie z ludzi idiotów i wymuszanie interpretacji po ich myśli.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7187
- Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
- Lokalizacja: internet
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Co z tego, że dostają kary, jak żaden operator ich nie płaci.
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieq ... /Documents
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2385
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Zapis FUP jest potrzebny przed ochroną przed Januszami co kupują 1 aktywację dla całego bloku ale stosowanie go po 200 GB czy nawet mniejszej ilości to śmiech na sali.